VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Systemy telefonii VoIP dla przedsiębiorstw istnieją już od ponad dekady, a mimo to wiele firm wciąż nie przeszło z rozwiązań PSTN. Z drugiej strony wiele firm korzysta z VoIP od jakiegoś czasu i wciąż odkrywa nowe funkcje. Oba te aspekty mówią nam, że VoIP przeszedł długą drogę od skromnych początków, ale także, że wciąż ma długą drogę przed sobą.
Systemy VoIP klasy korporacyjnej to bardzo różne usługi zorientowane na konsumenta. Oferują one wiele funkcji i oferują znacznie więcej pod względem elastyczności, skali i opcji dostosowywania. Dzieje się tak, ponieważ zdecydowana większość konsumentów korzysta z usług głosowych w bardzo podobny sposób i poszukuje tej samej propozycji wartości. Z drugiej strony organizacje są znacznie bardziej wyjątkowe w swoich wymaganiach, a to, czego szukają w systemie telefonicznym, może się różnić ze względu na wymagania branżowe, przepisy, strukturę wewnętrzną, środowisko zewnętrzne itp.
To jest palące pytanie, przed którym stoi każda firma rozważająca przejście na VoIP. Każde rozwiązanie jest odpowiednie dla różnych typów firm. Małe firmy, freelancerzy, konsultanci i organizacje zawodowe zazwyczaj preferują hostowany VoIP. Nie wymaga inwestycji, niewielkiej lub zerowej konserwacji w codziennej rutynie, a firma nie musi zatrudniać ekspertów do jego konfiguracji lub ustawienia.
Większe organizacje, firmy, które mają już wewnętrznych ekspertów w dziedzinie VoIP lub te, które po prostu chcą mieć większą kontrolę i możliwość personalizacji, zazwyczaj wolą łącza SIP. Chociaż wymagają nieco więcej kapitału na start, zazwyczaj zwracają się w krótkim czasie. Całkowity koszt posiadania jest znacznie niższy w porównaniu z hostowanym VoIP.
Firma, która chce mieć najbardziej podstawowe funkcje w najbardziej konkurencyjnej cenie, znajdzie rozwiązanie w VoIP. Firma, która szuka technologii, która może zapewnić podstawę do długoterminowego wzrostu, znajdzie ją w VoIP. Biuro, które chce zwiększyć produktywność pracowników lub wydajność działu sprzedaży, odkryje, że VoIP spełnia jego potrzeby. W rzeczywistości ta sama usługa VoIP może spełnić wszystkie te wymagania przy odpowiedniej konfiguracji. Nie było niemożliwe uzyskanie tego za pomocą systemów analogowych lub zwykłych skrzynek PBX, ale zwykle było to drogie i poza zasięgiem wszystkich, poza największymi firmami.
Dzięki VoIP możemy wybrać korzystanie i płacenie tylko za tyle zasobów, ile potrzebujemy. Jeśli chodzi o połączenia głosowe, tymi zasobami są numery telefonów, linie, łącza itd. Operatorzy telefoniczni często sprzedają łącza lub linie w pakietach lub w ustalonej kombinacji/planie. Firmy, które chcą tylko ułamka tych elementów – czy to funkcji, numerów telefonów czy linii – muszą zapłacić za cały pakiet. Co więcej, nie mają możliwości zmiany pakietu w zależności od zmieniających się okoliczności. Więc jeśli kupiłeś 10 linii, ale zmniejszasz liczbę i używasz tylko dwóch, nadal musisz płacić za wszystkie 10. Przynajmniej do czasu wygaśnięcia obecnej umowy lub do czasu, aż będziesz musiał zapłacić kary za wprowadzanie zmian.
Przedsiębiorstwa mogą wybrać dokładnie to, co otrzymują i za co płacą za pomocą VoIP. Więc jeśli Twoja firma chce dokładnie 3 bezpłatne numery i 5 linii, jest to możliwe. Załóżmy, że rosnący popyt lub sezonowe wyprzedaże zmuszają Cię do zatrudnienia większej liczby osób. Dostawca VoIP może łatwo i szybko zapewnić dodatkowe zasoby w ciągu kilku minut. Płacisz tylko za to, z czego korzystasz – ani więcej, ani mniej.
Niektóre funkcje, które dostawcy VoIP oferują jako coś oczywistego, po prostu nie istnieją w systemach PSTN. Możemy skonfigurować usługę VoIP tak, aby transkrybowała pocztę głosową bez ręcznej interwencji i przekierowywała ją do skrzynki odbiorczej poczty e-mail grupy w weekendy. Nie możemy tego zrobić w przypadku PSTN, ponieważ nie integruje się ona z systemami opartymi na Internecie. Niektórzy dostawcy oferują cyfrowe usługi faksowe w VoIP, które umożliwiają użytkownikom wysyłanie faksów bezpośrednio z komputera bez dotykania faksu.
Użytkownicy mogą samodzielnie skonfigurować złożone reguły przekierowywania połączeń w zależności od pory dnia lub innych parametrów. Nie musimy czekać, aż pojawią się technicy i skonfigurują PBX. Menedżerowie mogą włączać lub wyłączać funkcje dla całej firmy lub tylko swojego działu w dowolnym momencie.
Być może najlepszą częścią VoIP dla firm jest fakt, że mogą skonsolidować wiele sieci w jedną i pozbyć się zduplikowanego sprzętu. Nie muszą zarządzać i utrzymywać oddzielnych rozwiązań, które kosztują pieniądze, czas i wysiłek. A co najlepsze, wszystko to jest dostępne za znacznie mniej niż koszt, jaki przedsiębiorstwa ponoszą, aby nadal korzystać ze swoich starych rozwiązań.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!