VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Technologia VoIP istnieje już od jakiegoś czasu, ale dla niektórych organizacji jest wciąż czymś zupełnie nowym. VoIP wprowadza połączenia głosowe w XXI wiek, dzięki czemu połączenia nie wymagają już własnej, dedykowanej sieci. Żadna firma nie może dziś funkcjonować bez Internetu – niezależnie od tego, czy jest on potrzebny do przesyłania dokumentów, współpracy ze współpracownikami czy założenia strony internetowej. VoIP umożliwia użytkownikom wykonywanie połączeń za pośrednictwem protokołów internetowych, całkowicie pomijając potrzebę korzystania z PSTN.
Jednak nie wszystkie organizacje już w pełni korzystają z technologii VoIP. Powodów jest wiele, m.in. brak dostępu do niezawodnego Internetu, brak środków finansowych, wahania przed przyjęciem nowych technologii itp. Inne firmy są w trakcie przechodzenia na VoIP. Jednak sporo organizacji ma wątpliwości co do procesu i wyników. W przeszłości niektóre firmy próbowały nawet korzystać z technologii VoIP, a następnie z różnych powodów wracały do starego systemu. Jakimi problemami należy się więc zająć przed, w trakcie, a nawet po przejściu na VoIP?
W przeciwieństwie do innych ulepszeń technologii, które mogłeś wdrożyć w przeszłości, VoIP nie wymaga tony nowego sprzętu ani drogiego oprogramowania. Jeśli chcesz wypróbować VoIP przez kilka dni, potrzebujesz trzech rzeczy:
Niestety w przypadku przedsiębiorstw wszystko staje się nieco bardziej skomplikowane, ponieważ do rozważenia jest więcej niż jeden użytkownik. Ogólnie rzecz biorąc, organizacje mają dwie główne obawy związane z VoIP – koszt i jakość. Część kosztową można łatwo rozwiązać. Niezależnie od tego, czy wdrażasz niestandardowe wdrożenie SIP, czy kupujesz usługi hostowane od dostawcy, będzie to kosztować mniej niż już płacisz.
Następną kwestią jest jakość. Jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby zapewnić użytkownikom wysokiej jakości połączenia audio. Jednym z nich jest sprawdzenie przepustowości, szybkości i ruchu w sieci danych. Każdy fragment danych przesyłany przez Internet zużywa określoną przepustowość. Gdy do wszystkiego innego dodasz połączenia głosowe, wymagania dotyczące przepustowości rosną. Upewnij się więc, że Twoja sieć może obsłużyć dodatkowy ruch. Dość często organizacje muszą zwiększyć prędkość swojego Internetu dla VoIP.
Kolejnym krokiem jest sprawdzenie całego sprzętu sieciowego pod kątem fizycznego zużycia, aktualizacji zabezpieczeń, oprogramowania sprzętowego itp. Możesz chcieć zaktualizować starszy sprzęt, aby mógł współpracować z protokołami VoIP. Coś tak nieszkodliwego jak luźny kabel może spowodować awarię telefonu w środku dnia pracy. Chociaż w biurze nie będziesz mieć zbyt wiele sprzętu telefonicznego, nadal powinieneś sprawdzić infrastrukturę sprzętową swojej sieci danych.
Teraz, gdy Twoja organizacja jest przygotowana na uaktualnienie, możesz rozpocząć zmianę. Niektóre firmy uważają, że korzystne jest utrzymywanie jednego lub dwóch telefonów stacjonarnych jako kopii zapasowych lub w przypadku niektórych usług, takich jak systemy bezpieczeństwa i alarmowe. Czasami może się okazać, że jakość dźwięku w przypadku nowej usługi VoIP nie jest tak dobra. Przyczyn takiego stanu rzeczy może być wiele i większość z nich można łatwo rozwiązać.
Jakość usług jest często pomijana przez organizacje, które nie są zaznajomione z VoIP. Jednak QoS jest niezbędny dla każdej implementacji VoIP. Te ustawienia i techniki QoS gwarantują użytkownikom minimalny poziom usług. Można na przykład oznaczyć pakiety danych zawierające dźwięk o wyższym priorytecie w porównaniu z innymi typami multimediów. Dzięki temu urządzenia sieciowe mogą nadawać priorytet połączeniom głosowym w sieci. Ponieważ VoIP jest wrażliwy na czas, nawet niewielkie opóźnienie będzie oznaczać poważne problemy dla użytkowników.
Bezpieczeństwo to kolejna kwestia, o której nie należy zapominać. Przenoszenie połączeń głosowych do tej samej sieci, w której znajdują się inne typy danych, ma swoje zalety i wady. Jedną z takich wad jest to, że połączenia głosowe podlegają tym samym kwestiom bezpieczeństwa, co poczta elektroniczna, dokumenty itp. Zatem podstawowe środki bezpieczeństwa, takie jak zarządzanie hasłami i zarządzanie kontami, mają zastosowanie również do Twojego systemu VoIP.
Dostępnych jest wiele narzędzi do zabezpieczania połączenia sieciowego, takich jak zapory ogniowe, SBC i inne. Być może najważniejsze jest szyfrowanie. Zapobiega to podsłuchiwaniu, ponieważ nikt nie jest w stanie zrozumieć zawartości, nawet jeśli ją zdobędzie. Świadomość i edukacja użytkowników są ważnymi elementami zarządzania bezpieczeństwem. Nawet najbezpieczniejsza instalacja może zostać złamana poprzez jedno zgubione lub skradzione hasło. Przestępcy nie muszą zawracać sobie głowy próbą przełamania zabezpieczeń, jeśli użytkownicy lub administratorzy są nieostrożni.
Technologia VoIP przeszła długą drogę od czasu jej wprowadzenia. Niewiele jest kwestii, których nie można rozwiązać w dzisiejszych organizacjach. Nawet kwestie takie jak bezpieczeństwo i jakość usług nie są poważnymi wadami. Można sobie z nimi poradzić, wdrażając kilka środków ostrożności i szkolenia. VoIP to świetna propozycja zarówno dla konsumentów, jak i przedsiębiorstw. Wkrótce stanie się to standardem połączeń głosowych, podobnie jak PSTN był przez dziesięciolecia.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!