VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Sieć PSTN wiąże numery telefonów z fizyczną lokalizacją. Widzimy to w samym formacie, w którym pierwsze 3 cyfry odpowiadają lokalnemu numerowi kierunkowemu. Jest to format, który nie zmienił się od lat i jest używany na całym świecie.
Często okazuje się, że przydatne jest oszacowanie, kim może być dzwoniący, na podstawie numeru kierunkowego, który pojawia się podczas połączenia. Większość ludzi używa tej informacji również jako sposobu na odsianie połączeń – dostajesz telefon z innego stanu lub nieznanego numeru kierunkowego? Po prostu pozwól mu przejść na pocztę głosową i nie musisz przerywać pracy, aby go odebrać.
Jednak pojawienie się VoIP zmieniło coś więcej niż tylko to, ile płacimy za rozmowy. Ta nowa technologia uwalnia nas od wielu ograniczeń, z których nigdy nie zdawaliśmy sobie sprawy, że tak funkcjonowaliśmy. Niektóre z tych ograniczeń obejmowały:
Dopiero gdy VoIP stał się bardziej powszechny, zdaliśmy sobie sprawę, że nasze systemy komunikacyjne powinny robić dla nas więcej. Teraz nie musimy się ograniczać w korzystaniu z systemów telefonicznych – czy to w domu, czy w pracy. Dzięki VoIP możemy zrobić o wiele więcej.
Nawet jeśli numery VoIP nie są związane z fizyczną lokalizacją lub adresem, nadal mają ten sam ogólny format. Jedyna różnica polega na tym, że teraz możesz uzyskać numer telefonu z dowolnym numerem kierunkowym – nie tylko tym, w którym działa Twój dom lub biuro. Tak więc firma może mieć siedzibę w Wirginii, a jednocześnie posiadać numery lokalne w Kalifornii lub Arkansas.
Może się to wydawać niekorzystne dla konsumentów – ponieważ nie można już odsiewać rozmówców na podstawie numeru kierunkowego – ale firmy szybko to wykorzystały. Centra telefoniczne i zespoły obsługi klienta mogą teraz podawać lokalne numery na różnych rynkach, sprawiając wrażenie, że klienci są firmami lokalnymi. Firmy nie muszą płacić wygórowanych cen za bezpłatne numery.
Numery VoIP mogą nie być powiązane z adresem fizycznym, ale to nie znaczy, że są wolne od wszelkich ograniczeń. Jedną z rzeczy, których nadal nie mogłeś zrobić, było zabranie ze sobą swojego numeru, jeśli zmieniłeś dostawcę lub przeniosłeś się do innej usługi. Z pewnością można było zabrać ze sobą numery telefonów, gdy przeprowadzałeś się do nowego stanu lub miasta, ale nie, jeśli korzystałeś z usług innego dostawcy.
W ciągu ostatnich kilku lat nawet to ograniczenie zniknęło. Możesz teraz zabrać ze sobą swój numer telefonu, gdziekolwiek jesteś, a nawet wtedy, gdy otrzymujesz nową usługę. Ta funkcja nazywa się przenośnością numerów i oferuje ją większość dostawców. W Stanach Zjednoczonych FCC wprowadziła nawet pewne przepisy regulujące przenoszenie numerów, które zapewniają, że sprzedawcy nie mogą przetrzymywać klientów jako zakładników.
Branża VoIP rozkwitła w środowisku ostrej konkurencyjności, w którym doszło do usunięcia rocznych umów o świadczenie usług, opłat za wcześniejsze zakończenie umowy i innych opłat zawartych w drobnym druku. Dzięki przenoszeniu numerów branża VoIP usunęła ostatnią przeszkodę, jaka pozostała firmom na drodze do zmiany operatora.
Przepisy FCC stanowią, że sprzedawca nie może odmówić przeniesienia numeru, nawet jeśli na koncie są zaległe opłaty i inne obciążenia. Nawet brak uiszczenia opłaty za przeniesienie numeru nie stanowi ważnego powodu do odrzucenia prośby klienta o przeniesienie numeru. Czasami można wynegocjować zwolnienie z opłat za przeniesienie, ale zależy to od poszczególnych dostawców.
Jednak przeniesienie numerów VoIP przy zmianie dostawcy może nie zawsze być możliwe. Na przykład nowy dostawca może nie być w stanie użyć istniejącego numeru w swoim systemie, ponieważ nie przydziela numerów z tym numerem kierunkowym. Ponadto FCC może zwolnić niektóre firmy z zasad przenoszenia numerów, tj. ich klienci nie mogą mieć przeniesionych numerów.
FCC nakazuje również, aby porty, które obejmują tylko jedną linię lub numer, nie trwały dłużej niż 1 dzień roboczy. Przedsiębiorstwa mogą jednak czekać dłużej, ponieważ często mają bardziej złożone potrzeby związane z wieloma numerami, liniami i powiązanym sprzętem. Rozpoczęcie tego procesu zazwyczaj nie wymaga więcej niż prostej prośby od obecnego i nowego dostawcy.
Jak widać, wprowadzenie przenoszenia numerów w branży VoIP zmieniło sposób gry zarówno dla firm, jak i konsumentów. Teraz nie musimy już pozostawać w firmie, jeśli jej usługi nie są na odpowiednim poziomie lub nie odpowiadają naszym wymaganiom.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!