VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Voice over IP, czyli telefonia internetowa, to standard przyszłości. W ciągu ostatnich kilku dekad przeszło drogę od zabawki dla maniaków do powszechnego użycia. VoIP stał się tak wszechobecny, że wiele osób nawet nie wie, że z niego korzysta! Cóż, jeśli kiedykolwiek korzystałeś ze Skype’a dla FaceTime do rozmowy z kimś, korzystałeś z VoIP.
Był czas, kiedy firmy wahały się przed skorzystaniem z usługi telefonii VoIP. Największymi odbiorcami tej technologii były osoby prywatne chcące wykonywać tanie rozmowy telefoniczne. Teraz jest wszędzie. Przedsiębiorstwa na całym świecie przechodzą na VoIP, aby poprawić produktywność i obniżyć koszty. Ale czym jest usługa telefonii VoIP? Dlaczego nagle stała się popularna?
Termin VoIP odnosi się do dowolnej metody przesyłania połączeń telefonicznych przez Internet. Najpopularniejszym sposobem realizacji usługi telefonii VoIP jest standard branżowy – SIP (ang. Session Initiation Protocol). Bardzo niewielu dostawców używa zastrzeżonych protokołów zamiast SIP. Ułatwia to współpracę klientom, użytkownikom, producentom i usługodawcom.
Kiedy nawiązujesz połączenie VoIP, nie jest ono przesyłane przez PSTN (publiczną komutowaną sieć telefoniczną). Zamiast tego Twój głos jest konwertowany na cyfrowe pakiety danych. Pakiety te przesyłane są przez Internet do miejsca przeznaczenia. Tam pakiety są ponownie konwertowane na głos dla użytkownika.
Dzięki temu ludzie mogą wykonywać połączenia z dowolnego miejsca! Aby wykonać połączenie VoIP, należy spełnić tylko dwa wymagania:
VoIP ma wiele zalet i dlatego jest tak popularny. Jego najbardziej atrakcyjną cechą jest bez wątpienia cena. Najważniejszym powodem, dla którego warto przejść na VoIP z telefonu stacjonarnego, jest to, że jest on znacznie tańszy. Osoby fizyczne mogą bezpłatnie dzwonić na numery lokalne. Użytkownicy biznesowi VoIP mogą bezpłatnie dzwonić do innych osób w organizacji, nawet jeśli znajdują się w różnych biurach.
Poza bezpłatnymi połączeniami całkowity koszt korzystania z VoIP przez firmę jest znacznie niższy niż w przypadku telefonów stacjonarnych. Jeśli zdecydujesz się na hostowaną usługę VoIP, nie musisz nawet kupować sprzętu innego niż same telefony. Nie ma sprzętu, który mógłbyś konserwować lub naprawiać. Nie potrzebujesz całych zespołów do zarządzania systemem telefonicznym. Wprowadzanie zmian w systemie w celu uaktualnienia do nowych funkcji nie wiąże się z żadnymi kosztami. Możesz nawet dodawać nowe numery telefonów i linie, nie czekając, aż technik je zainstaluje!
Oprócz kosztów usługa telefonii VoIP oferuje szereg funkcji poprawiających produktywność firm. Biuro może usprawnić procesy i poprawić wydajność, po prostu przechodząc na VoIP. Ponieważ jest to technologia cyfrowa, może współpracować z innymi narzędziami dla przedsiębiorstw, takimi jak oprogramowanie CRM czy ERP.
Konfiguracja nowej usługi telefonicznej VoIP zajmuje kilka godzin, w przeciwieństwie do dni lub tygodni w przypadku telefonów stacjonarnych. Użytkownicy mogą wykonywać połączenia z dowolnego urządzenia, korzystając z tego samego numeru. Mogą dzwonić z dowolnego miejsca, nawet gdy są w podróży. Oznacza to, że pracownicy nie są już przywiązani do biurek. Umożliwia pracownikom pracę z domu lub pracę zdalną w określone dni.
Usługa telefonii VoIP usprawnia także współpracę wewnątrz firmy. Twoi pracownicy nie muszą martwić się miesięcznymi budżetami i raportami wydatków. Wiele firm zastępuje nawet spotkania twarzą w twarz rozmowami wideo! Większość usług umożliwia także użytkownikom udostępnianie informacji o swojej obecności. Oznacza to, że możesz pokazać innym, że jesteś zajęty lub dostępny do rozmów. Ogranicz zakłócenia i wykonuj ważne zadania w spokoju.
To tylko kilka sposobów na ograniczenie straty czasu związanego z systemami VoIP. Nic dziwnego, że wszyscy są zachwyceni usługą telefonii VoIP!
Jednym z najpopularniejszych błędnych przekonań na temat VoIP jest to, że jest on przeznaczony tylko dla określonego segmentu. Niektórzy uważają, że nadaje się tylko dla dużych firm. Inni uważają, że VoIP jest idealny dla małych firm i nikogo innego. Rzeczywistość jest taka, że z usługi telefonii VoIP korzysta każdy. Od indywidualnych użytkowników i gospodarstw domowych po największe światowe korporacje – każdy może cieszyć się zaletami VoIP.
Jak już wspomnieliśmy, pierwszymi klientami VoIP byli klienci indywidualni. To, co na początku było narzędziem dla entuzjastów technologii, przykuło uwagę konsumentów. Usługi takie jak Vonage oferowały nieograniczone bezpłatne rozmowy skierowane do gospodarstw domowych. Wystarczyło podłączyć urządzenie i cieszyć się darmowymi lub niedrogimi rozmowami.
W dzisiejszych czasach nie trzeba nawet używać konkretnego urządzenia. Możesz instalować aplikacje VoIP na telefonach programowych dla różnych urządzeń mobilnych i wykonywać połączenia. W czasach, gdy każdy ma własny smartfon, aplikacje VoIP to świetny sposób na obniżenie kosztów telefonu.
Nie powinno być zaskoczeniem, że przedsiębiorcy i freelancerzy coraz chętniej korzystają z VoIP za pośrednictwem telefonów stacjonarnych. Właściciele firm potrzebują więcej funkcji niż standardowe usługi konsumenckie. W przeszłości nosili ze sobą dwa urządzenia – jedno do rozmów osobistych, drugie do rozmów służbowych. Już wtedy usługi telefoniczne klasy biznes były zbyt drogie dla przedsiębiorców i wykonawców.
VoIP zapewnia indywidualnym przedsiębiorcom funkcje klasy biznesowej przy niskich kosztach. Możesz używać funkcji korporacyjnych, takich jak pierścień wielu urządzeń, a nawet IVR, do prowadzenia jednoosobowej działalności biznesowej! Zaimponuj klientom i stwórz profesjonalny wizerunek bez większego wysiłku.
Startupy stanowią jedną z największych grup klientów usług VoIP klasy korporacyjnej. Potrzebujesz funkcji biznesowych, ale nie masz czasu ani zasobów finansowych, aby skonfigurować system od podstaw. Dzięki VoIP możesz zacząć korzystać z telefonów już po kilku godzinach od zarejestrowania się w usłudze. Możesz nawet bezpłatnie przetestować różne usługi przed wybraniem dostawcy. Uwolnij czas pracowników na cenne zadania zamiast nudnej pracy, takiej jak zarządzanie telefonami.
Małe firmy mogą sporo zyskać na usługach telefonicznych VoIP. W rzeczywistości wielu dostawców dostosowuje swoją ofertę specjalnie do tego segmentu rynku. Na przykład dostawcy wiedzą, że małe firmy nie mają własnej wiedzy specjalistycznej w zakresie VoIP. Mogą więc zapewnić dodatkowe zasoby lub bezpłatne konsultacje, aby Ci pomóc. Niektórzy dostawcy wyznaczą Ci nawet osobę, która będzie Ci pomagać podczas całego procesu zmiany.
Hostowane usługi telefoniczne VoIP są łatwe w konfiguracji i obsłudze. Jeśli chcesz dokonać zmiany, po prostu zaloguj się do panelu online i zrób to. Nie ma mowy o czekaniu. Dodawaj i usuwaj zasoby (numery telefonów, linie, urządzenia) bezpłatnie i tyle razy, ile potrzebujesz. Płacisz tylko za zasoby, z których korzystasz. Nikt nie musi ograniczać się do określonej liczby minut i linii. Jakie to elastyczne i wygodne!
Mogłoby się wydawać, że usługa telefonii VoIP jest wyjątkowo odpowiednia dla małych firm lub osób prywatnych. Jednak większe firmy również czerpią korzyści z modernizacji. Firmy te prawdopodobnie odnotują jeszcze większe oszczędności ze względu na samą liczbę połączeń. Wyobraź sobie, że połowa Twoich rozmów stała się bezpłatna, ponieważ wykonują je pracownicy firmy. A druga połowa kosztuje znacznie mniej ze względu na niedrogie minuty międzymiastowe. W przypadku firmy wykonującej tysiące połączeń dziennie oszczędności są znaczne.
A to dopiero początek. Duże firmy z wieloma biurami na całym świecie potrzebują usług VoIP, aby zapewnić wszystkim łączność. Nie jest niczym niezwykłym, że zespoły projektowe mają członków w różnych strefach czasowych. Koordynowanie spotkań poprzez wideokonferencje i rozmowy grupowe staje się koniecznością.
Jak widać, VoIP jest na tyle elastyczny, że przynosi korzyści każdemu. Nie musisz być przedsiębiorcą ani dużą firmą, aby korzystać z VoIP. Usługi telefonii VoIP można skalować do dowolnego rozmiaru i rozwijać się wraz z organizacją.
Działy sprzedaży i obsługi klienta/wsparcia technicznego ogromnie czerpią korzyści z VoIP. Nie jest to niespodzianką, ponieważ te grupy wykonują najwięcej połączeń. Nawet niewielka poprawa może przynieść korzyści użytkownikowi, jeśli wykona setki połączeń w ciągu dnia. Nie oznacza to jednak, że nikt inny nie powinien korzystać z VoIP. Kadry, płace, IT, finanse i księgowość mogą korzystać ze wszystkich nowych funkcji, jakie oferuje VoIP. Usługę telefonii VoIP można dostosować do indywidualnych potrzeb i dostosować ją do swojej wyjątkowej sytuacji.
Jednak firmy z niektórych branż nadal wahają się przed przyjęciem VoIP. Oto kilka przykładów: opieka zdrowotna, organizacje finansowe i instytucje edukacyjne. W większości przypadków wynika to z przepisów regulujących tę konkretną branżę. Na przykład użytkownicy opieki zdrowotnej muszą przestrzegać rygorystycznych wytycznych dotyczących prywatności i bezpieczeństwa, aby chronić dane. Naturalnie firmy te wahają się przed przejściem na technologię VoIP ze względu na zgodność z przepisami.
Na szczęście branża dojrzała w ciągu ostatniej dekady. Obecnie istnieje wielu dostawców usług telefonicznych VoIP, którzy przestrzegają przepisów branżowych. Jeśli Twoja firma działa w sektorze finansowym lub opieki zdrowotnej, możesz znaleźć dostawców odpowiadających Twoim wymaganiom. Niemniej jednak ważne jest, aby zbadać dostępne opcje. Upewnij się, że dostawca może spełnić wymagania dotyczące zgodności.
A więc mamy to. Usługi telefoniczne VoIP stanowią ogromny postęp w porównaniu z analogowymi telefonami stacjonarnymi. Skontaktuj się z VoIPstudio, aby dokonać zmiany już dziś i odblokować nowe możliwości dla swojej firmy!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!