VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
VoIP przeszedł długą drogę od swoich skromnych początków jako mało znanej technologii, interesującej jedynie technofilów i maniaków. To, co zaczęło się jako technologia eksperymentalna w latach 90., stało się obecnie de facto standardem połączeń głosowych w wielu krajach i branżach. Konsumencki i korporacyjny VoIP stale rośnie kosztem tradycyjnych rozmów telefonicznych PSTN. Tak naprawdę większość sieci telefonicznych w Stanach Zjednoczonych opiera się już na przełącznikach VoIP, mimo że nie jest to znane wielu osobom i nie jest reklamowane przez operatorów.
Na początku VoIP nie miał żadnego wspólnego standardu ani protokołu i większość ludzi mogła dzwonić do znajomych tylko w tej samej sieci. Konkurencyjne usługi nie były interoperacyjne w znaczący sposób, dopóki nie pojawił się protokół SIP. Teraz większość konsumentów nie musi zastanawiać się, z jakiej platformy korzysta, jeśli chodzi o wykonywanie połączeń VoIP. Rozprzestrzenianie się sprzętu kompatybilnego z SIP w sektorze przedsiębiorstw doprowadziło do tej samej sytuacji również tam.
Rozwój branży VoIP był fenomenalny w ciągu ostatnich pięciu lat praktycznie w każdym uprzemysłowionym kraju. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu ze strony przedsiębiorstw i konsumentów, liczba dostępnych dostawców stale rośnie. Niektóre kraje posuwają się nawet do omówienia ostatecznych terminów dla sieci PSTN, aby w przyszłości operatorzy mogli skoncentrować się wyłącznie na VoIP.
Teraz, gdy wiemy, kiedy VoIP jest obecnie, prowadzi nas do pytania, dokąd zmierza. Jak zawsze przewidywanie przyszłości jest trudnym wyzwaniem, jeśli chodzi o technologię, ponieważ istnieje po prostu zbyt wiele zmiennych do rozważenia. Jednakże możemy uzyskać przybliżone pojęcie o przyszłych scenariuszach na podstawie najnowszych trendów i badań rynku.
Być może jest to przesądzony wniosek nawet dla przeciętnego człowieka, nie mówiąc już o ekspertach i analitykach branżowych. Chociaż dokładne określenie roku, w którym to nastąpi, może być trudne, VoIP z pewnością zastąpi PSTN jako jedyną sieć do połączeń głosowych w pewnym momencie w ciągu najbliższych kilku dekad. W Azji i Afryce może to zająć trochę więcej czasu w porównaniu z Ameryką Północną i Europą, ale mimo to dotrze też i tam. Utrzymywanie dwóch odrębnych sieci, które służą temu samemu celowi, jest po prostu zbyt kosztowne dla operatorów.
Zanim to jednak nastąpi, podstawowa infrastruktura musi zostać radykalnie udoskonalona, aby obsługiwała technologię VoIP. Nawet dzisiaj w Stanach Zjednoczonych jest wiele obszarów, w których ludzie nie mają dostępu do szybkiego Internetu ani przepustowości wystarczającej do obsługi połączeń głosowych. Ponadto niektóre funkcje, takie jak połączenia alarmowe, są nadal wdrażane w sieciach VoIP. Oznacza to, że VoIP nie można jeszcze uznać za tak dojrzały jak PSTN w niektórych obszarach, takich jak zarządzanie kryzysowe czy zarządzanie katastrofami.
Począwszy od premiery iPhone’a w 2007 roku, w ciągu ostatniej dekady krajobraz urządzeń mobilnych znacznie się zmienił. Większość ludzi polega obecnie na telefonach komórkowych i planach transmisji danych zamiast na tradycyjnym telefonie stacjonarnym. Aplikacje mobilne VoIP umożliwiają użytkownikom wykonywanie połączeń za pośrednictwem łączy do transmisji danych, zamiast wykorzystywać cenne minuty zawarte w ich planach. Dodatkowo plany transmisji danych stały się nie tylko niezwykle tanie, ale także znacznie szybsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Nawet w kontekście korporacyjnym aplikacje mobilne VoIP odgrywają dużą rolę w umożliwianiu pracownikom telepracy i pracy z domu. Urządzenia mobilne stanowią ważną część portfolio każdego przedsiębiorstwa, zwłaszcza jeśli chodzi o kadrę kierowniczą lub pracowników, którzy będą musieli dużo podróżować ze względu na swoją pracę. Niezależnie od tego, czy jest to telefon BYOD, czy służbowy, urządzenia mobilne pozostaną w korporacyjnym VoIP.
Nikt nie mógł sobie wyobrazić wpływu, jaki WebRTC będzie miało na krajobraz technologiczny, kiedy Google po raz pierwszy przedstawił go światu w 2011 roku. Obecnie jest to przyszłość technologii branży VoIP. Obecnie większość głównych przeglądarek obsługuje ten protokół lub jest w trakcie wdrażania. Wiele osób nadal nie jest pewnych, czy WebRTC okaże się konkurentem VoIP, czy też partnerem. Najprawdopodobniej WebRTC umożliwi przedsiębiorstwom rozszerzenie połączeń głosowych na obszary, w których VoIP tradycyjnie miał problemy. Już wiele firm zaczyna demonstrować praktyczne zastosowania, takie jak natychmiastowe dzwonienie ze stron internetowych lub obsługa wideo na żywo dla klientów.
Wiele krajów wciąż nie jest pewnych, jak regulować VoIP – czy należy go traktować na równi z PSTN, czy raczej ma przypominać Internet? Organy krajowe, a nawet międzynarodowe będą wkrótce musiały zdecydować, jak poradzić sobie z przyszłością branży VoIP. Dodatkowe obawy przedsiębiorstw i konsumentów obejmują prywatność i bezpieczeństwo. Jednak obszary te są bardziej niejasne i niewielu jest w ogóle świadomych, jakie pytania należy zadać, nie mówiąc już o rozpoczęciu poszukiwania odpowiedzi. W szybko rozwijających się branżach, takich jak VoIP, pewne jest tylko to, że na horyzoncie zawsze pojawi się coś nowego.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!