VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
System IVR (Interactive Video Response) może przynieść wiele korzyści w zakresie usprawnienia połączeń obsługi klienta. Najczęstsze przypadki użycia to:
1. Używaj IVR jako „powitalnego przewodnika” i „niestandardowego ogłoszenia poza godzinami pracy”, aby klienci, którzy docierają do Twojej firmy, mogli doskonale wiedzieć, że są połączeni z naszą firmą, a my możemy poinformować ich o naszych godzinach handlowych, gdy będziemy dostępni. Aby to osiągnąć, możemy przesłać kilka wiadomości dźwiękowych, na przykład:
2. Bardziej zaawansowany scenariusz wykorzystuje IVR jako „automatyczną obsługę”, więc nie tylko powita klientów, ale będzie również odtwarzać niektóre opcje, aby umożliwić klientom skontaktowanie się z odpowiednim działem lub użytkownikiem, którego szukają. Zobacz przykład poniżej:
Z VoIPstudio możemy przekierować każdą opcję do kilku miejsc docelowych:
Ponieważ wiele osób korzysta z tych funkcji VoIPstudio, ten blog staje się „przewodnikiem szybkiej konfiguracji”, aby pokazać, jak skonfigurować i dostosować te wspólne funkcje. Aby te dwie konfiguracje były naprawdę proste, pokażemy Ci podstawy:
W pierwszym kroku dodamy dźwięk z „ustawienia/dźwięki”. W tym celu możemy po prostu użyć funkcji „Tekst na mowę” lub „Prześlij dźwięk” w formacie pliku mp3.
Drugi krok, dodaj IVR z Ustawienia > IVR.
Uwaga: W przypadku używania go jako pojedynczej wiadomości powitalnej zalecamy użycie następującej konfiguracji: Limit czasu 0 i Powtórzenia 1.
Wszystkie inne ustawienia można pozostawić na wartości domyślne.
W tym przypadku mamy dwie możliwości: poinformować klienta o harmonogramie reklamowym i rozłączyć się lub poinformować o harmonogramie i zostawić wiadomość głosową.
W pierwszym kroku dodaj dźwięk z Ustawienia/dźwięki. Możemy użyć funkcji „Tekst na mowę” lub wgrać plik MP3.
Drugi krok, dodaj IVR z Ustawień/IVR
Krok trzeci, tworzymy regułę routingu, która będzie prowadzić połączenia do Powitania IVR lub Poza Godzinami:
Jak wspomnieliśmy wcześniej, są to najczęstsze konfiguracje, ale VoIPstudio dostosowuje się do potrzeb każdej firmy.
Chcesz zrobić coś innego lub masz jakieś pytania? Nie wahaj się otworzyć zgłoszenia do pomocy technicznej. Jeśli nie rozpocząłeś darmowej wersji próbnej, aby samodzielnie ją skonfigurować, na co czekasz?
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!