VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Zwykle odbierasz i konfigurujesz telefon poprawnie. Rozmówcy są w stanie komunikować się ze sobą. Ale wszystko nagle się urywa podczas kilkusekundowej rozmowy. Zwykle po około 30 sekundach.
Może się to zdarzyć, gdy używamy softphonów lub terminali IP z protokołem inicjacji sesji SIP. Powodem tego jest to, że zgodnie z protokołem SIP telefon musi odpowiedzieć ACK, aby wskazać, że otrzymał i odebrał połączenie przychodzące prawidłowo.
W ten sposób jednostka Call Server wie, że komunikacja jest w toku. Jeśli centrala PBX lub serwer połączeń nie otrzyma tego potwierdzenia, może po pewnym czasie zakończyć połączenie.
Istnieją różne powody, dla których odpowiedź potwierdzająca wydana przez terminal SIP do centrali PBX nie dociera z powrotem do centrali. Najczęstszym problemem jest to, że niektóre routery lub zapory operatorów wdrażają funkcję o nazwie „SIP ALG”. Paradoksalnie ta funkcja „SIP ALG” ma na celu poprawę funkcji NAT w komunikacji SIP, co w wielu przypadkach powoduje złamanie protokołu SIP.
Aby rozwiązać ten problem, najlepiej byłoby, w miarę możliwości, dezaktywować protokół SIP ALG w tych routerach lub firewallach. W tym celu musimy być w stanie zarządzać tymi routerami i muszą mieć dostęp do aktywacji lub nie tej funkcji.
Niestety w większości przypadków nie mamy kontroli nad tymi urządzeniami lub nie mają one dostępnej funkcjonalności SIP ALG.
Kilka innych rozwiązań, które możemy zastosować w terminalach, aby spróbować rozwiązać ten problem, pokazano poniżej.
Po pierwsze, możesz spróbować użyć naszych softfonów VoIPstudio dla Windows, MAC, Linux, iPhone lub Android tam, gdzie to możliwe. Nasze telefony programowe korzystają z protokołu WebRTC, dzięki któremu uniknęliśmy problemu opisanego dla SIP.
Włącz i skonfiguruj serwer STUN VoIPstudio „stun.ssl7.net” w tych urządzeniach SIP, które posiadają tę opcję. Na przykład softphone Zoiper jest bardzo wrażliwy na ten problem. W większości przypadków konfiguracja STUN w VoIPstudio, jak pokazano na obrazku, jest rozwiązana.
Uwaga: Po wszystkich testach stabilności, które VoIPstudio umieścił w aplikacji mobilnej Zoiper, najlepszym ustawieniem jest ustawienie STUN na NO.
Inne korekty, które można wprowadzić, to:
Jeśli jesteś klientem VoIPstudio i doświadczasz któregokolwiek z tych problemów, nie wahaj się otworzyć u nas zgłoszenia do pomocy technicznej, jak pokazano na poniższym obrazku, abyśmy mogli pomóc Ci zdiagnozować i rozwiązać problem.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!