VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Coraz więcej firm korzysta z usług VoIP. Chociaż VoIP staje się coraz bardziej popularny, nie oznacza to jednak, że jest powszechny. W rezultacie istnieje potrzeba bezproblemowej integracji wirtualnych systemów telefonicznych z telefonami stacjonarnymi.
Wykonywanie połączeń między systemami telefonicznymi VoIP jest zazwyczaj bezproblemowe. W przypadku połączeń wirtualnych sygnał głosowy jest przekształcany na pakiety danych, które docierają do urządzenia docelowego przez Internet. Podłączenie tego samego połączenia do telefonu stacjonarnego staje się wyzwaniem, ponieważ część połączenia musi być przesyłana za pośrednictwem publicznej komutowanej sieci telefonicznej (PSTN). Czytaj dalej, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej w jaki sposób systemy telefoniczne VoIP dla małych firm mogą łączyć się z telefonami stacjonarnym.
VoIP Systemy telefoniczne dla małych firm i telefony stacjonarne obsługują połączenia telefoniczne na dwa różne sposoby. Każda z nich wykorzystuje inny sprzęt i funkcję routingu połączeń, aby ułatwić komunikację między urządzeniami.
Połączenia wykonywane z publicznego telefonu komutowanego są przesyłane jako sygnały głosowe przez przewody. Po zainicjowaniu zostaje nawiązane połączenie między dzwoniącym a miejscem docelowym. Połączenie musi być utrzymywane przez cały czas, niezależnie od tego, czy rozmówcy są oddaleni od siebie o kilka czy tysiące kilometrów.
Z drugiej strony w małych firmach korzystających z VoIP telefony opierają się na tej samej technologii przełączania pakietów. Sygnały głosowe zamieniane są na pakiety danych – z których każdy zawiera część treści oraz adres miejsca docelowego. Te pojedyncze pakiety są następnie wysyłane przez różne serwery przez Internet aż dotrą do urządzenia odbiorcy. Następnie są ponownie składane zgodnie z pakietem instrukcji i konwertowane na sygnały głosowe, które są następnie słyszane jako słowa przez drugą osobę . Ponieważ te pakiety są transportowane indywidualnie – i każdy może być przekazywany inną trasą do miejsca docelowego – nie ma potrzeby utrzymywania pełnego połączenia między dwoma końcami.
Połączenia z numeru VoIP na inny numer VoIP są dość łatwe do wykonania, niezależnie od rzeczywistego urządzenia używanego do połączenia. W małych firmach połączenia można wykonywać z:
Chociaż połączenia wirtualne stają się coraz bardziej popularne, nadal nie są one powszechnie stosowane w systemach telefonii biurowej. Wiele firm i konsumentów nadal korzysta z telefonów stacjonarnych do połączeń głosowych. Biorąc to pod uwagę, te dwie technologie muszą oferować bezproblemowa integracja zapewniająca pozytywne wrażenia z rozmów niezależnie od używanego sprzętu.
W systemach telefonii biurowej, każde urządzenie podłączone do Internetu posiada adres IP. Kiedy następuje połączenie między wirtualnymi urządzeniami, nie jest wymagana żadna dodatkowa praca ani tłumaczenie do wykonania połączenia, ponieważ każde urządzenie wie, jak znaleźć odpowiedni adres IP. Proces jest zupełnie inny w przypadku wirtualnego telefonu dzwoniącego na telefon stacjonarny .
Kiedy wirtualne połączenie jest wykonywane na numer stacjonarny lub telefon stacjonarny, połączenie jest przez część czasu realizowane przez sieć PSTN. W momencie, w którym połączenie przechodzi do sieci PSTN, następuje proces o nazwie “address translation”. Podczas tego procesu adres IP jest tłumaczony na docelowy numer telefonu .
Połączenia telefoniczne między urządzeniami VoIP a systemem telefonicznem w biurze są bezpłatne. Jednak połączenia z numerami stacjonarnymi są zazwyczaj obciążane wyższą opłatą i rozliczane oddzielnie dla klienta. Powodem tego jest fakt, że część połączenia jest przesyłana przez sieć PSTN, co powoduje naliczenie opłat od operatorów telefonicznych. Odległość pokonywana przez połączenie w sieci PSTN znacząco wpływa na koszt połączenia. Właśnie dlatego długodystansowe i międzynarodowe połączenia są tak kosztowne w porównaniu z połączeniami lokalnymi. Ponadto różni operatorzy pobierają opłaty za połączenia międzyoperatorskie.
Chociaż telefony stacjonarne są nadal powszechne, nowsze technologie oferują innowacje dzięki którym warto przejść na technologię VoIP. Oferuje ona szereg standardowych funkcji, często kosztownych w przypadku tradycyjnych usług telefonicznych.
Typowe funkcje systemu wirtualnego telefonu obejmują:
Tradycyjnie, aby uzyskać funkcje klasy korporacyjnej wymagane w systemie telefonicznym, firmy potrzebowałyby znacznych inwestycji z góry. Koszty zazwyczaj obejmują telefony stacjonarne, okablowanie i koszty instalacji. Wirtualne systemy telefoniczne całkowicie eliminują te koszty.
Firmy mogą zacząć korzystać z systemu telefonicznego VoIP dla małych firm, korzystając z istniejącego połączenia internetowego. Ponadto połączenia wirtualne obsługują różne urządzenia. W ten sposób firmy mogą korzystać z istniejących urządzenia, którymi mogą być:
VoIPstudio sprawia, że rozpoczęcie pracy jest dziecinnie proste. Pobierz plik i zainstaluj go na wymaganych urządzeniach. Po skonfigurowaniu wszystkie funkcje można zarządzać za pomocą intuicyjnego interfejsu internetowego użytkownika. Szybko twórz i usuwaj użytkowników, przypisuj numery telefonów, twórz skrzynki poczty głosowej bezpośrednio w przeglądarce internetowej.
Wraz z pojawieniem się technologii VoIP, firmy mogą teraz zdecydować się na zakup klasy korporacyjnej lub system telefoniczny dla małych firm za ułamek ceny tradycyjnego systemu telefonicznego. Osoby, które chcą zacząć korzystać z połączeń wirtualnych, nie muszą martwić się utratą możliwości komunikowania się z konwencjonalnymi liniami telefonicznymi. Ponieważ coraz więcej firm wdraża tę technologię, firmy telekomunikacyjne umożliwiły integrację tych dwóch technologii w celu zapewnienia bezproblemowego prowadzenia rozmów. Zarejestruj się na darmową 30-dniową wersję próbną.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!