VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Na początku istnienia Internetu VoIP zaczynał jako hobby dla osób o technicznych zapędach lub jako sposób na ominięcie opłat za połączenia międzynarodowe – zwykle wygórowanych – pobieranych przez operatorów telefonicznych. Z czasem jednak, dzięki penetracji szerokopasmowego Internetu, a także innowacjom w branży VoIP, stał się obecnie najszerzej stosowanym standardem komunikacji głosowej na świecie.
Chociaż VoIP nie zastąpiło jeszcze całkowicie PSTN, jest na dobrej drodze do tego celu. VoIP należy do tej kategorii technologii, która jest skierowana zarówno do konsumentów, jak i firm, podobnie jak Internet. Chociaż VoIP zaczął zyskiwać popularność wśród konsumentów, przedsiębiorstwa również przyjęły go z entuzjazmem. Naturalnie ceny, zestaw funkcji i oferta usług różnią się w obu segmentach. Na przykład wiele firm decyduje się na faksowanie cyfrowe, funkcję, która jest praktycznie bezużyteczna dla zdecydowanej większości konsumentów.
VoIP to nie tylko skromna modernizacja PSTN. Oferuje bardziej zaawansowane funkcje, elastyczność i skalowalność, co oznacza, że firmy wykorzystują tę technologię na różne sposoby i do różnych celów. To bardzo różni się od starego systemu PSTN, który był zasadniczo kanałem dla połączeń głosowych i niczym więcej. Oczywiście niektóre firmy nadal korzystają z usługi VoIP, tak jak z zamiennika PSTN, ale jest wiele innych firm, które wykorzystają bardziej zaawansowane funkcje jako przewagę konkurencyjną.
Choć dostęp do najpotężniejszych funkcji oferowanych przez technologię może być przyjemny, czasami po prostu nie jest potrzebny firmie. Mała, rodzinna restauracja może nie przejmować się integracją z systemami ERP lub komunikacją ujednoliconą. To, co ją obchodzi – i co otrzymuje – dzięki VoIP, to fakt, że oferuje ona znaczne oszczędności kosztów w porównaniu z obecnym planem biznesowym głosowym.
Nikt nie lubi płacić za funkcje, których nie używa lub nie potrzebuje, dlatego wiele organizacji korzysta z usług VoIP jako bezpośredniego zamiennika dla telefonów stacjonarnych. Istnieje wielu operatorów oferujących usługi dostosowane do wymagań tego segmentu, często łącząc rozwiązania zorientowane na klienta i przedsiębiorstwa. Takie usługi zazwyczaj kosztują bardzo mało na początek i oferują niezwykle konkurencyjne stawki za połączenia lokalne/międzynarodowe.
Takie pozbawione zbędnych funkcji usługi VoIP idealnie nadają się dla małych firm, przedsiębiorców, start-upów i niezależnych wykonawców, w których tylko garstka użytkowników potrzebuje możliwości wykonywania połączeń.
Może to brzmieć zabawnie dla tych, którzy są przyzwyczajeni do telefonów stacjonarnych, ale systemy VoIP mogą faktycznie zwiększyć produktywność wielu organizacji. Niektóre z zalet VoIP przynoszą korzyści całemu biznesowi, podczas gdy inne pomagają zwiększyć produktywność na poziomie indywidualnym. Na przykład czas rozpoczęcia korzystania z nowej usługi hostowanej VoIP może wynosić zaledwie kilka minut lub godzin. Oznacza to brak zakłóceń dla pracowników, przestojów w systemach biurowych lub utraty przychodów dla firmy.
Z drugiej strony, możliwość wysyłania faksów z komputera – gdzie w przeciwnym razie musieliby iść na inne piętro lub do innego biura – może zaoszczędzić konkretnemu pracownikowi wiele godzin tygodniowo. To nie jest jedyny sposób, w jaki firma może zaoszczędzić czas. Możliwość przekazywania i odbierania połączeń na dowolnym urządzeniu pozwala menedżerom, technikom lub sprzedawcom nigdy nie przegapić połączenia. Automatyczna transkrypcja głosowa kilku lub wszystkich połączeń, wstępnie skonfigurowane przekazywanie połączeń lub poczty głosowej do grupowych skrzynek odbiorczych, interaktywne systemy odpowiedzi głosowej i automatyczna recepcjonistka to niektóre z innych funkcji, które mogą drastycznie zmniejszyć czas marnowany na bezsensowne zadania.
Podczas gdy niektóre firmy odkrywają zalety VoIP, inne wykraczają poza nie. VoIP jest często używany jako kamień węgielny dla systemów komunikacji ujednoliconej, których celem jest integracja jak największej liczby kanałów komunikacji przedsiębiorstwa ze wspólnym interfejsem. Komunikacja ujednolicona nie odnosi się do konkretnej aplikacji lub oprogramowania. Chociaż często jest postrzegana jako nic więcej niż termin marketingowy, przynosi ona rzeczywiste i namacalne korzyści przedsiębiorstwom w dzisiejszym hiperpołączonym środowisku biznesowym.
Istnieje wielu dostawców UC, którzy oferują wdrożenia integrujące połączenia głosowe, wideokonferencje, informacje o obecności, wiadomości błyskawiczne, udostępnianie ekranu i wiele innych usług, które wcześniej były od siebie niezależne. Systemy UC mogą ułatwić udostępnianie danych, usprawnić współpracę i zburzyć bariery między różnymi produktami.
Na przykład pracownik może przeglądać informacje o obecności swoich kolegów na swoim smartfonie za pośrednictwem aplikacji mobilnej VoIP. Następnie może zdecydować, czy zadzwonić, wysłać SMS-a lub rozpocząć wideokonferencję na podstawie danych. Zespół projektowy, który prowadzi konferencję telefoniczną, może bezproblemowo dodać wideo lub transmitować ekran konkretnego użytkownika do pozostałych za pomocą naciśnięcia przycisku. To tylko kilka sytuacji, w których mogą skorzystać z ujednoliconych systemów komunikacji.
Jako branża, VoIP nie ma zbyt długiej historii, ale jest już solidną i dojrzałą technologią. Pomimo imponującego wzrostu rynku VoIP, wciąż jest wielu konsumentów i organizacji, które jeszcze nie dokonały zmiany. Ze względu na ten ogromny, niezagospodarowany rynek, tempo wzrostu VoIP nie wykazuje oznak spowolnienia w ciągu najbliższych kilku lat. W połączeniu z innowacjami, które wciąż pochodzą od dostawców i deweloperów, nie ma wątpliwości, że VoIP całkowicie zastąpi PSTN prędzej czy później.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!