VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Systemy telefoniczne VoIP zaczęły się jako hobby dla entuzjastów technologii i tych, którzy znali się na komputerach. Niewiele osób mogło sobie wyobrazić, jak daleko zajdzie VoIP w tak krótkim czasie, ale z pewnością wywarł on ogromną różnicę w naszym społeczeństwie. VoIP najpierw dał się odczuć w segmencie konsumenckim, dopiero później przedsiębiorstwa zaczęły dostrzegać jego potencjał.
Usługi VoIP zorientowane na konsumentów szybko zyskały popularność na rynku i nietrudno zrozumieć, dlaczego. Najwcześniejsze usługi VoIP nie były tak wygodne jak te, które widzimy dzisiaj, ale nadal oferowały znaczne oszczędności w porównaniu z tradycyjnymi operatorami głosowymi. W rzeczywistości pierwsze aplikacje VoIP były niczym innym jak oprogramowaniem instalowanym przez użytkowników na komputerach stacjonarnych, aby rozmawiać z przyjaciółmi lub rodziną. Wszyscy musieli korzystać z tej samej usługi i nie było łatwo zadzwonić na zwykły telefon stacjonarny, jeśli w ogóle było to możliwe.
Komputery nie były także wyposażone w najlepszej jakości sprzęt do obsługi połączeń głosowych. Dźwięk był często przerywany, mogły występować problemy z echem, upuszczanymi słowami itp. Niektóre osoby korzystały z dedykowanych zestawów słuchawkowych, aby obejść problemy z dźwiękiem, ale jakość głosu nie była nawet porównywalna z telefonami stacjonarnymi w sieci PSTN.
Dzisiejsze rozwiązania są o wiele łatwiejsze w użyciu niż te najwcześniejsze wersje. Oferują znacznie lepszą jakość dźwięku, czasem przewyższającą nawet telefony stacjonarne. Usługi te są również bardziej przyjazne dla konsumentów, ponieważ każdy może rozpocząć wykonywanie połączeń VoIP. Żaden użytkownik nie potrzebuje wiedzy technicznej ani specjalistycznego szkolenia, aby korzystać z VoIP. W wielu przypadkach sama wstępna konfiguracja zajmuje kilka minut. Następnie użytkownicy będą mogli wykonywać połączenia VoIP za darmo lub po znacznie obniżonych stawkach.
Jeśli zapytasz kogokolwiek, dlaczego VoIP stał się tak popularny, uniwersalną odpowiedzią będzie to, że jest tani. Jest nie tylko tani w tym sensie, że stawki są lepsze niż te oferowane przez operatorów telekomunikacyjnych. W wielu przypadkach niektóre połączenia są często bezpłatne! Ponieważ systemy telefoniczne VoIP kierują połączenia przez Internet, dostawcy nie muszą płacić opłat za połączenia międzysieciowe. Opłata będzie pobierana tylko za część połączenia korzystającą z sieci PSTN. Jeżeli połączenie odbywa się na całym dystansie w publicznym Internecie, wówczas jest ono całkowicie bezpłatne.
Z tego powodu wielu operatorów oferuje bezpłatne połączenia krajowe. Opłaty za połączenia międzynarodowe stanowią jedynie ułamek stawki, jaką konsumenci płacą za połączenia międzynarodowe od operatorów. Dostawcy przyjmują przede wszystkim dwa modele biznesowe w zakresie konsumenckich usług VoIP – płatność zgodnie z rzeczywistym użyciem lub rozmowy nieograniczone.
W pierwszym przypadku konsumenci otrzymują sprzęt do wykonywania połączeń VoIP i płacą miesięczny abonament obejmujący określoną liczbę minut. W drugim modelu konsumenci płacą z góry za cały koszt sprzętu, ale rozmowy są zazwyczaj bezpłatne, czyli nie ma miesięcznego rachunku. Jednak dostawcy pobierają opłaty za połączenia do innych krajów osobno lub użytkownik może kupić wstępnie ustawiony pakiet minut.
Konsumenci mogą korzystać z systemów telefonicznych VoIP z dowolnego miejsca. Czasami można zabrać box ze sobą w podróż i wykonywać połączenia nawet z pokoju hotelowego lub w drodze. W innych przypadkach dostawca może udostępnić do pobrania aplikacje umożliwiające korzystanie z usługi VoIP do wykonywania połączeń, o ile dostępny jest Internet. W podobny sposób możemy używać dowolnego urządzenia do wykonywania połączeń. System nie ogranicza nas do konkretnego urządzenia czy telefonu.
Możemy przekierowywać połączenia do wielu urządzeń lub ustawić dzwonienie tylko na telefony komórkowe itp. Dzięki coraz większej liczbie dedykowanych mobilnych aplikacji VoIP użytkownicy nie muszą nawet pamiętać żadnych haseł ani zabierać ze sobą box-u. Większość smartfonów oferuje usługę połączeń głosowych opartą na technologii VoIP, a do pobrania dostępnych jest znacznie więcej aplikacji. Choć wielu z nas nie wie, większość największych operatorów telefonicznych na całym świecie już przełącza swoje sieci na VoIP. Nawet jeśli wydaje nam się, że wykonujemy regularne połączenia głosowe, w rzeczywistości możemy korzystać z VoIP!
VoIP wywarł głęboki wpływ na nasze społeczeństwo. Z biegiem czasu stanie się tak wszechobecny, jak kiedyś telefon stacjonarny.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!