VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Usługi telefoniczne VoIP szturmem podbiły świat biznesu, wypierając starszą technologię TDM (Time Division Multiplexing) z zadziwiającą szybkością. To nie pierwszy raz, kiedy nowa technologia zastąpiła strasze, mniej efektywne systemy. Jeśli Twoja firma nie zdecydowała się jeszcze na usługę telefoniczną VoIP, możesz się zastanawiać, czy powinieneś podjąć tę decyzję.
Najłatwiejszym sposobem jest poznanie zalet i wad każdego systemu. Przyjrzyjmy się więc usługom telefonicznym VoIP i TDM w różnych kategoriach, które są ważne dla każdej organizacji.
Wdrażanie linii PBX i PRI dla firmy nie jest tanie. Większość ludzi zakłada, że modernizacja również będzie kosztowna, ale nie dotyczy to usługi telefonii VoIP. Podstawowa różnica w przypadku VoIP i TDM polega na sposobie kierowania połączeń. Dzięki VoIP Twoje połączenia staną się tańsze, a w niektórych przypadkach nawet bezpłatne! Więc twój miesięczny rachunek znacznie się zmniejszy.
Początkowa inwestycja również nie jest wygórowana w przypadku VoIP. Może zajść konieczność wymiany istniejącej centrali PBX na centralę IP PBX i zakupu telefonów kompatybilnych z VoIP. Małe firmy mogą zdecydować się na hostowane usługi VoIP, w przypadku których do wykonywania połączeń potrzebujesz jedynie zestawu słuchawkowego. Nawet jeśli nie jesteś jeszcze gotowy na uaktualnienie do VoIP, możesz przynajmniej wypróbować usługę, nie wydając dużo.
Połączenia głosowe wykonywane przez POTS są nadal złotym standardem jakości i czystości głosu, ale usługa VoIP prawie go dogoniła. Większość firm jest bardzo zadowolona z jakości głosu z systemów VoIP. Zwłaszcza teraz, gdy wielu dostawców oferuje głos w jakości HD, aby zapewnić jeszcze lepsze wrażenia użytkownika.
Linie TDM to najlepsza opcja, jeśli niezawodność ma ogromne znaczenie dla Twojej firmy. Dzięki telefonom stacjonarnym w większości przypadków nie musisz się martwić o przestoje. Usługa telefonii VoIP jest uzależniona od zasilania i dostępności Internetu. Więc jeśli zgubisz któryś z nich, twoje telefony również ulegną awarii. Większość organizacji rozwiązuje ten problem, podłączając telefony do systemów zasilania awaryjnego. Mimo to linie TDM zachowują przewagę, jeśli chodzi o niezawodne połączenia głosowe.
Jest to jeden z obszarów, w którym usługi telefoniczne VoIP przewyższają TDM. Systemy telefoniczne VoIP oferują zarówno elastyczność, jak i możliwość skalowania. Możesz kupić tylko linie PRI w wielokrotności 23. Jeśli Twoja firma potrzebuje tylko 18 lub 25, nie masz możliwości zakupu dokładnie takiej liczby. Musisz zadowolić się mniejszą liczbą linii, albo zapłacić za niewykorzystaną pojemność. Dzięki usłudze telefonii VoIP możesz zakupić dokładnie tyle linii, ile potrzebujesz. To samo dotyczy numerów telefonów, łączy SIP i wszelkich innych zasobów. Elastyczność jest jedną z największych zalet usługi VoIP i powodem, dla którego wiele organizacji woli ją od tradycyjnych telefonów stacjonarnych.
Był to jeden z głównych powodów, dla których organizacje powstrzymywały się od korzystania z usług telefonicznych VoIP, ale nie jest to już zaletą dla linii PRI. Wielu dostawców VoIP oferuje E911, który jest cyfrowym odpowiednikiem tradycyjnych połączeń alarmowych. Dzięki E911 użytkownicy mogą ustawić lokalizację dla konkretnego numeru telefonu, który zostanie automatycznie wysłany do służb ratunkowych, jeśli użytkownik zadzwoni do nich z tego numeru. Ponieważ dostawcy VoIP są obecnie zobowiązani przez organy regulacyjne do oferowania tej usługi, nie potrwa długo, zanim każdy system VoIP będzie wyposażony w połączenia alarmowe.
Linie TDM są dedykowane wyłącznie do połączeń głosowych. Jeśli masz linie, które nie są wykorzystywane do połączeń głosowych, nie możesz korzystać z niczego innego. Ponieważ połączenia VoIP wymagają tylko przepustowości, możesz wykorzystać dodatkową pojemność do innych celów. Połączenia głosowe korzystają z tej samej sieci, co inne formy danych, więc nie ma potrzeby posiadania oddzielnej, dedykowanej sieci tylko do wykonywania połączeń telefonicznych. Oznacza to również, że nie musisz martwić się o koszty utrzymania fizycznego okablowania.
Załóżmy, że Twoje biuro zmienia lokalizację. Nie możesz po prostu zabrać ze sobą telefonów. Potrzebujesz okablowania w nowej przestrzeni, a często oznacza to oczekiwanie na pojawienie się techników i zainstalowanie wszystkiego. Dzięki usłudze telefonicznej VoIP Twoje numery telefonów są połączone z Tobą, a nie z fizyczną lokalizacją. Twój numer telefonu jest wszędzie.
Jak widać, tradycyjne telefony nadal wyznaczają standardy jakości i niezawodności, ale te atrybuty nie są już najważniejszymi kwestiami dla przedsiębiorstw. Telefony VoIP oferują o wiele więcej funkcji bez poświęcania wielu innych obszarów. Więc może nadszedł czas, abyś również się zmienił!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!