VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Dzisiejsze sieci korporacyjne dostarczają wielu usług i spełniają kilka ważnych funkcji. Przenoszą różne rodzaje danych, a najnowszym dodatkiem jest głos, dzięki technologii VoIP. Przejście z systemów opartych na sieci PSTN na technologię opartą na protokole IP wywarło ogromny wpływ na przedsiębiorstwa. Organizacje odkryły, że modernizacja przynosi więcej korzyści niż początkowe oszczędności.
Chociaż głos stał się najnowszym dodatkiem do sieci, różni się on znacznie od innych rodzajów danych. VoIP to ruch w czasie rzeczywistym i jako taki jest wrażliwy na opóźnienia lub przerwy. Każda sieć danych cierpi z powodu pewnej kombinacji opóźnień i utraty pakietów. W normalnych sytuacjach nie jest to zauważalne i nie wpływa na działanie aplikacji. Ale te czynniki będą miały wpływ na połączenia głosowe.
Na przykład przeciążenie sieci jest częstym problemem większości organizacji. Jeśli przeciążenie przekroczy określony poziom, pakiety mogą zostać porzucone. Nie stanowi to problemu dla większości pakietów danych (e-maili, otwieranych dokumentów itp.), ponieważ można je retransmitować. Jednak utrata pakietów wpływa na połączenia głosowe, a użytkownicy mogą to zauważyć w postaci brakujących słów, echa i innych artefaktów.
Jakość usług jest ważnym pojęciem w systemach telefonicznych VoIP. Chodzi o to, że istnieje sposób na zagwarantowanie, że połączenia głosowe nie zostaną przerwane ani opóźnione z powodu warunków sieciowych. Pewne aspekty sieci danych można zmierzyć i określić ilościowo, takie jak wskaźniki błędów, opóźnienia czasowe itp. QoS polega na zminimalizowaniu wszelkich potencjalnych problemów z pakietami danych i zapewnieniu minimalnego poziomu jakości.
Obecnie gwarancje QoS są częścią umów o poziomie usług między dostawcami a klientami. Skonfigurowanie odpowiednich ustawień QoS w sprzęcie sieciowym jest kluczowym elementem świadczenia wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych. Jeśli rozwiązujesz problemy z telefonami, pierwszym krokiem powinno być sprawdzenie QoS. Wiele organizacji nie zdaje sobie sprawy z tego pojęcia i jest zdezorientowanych w obliczu problemów z jakością dźwięku. Na szczęście usługodawcy są dość chętni do współpracy z klientami przy ustawianiu QoS, zwłaszcza jeśli nie masz żadnych ekspertów na liście płac.
Na wdrożenie jakości usług w infrastrukturze danych składa się wiele elementów. Obejmuje zarządzanie przeciążeniami, klasyfikację i oznaczanie pakietów, nadzorowanie i kształtowanie ruchu, unikanie zatorów, wydajność łączy itp. Przyjrzyjmy się bliżej kilku komponentom.
Przeciążenie sieci to rzeczywistość większości organizacji. Jedyna różnica polega na tym, jak bardzo i jak często Twoja sieć tego doświadcza. Unikanie korków jest środkiem zapobiegawczym, ale nie zawsze działa. Istnieje kilka technik, które można wdrożyć, aby uniknąć zatorów i przygotować sieć do radzenia sobie z wąskimi gardłami, gdy się pojawią. Wiele z nich polega na odrzucaniu ruchu o niskim priorytecie w godzinach szczytu, dzięki czemu aplikacje działające w czasie rzeczywistym, takie jak połączenia głosowe, nie są tak bardzo dotknięte.
Techniki zarządzania zatorami mają na celu kontrolowanie ruchu podczas zatorów. Tradycyjnie pakiety danych były obsługiwane metodą FIFO, czyli pierwsze weszło, pierwsze wyszło. Pierwszy pakiet, który dotarł do określonego punktu nawigacyjnego, jest przesyłany najpierw do następnej stacji przekaźnikowej i tak dalej. Staje się jednak oczywiste, że nie możemy użyć tej samej techniki, dodając do miksu ruch wrażliwy na czas. Obecnie w użyciu jest wiele rodzajów metod kolejkowania, takich jak kolejkowanie priorytetowe, kolejkowanie ważone i tak dalej.
Klasyfikacja i oznaczanie pakietów danych jest ważną częścią QoS. Możesz zidentyfikować pewne typy pakietów lub przepływów ruchu jako ważniejsze od innych. Domyślna etykieta dla większości danych to niska. Tak więc każdy ruch, który wyznaczysz jako wysoki priorytet, automatycznie uzyska pierwszeństwo na routerach i innych punktach sieci. Istnieją różne sposoby oznaczania pakietów danych, aby sprzęt sieciowy mógł je zidentyfikować i poprawnie obsłużyć ruch. Na przykład pakietom głosowym można nadać wysoki priorytet, aby wąskie gardła w ruchu i zatory nie utrudniały transmisji.
Techniki kontroli i kształtowania są wdrażane w przepływach ruchu, a nie w poszczególnych pakietach. Zwykle polega na regulowaniu ruchu, gdy przekroczy on określony próg. Możesz odrzucać, opóźniać lub ustawiać ruch w kolejce, aby przeciążenie nie przeciążyło systemów telefonicznych. Na przykład możesz opóźnić transmisję dużych dokumentów na późniejszy czas, kiedy sieć nie jest tak przeciążona.
Jak widać, wszystkie te komponenty QoS współpracują ze sobą, aby zapewnić, że problemy z siecią nie wpływają niekorzystnie na ruch głosowy. Możesz oznaczyć poszczególne pakiety, aby miały wyższy priorytet. Możesz kształtować ogólne przepływy ruchu, aby zmniejszyć zatory w kluczowych wąskich gardłach. Możesz zarządzać ruchem głosowym i nadać im priorytet w kolejce przed wszystkimi innymi rodzajami ruchu. Wszystkie te środki pomagają zapewnić wysoką jakość dźwięku i mniej zerwanych połączeń. Każda organizacja korzystająca z VoIP powinna skonfigurować usługę QoS i okresowo ją przeglądać, aby zminimalizować potencjalne problemy.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!