VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
„Jeśli nie możesz tego zmierzyć, nie możesz tego poprawić”. Ta fundamentalna zasada biznesowa, przypisywana Peterowi Druckerowi, jest tak oczywista, że nie wymaga wyjaśnień i jest źródłem ciągłego doskonalenia w firmach. Jednak często nie jest to uwzględniane w wystarczającym stopniu, albo z powodu braku zasobów, albo z powodu niedociągnięć w procesach.
Ten ciągły proces doskonalenia często kończy się niepowodzeniem z powodu kilku problemów:
W marketingu wszystkie te procesy pomiarowe i optymalizacyjne są zwykle dobrze zdefiniowane i istnieje wiele narzędzi, które pozwalają nam monitorować wyniki naszych kampanii i wpływ działań doskonalących.
Jednym z najtrudniejszych do uzyskania wskaźników są te dotyczące połączeń przychodzących. Te wskaźniki są tak samo ważne, jak inne, aby poznać skuteczność naszych kampanii marketingowych.
W tym miesiącu w VoIPstudio wprowadzamy nową funkcję, której wymagali nasi klienci i która z pewnością będzie bardzo przydatna: śledzenie połączeń w kampaniach marketingowych.
Jak wspomnieliśmy, jednym z najtrudniejszych do zmierzenia aspektów są informacje związane z połączeniami przychodzącymi. Na przykład, jeśli opublikowałeś reklamę w Google Ads lub Microsoft Ads i ktoś ją zobaczy, znajdzie Twój numer telefonu i zadzwoni do Ciebie, jest to połączenie przychodzące.
Rozpoznanie z połączenia tak istotnych informacji, jak skąd to połączenie pochodziło, kim jest ten użytkownik lub z jakiej kampanii pochodził (na przykład, jaką reklamę użytkownik zobaczył lub przez który kanał) często nie jest łatwym zadaniem.
Dzieje się tak, ponieważ w pewnym momencie użytkownik przechodzi z platformy internetowej, na której widzi ten numer telefonu, do kanału offline (samego połączenia telefonicznego), i w tej przestrzeni tracimy związek między jednym wydarzeniem a drugim.
Niektóre z najciekawszych wskaźników śledzenia połączeń, które chcielibyśmy poznać, a których z powodu tego problemu często nie mamy, to:
Śledzenie połączeń jest teraz dostępne w VoIPstudio dla wszystkich użytkowników, jak zawsze, bez dodatkowych kosztów i we wszystkich planach.
Śledzenie połączeń umożliwia łączenie przychodzących połączeń telefonicznych z metadanymi odwiedzin strony docelowej (takimi jak identyfikator kliknięcia Google). Pozwala to na przypisanie poszczególnych połączeń telefonicznych do poszczególnych wizyt na Landing Page.
Jak to działa? Zasadniczo zajmuje się zarządzaniem pulą różnych numerów telefonów, dzięki czemu można przypisać unikalne numery do każdej kampanii i do każdego użytkownika. W ten sposób każdy odwiedzający, który trafi na przykład na stronę docelową Twojej witryny, zobaczy inny numer, a jeśli zadzwoni, automatycznie będziemy wiedzieć, do której kampanii należy i wszystkie powiązane informacje.
Proces przypisywania numerów i wyświetlania ich na elementach marketingu online, takich jak strony docelowe, nazywa się Dynamiczne Wstawianie Numerów.
Aby uzyskać dostęp do tej nowej funkcji, wystarczy aktywować opcję Śledzenie połączeń w zaawansowanych ustawieniach panelu administracyjnego. Gdy już to zrobisz, pierwszym krokiem jest zakup puli numerów dla swoich kampanii.
Pamiętaj, że numery są ponownie wykorzystywane po pewnym czasie, więc nie musisz kupować numeru dla każdego potencjalnego użytkownika, ale zgodnie z ilością i oczekiwaną częstotliwością połączeń.
Następnie musisz tylko skonfigurować swoje kampanie, w tym informacje takie jak powiązany landing page, parametry przypisywania numerów czy niektóre ustawienia powiadomień.
System dostarcza informacji, które pomogą Ci zaimplementować kod, który dynamicznie wstawia numer do Twojej strony internetowej lub strony docelowej. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami i można rozpocząć pomiar połączeń przychodzących. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do strony podręcznika Śledzenie połączeń.
Możesz śledzić połączenia i historię połączeń za pomocą pulpitu VoIPstudio lub zintegrować go z własnymi narzędziami, takimi jak Google Analytics.
Proste, prawda? Możesz zapoznać się z instrukcjami konfiguracji w naszej instrukcji lub skonsultować się ze specjalistą, który pomoże Ci skonfigurować system śledzenia za pośrednictwem naszej wielokanałowej usługi wsparcia 24/7.
Pamiętaj, że jeśli jesteś już klientem VoIPstudio, ta funkcjonalność jest zawarta w Twojej usłudze.
Nie jesteś jeszcze naszym klientem? Możesz wypróbować naszą usługę za darmo przez 30 dni bez żadnych zobowiązań, bez karty kredytowej i z 200 bezpłatnymi minutami rozmów.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!