VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Pomimo wzrostu wydatków konsumenckich w Internecie, rozmowy telefoniczne nadal są podstawową formą komunikacji między przedsiębiorstwami a ich klientami. Bardzo niewiele firm może odnieść sukces bez skutecznego systemu komunikacji. Bez względu na wielkość Twojej firmy będziesz potrzebować niedrogiego systemu do wykonywania i odbierania połączeń. W tym blogu przyjrzymy się, dlaczego systemy telefoniczne VoIP są tak przystępną cenowo opcją. Zatem tani VoIP – czy to zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe?
Do czasu pojawienia się technologii VoIP jedyną opcją był zakup systemów PBX do obsługi połączeń biznesowych. W porównaniu do analogowych systemów PBX, hostowane usługi VoIP są niezwykle niedrogie. Tradycyjny system PBX może kosztować firmę od 3000 do 4000 złotych na użytkownika. Z drugiej strony pakiety reklamowe dostawców VoIP zaczynają się od 84 PLN za użytkownika. Brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, prawda?
Jeśli nie znasz technologii VoIP, tanie połączenia VoIP brzmią jak chwyt marketingowy. W jaki sposób dostawcy VoIP są w stanie oferować tak tanie plany klientom biznesowym? Jest kilka powodów. Bądź pewien, że tani VoIP jest realny, a Twoja firma może odnieść ogromne korzyści, przechodząc na rozwiązania VoIP.
Linia telefoniczna VoIP różni się od tradycyjnego telefonu stacjonarnego
Każdy wie, że telefony VoIP różnią się od tradycyjnych telefonów stacjonarnych. Ale w jaki sposób sprawia to, że VoIP jest tańszy? Ogólnie rzecz biorąc, nowe technologie są drogie, dopóki branża nie dojrzeje. Jednak połączenia i systemy VoIP są niedrogie od pierwszego dnia.
Tradycyjna linia telefoniczna opiera się na sieci PSTN (Public Switched Telephone Network), która umożliwia przekazywanie połączeń od jednego użytkownika do drugiego. PSTN wykorzystuje fizyczne linie wykonane z miedzi. Im większą odległość musi przebyć połączenie, tym droższe jest jego wykonanie. Sieć infrastruktury fizycznej jest kosztowna w konfiguracji i utrzymaniu.
W przeciwieństwie do telefonów stacjonarnych, połączenia VoIP nie wymagają oddzielnej sieci. Dzieje się tak, że połączenie jest konwertowane na cyfrowe pakiety danych i wysyłane przez Internet, podobnie jak e-maile lub dokumenty. Oznacza to, że dostawcy usług VoIP nie muszą od podstaw konfigurować złożonej sieci. Jest to jeden z głównych powodów, dla których połączenia VoIP są od początku tak tanie.
Połączenia VoIP są bezpłatne lub tanie.
Połączenia biznesowe dzielą się generalnie na dwa rodzaje – połączenia wewnątrz organizacji oraz połączenia z podmiotami zewnętrznymi (głównie klientami). Zastanów się przez chwilę nad rozmowami wewnętrznymi pomiędzy pracownikami. W przypadku firmy korzystającej z technologii VoIP połączenia te w ogóle nie opuszczają sieci transmisji danych. Nawet jeśli Twoi pracownicy siedzą w różnych biurach, cała rozmowa odbywa się wyłącznie w Twojej sieci. Zasadniczo połączenia te są bezpłatne. Twój sprzedawca nie pobierze opłaty za ich wykonanie.
Jeśli chodzi o połączenia zewnętrzne, połączenia VoIP są znacznie tańsze niż zwykłe telefony stacjonarne z prostego powodu. Nie dotykają PSTN z wyjątkiem małych odległości. Twój sprzedawca pobierze więc ceny nominalne, aby pokryć swoje koszty. Zasadniczo oznacza to, że odległość nie ma znaczenia. To dlatego połączenia międzynarodowe są o wiele tańsze w technologii VoIP niż w telefonach stacjonarnych.
Podsumowując, połączenia spoza Twojej sieci są całkowicie bezpłatne. W pozostałej części cena za połączenie jest bardzo niska. Zatem Twoje miesięczne rachunki powinny spaść dość drastycznie po przejściu na VoIP.
VoIP nie wymaga drogiego sprzętu ani początkowych inwestycji.
Oprócz kosztu połączenia, tradycyjne systemy PBX były drogie, ponieważ trzeba było kupić drogi sprzęt. Wymagało to znacznych inwestycji ze strony przedsiębiorstw, co oznaczało, że mniejsze organizacje nie mogły sobie na nie pozwolić.
Konfiguracja podobnego systemu IP-PBX (obsługującego połączenia VoIP) jest również kosztowna, ale wciąż tańsza niż systemy analogowe. Jednak naprawdę tanie plany, które widzisz, bardzo różnią się od systemów, o których myślisz.
Dostawcy ci dostarczają klientom usługi telefoniczne za pośrednictwem Internetu. Nie musisz kupować żadnego sprzętu ani konfigurować sprzętu w swoim biurze. Dostawca zajmuje się początkową konfiguracją, bieżącą konserwacją i okresowymi aktualizacjami.
Wystarczy zakupić telefony IP umożliwiające transmisję rozmów VoIP. W niektórych przypadkach firma może być zmuszona zwiększyć prędkość Internetu lub rozbudować infrastrukturę sieciową, ale do VoIP nie potrzeba wiele więcej.
Jak widać, połączenia VoIP są tańsze niż telefony stacjonarne z dwóch ważnych powodów:
Gdyby to był koniec historii, duże firmy nie przestawiałyby się na VoIP, bo stać je na tradycyjne rozwiązania głosowe. Podczas gdy małe i średnie firmy przechodzą na technologię VoIP w celu oszczędności kosztów, systemy telefoniczne VoIP oferują organizacjom biznesowym wiele innych korzyści. Dzięki tym korzyściom firmom – niezależnie od wielkości i rodzaju branży – opłaca się jak najszybciej przejść na wersję VIP.
System telefoniczny VoIP jest skalowalny.
Tradycyjny system PBX jest przystosowany do obsługi określonej liczby połączeń w zależności od liczby posiadanych linii miejskich. Jedna linia miejska posiada 23 kanały głosowe, co oznacza, że w biurze możesz prowadzić 23 jednoczesne rozmowy. Jeśli potrzebujesz większej pojemności, musisz dodać kolejny bagażnik. Oznacza to, że podczas dodawania pojemności ograniczasz się do wielokrotności 23. A co jeśli potrzebujesz tylko 35 połączeń? Utknąłeś, płacąc za 2 linie miejskie.
Z drugiej strony VoIP to fizyczne linie miejskie, chociaż mają tę samą nazwę. Linie łączące Twoją firmę ze sprzedawcą są wirtualne i nie są w ogóle ograniczone liczbą kanałów. Możesz kupić dokładnie taką pojemność, jakiej potrzebujesz w danym momencie. Nie musisz w żadnym momencie zobowiązywać się do zakupu minimalnej liczby linii lub kanałów. Firma może zacząć od kilku kanałów i dodawać kolejne linie, gdy będzie tego wymagał rozwój.
Innymi słowy, system telefoniczny może być skalowany zgodnie z Twoimi potrzebami, a nie odwrotnie.
System telefoniczny VoIP jest elastyczny
Oprócz tego, że jest skalowalny, systemy telefoniczne VoIP są również niezwykle elastyczne. Oznacza to, że możesz dostosować system do swoich konkretnych wymagań biznesowych. Twoi pracownicy nie muszą szukać obejść ani sposobów, aby system działał zgodnie z ich potrzebami. Ta elastyczność jest widoczna w kilku obszarach.
Zasoby
Po pierwsze, możesz kupić dokładnie taką liczbę kanałów, numerów i innych zasobów, jakich potrzebujesz w dowolnym momencie. Zatem startup lub przedsiębiorca może zacząć od dwóch linii i dodawać kolejne w miarę ich rozwoju.
Czasami trudno jest przewidzieć przyszłą ekspansję. Nie musisz z góry zobowiązywać się do zakupu określonej ilości surowców. Firma może dodać pięć linii w pierwszym roku, dwie linie po 3 miesiącach, a nawet usunąć numery, jeśli już ich nie używają.
Funkcje
Firmy mają także elastyczność w zakresie liczby i rodzaju funkcji, z których korzystają. Twoja firma nie jest ograniczona do zestawu funkcji w każdym planie. Niektórzy dostawcy zapewniają większość podstawowych funkcji w planach podstawowych, natomiast funkcje premium wymagają opłaty za aktualizację. VoIPstudio idzie o krok dalej. Klienci mają dostęp do wszystkich funkcji, nie ma żadnych konkretnych planów funkcji jako takich.
Ceny
Ceny są również elastyczne w przypadku VoIP. Możesz wybierać spośród planów nielimitowanych lub dużych pakietów minut. Wybierz konkretne pakiety do często wywoływanych krajów. Podejmujesz decyzje zgodnie ze swoimi wymaganiami.
Spójność
Połączenia głosowe to tylko część ogólnego systemu komunikacji w firmach. Większość organizacji potrzebuje także połączeń konferencyjnych, rozmów wideo, komunikatorów internetowych, poczty głosowej i innych podsystemów. Większość dostawców VoIP oferuje zintegrowane doświadczenie, które obejmuje wiele kanałów w spójnym środowisku. Nie musisz kupować oddzielnych narzędzi i tworzyć rozwiązania ad hoc, które może nie działać cały czas.
Twoi pracownicy mogą płynnie przełączać się między różnymi mediami, bez pomijania rytmu. Użytkownicy mogą przekształcić zwykłe połączenie w sesję konferencyjną, dodając uczestników. Mogą przełączyć się na wideo, gdy chcesz coś pokazać. Aby zaoszczędzić na wydatkach, firmy zastąpiły spotkania osobiste rozmowami wideokonferencyjnymi.
Integracja
Oprócz spójnego doświadczenia, VoIP integruje się także z innymi narzędziami korporacyjnymi. Łącząc rozmowy telefoniczne z systemami CRM, użytkownicy nie muszą przełączać się między aplikacjami. Mogą wykonywać połączenia z poziomu Salesforce lub dowolnego innego systemu. Możesz wykorzystywać dane z jednego narzędzia w innym, aby poprawić produktywność i przyspieszyć podejmowanie decyzji.
Mobilność
Dzięki aplikacjom mobilnym VoIP umożliwia firmom pracę zdalną. Twoi pracownicy mogą pracować z domu, kawiarni czy hotelu równie efektywnie, jak w Twoim biurze. Twoi klienci nigdy nie będą musieli wiedzieć, że coś zmieniło się za kulisami. Możesz rozbudować swoje biuro kiedykolwiek i gdziekolwiek mogą pracować Twoi pracownicy.
Czy to wszystko brzmi, jakby było zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe? W VoIPstudio sprawiamy, że zarówno osobiste, jak i biznesowe systemy telefoniczne VoIP są dostępne dla każdego. Tani VoIP to rzeczywistość, a nie nieuchwytny sen. Zarejestruj się już dziś, aby skorzystać z 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego i przekonaj się sam!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!