VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Systemy VoIP oferują znaczne oszczędności dla firm każdej wielkości. Technologia umożliwia wysyłanie połączeń głosowych przez Internet zamiast korzystania z dedykowanych linii miedzianych (PSTN). VoIP jest elastyczny, umożliwiając korzystanie z różnych urządzeń do wykonywania i odbierania połączeń. Twój firmowy system telefoniczny może zawierać telefony stacjonarne, smartfony, tablety, komputery stacjonarne, laptopy i wiele innych typów urządzeń.
Jedną z największych zalet VoIP jest to, że oferuje mobilność. W świecie, w którym nie wszyscy pracownicy przychodzą codziennie do biura, telefony, które mogą pracować w wielu lokalizacjach, są praktycznie koniecznością. Nie jest więc niespodzianką, że telefony IP mogą działać w sieciach bezprzewodowych zamiast w połączeniu Ethernet. Z pozoru wydaje się to atrakcyjną propozycją – otrzymujesz sprzęt wysokiej jakości, który obiecuje telefon stacjonarny, bez żadnych wad (przewody, kable itp.)
Jeśli myślisz o korzystaniu z bezprzewodowych telefonów IP w swoim biurze, warto zastanowić się, czy Wi-Fi jest najlepszą opcją. Nawet jeśli masz przepustowość, pojemność i szybki dostęp do Internetu, sieci bezprzewodowe nie są odpowiednie do połączeń głosowych. W pewnych okolicznościach doskonałe Wi-Fi może być lepszą opcją (zwłaszcza w porównaniu z korzystaniem z sieci komórkowych). Ale nie będzie niezawodne ani nie zapewni wysokiej jakości połączeń głosowych dla Twojego personelu.
Powodów jest kilka. Jednym z nich jest to, że częstotliwość wykorzystywana przez telefony VoIP jest nieuregulowana i w rezultacie dość zatłoczona. Wszystko, od kuchenek mikrofalowych po telefony bezprzewodowe, wykorzystuje to samo pasmo częstotliwości w typowym biurze. Oznacza to, że Twoje telefony IP muszą walczyć o dostęp do przepustowości z wynikiem innych urządzeń i aplikacji.
Innym powodem jest to, że sieci bezprzewodowe nie mogą dorównać prędkościom oferowanym przez bezpośrednie połączenie Ethernet. Ale co, jeśli masz najnowszy sprzęt lub niedawno zmodernizowałeś swoją infrastrukturę sieciową? Możesz mieć najlepszy i najszybszy sprzęt, ale kabel zapewni Ci lepsze prędkości niż Wi-Fi. Nawet jeśli pokryjesz biuro wieloma punktami dostępowymi i bezprzewodowymi radiotelefonami, nie poprawisz znacząco wydajności.
Najważniejszym powodem jest to, że VoIP wymaga jakości usług. Połączenia głosowe odbywają się w czasie rzeczywistym, co oznacza, że każdy nieodebrany lub odrzucony pakiet wpłynie na jakość połączenia. Różnica kilku milisekund może skutkować utrudnionymi rozmowami, nieodebranymi połączeniami i wieloma innymi problemami. Teraz wyobraź sobie, że próbujesz zmusić VoIP do pracy w sieciach Wi-Fi, jednocześnie próbując konkurować z innymi aplikacjami o przepustowość.
Jak widać, nie jest dobrym pomysłem poleganie na Wi-Fi – bez względu na to, jak doskonałe lub szybkie jest – dla swojego systemu telefonicznego. Nie oznacza to, że w ogóle nie możesz korzystać z WiFi. Jest to dobra opcja awaryjna w przypadku korzystania z dostępu do Internetu, problemów z usługodawcą internetowym itp. Kilku pracowników może od czasu do czasu korzystać z aplikacji softphone na swoim osobistym smartfonie. To, czego nie możesz zrobić, to umieścić wszystkich telefonów w sieciach bezprzewodowych bez wydawania na to dużo czasu i pieniędzy. Uzyskasz znacznie lepsze wyniki przy znacznie mniejszym wysiłku, jeśli usuniesz sieć bezprzewodową z równania.
Pomimo nieodłącznych wad, bezprzewodowe telefony IP oferują kuszącą propozycję. Telefony bezprzewodowe oferują mobilność i zajmują znacznie mniej miejsca, zwłaszcza że nie potrzebują ciągnących się za nimi kabli i przewodów. Niektórzy chcieliby skorzystać z tych zalet. Podczas gdy inni uważają, że ich połączenia są wystarczająco szybkie, aby obsługiwać takie telefony pomimo problemów.
Jeśli masz małe biuro, korzystanie z telefonów obsługujących Wi-Fi może być kuszące. Ale lepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji byłoby użycie bezprzewodowych telefonów IP ze względu na kwestie mobilności i przestrzeni. Jeśli pracownik potrzebuje telefonu na kilka tygodni/miesięcy i po prostu nie możesz go podłączyć, rozważ użycie aplikacji na telefony na komputerze. Uzyskasz znacznie lepsze wyniki.
Ostatecznie rozwiązania przewodowe, takie jak kabel Ethernet, będą miały najlepszy stosunek jakości do ceny. Jest to połączenie bezpośrednie, łatwiejsze w zarządzaniu niż protokoły bezprzewodowe i oferujące znacznie lepszą niezawodność. Kolejną rzeczą, o której musisz pamiętać, jest bezpieczeństwo. Sieci bezprzewodowe są często celem przestępców i często nie obsługują złożonych algorytmów szyfrowania. Twój system telefoniczny jest wystarczająco podatny na ataki, nie wprowadzając jeszcze jednej słabości.
Każda firma chce mieć pewność, że telefony są zawsze gotowe do pracy. Biorąc pod uwagę obecną technologię, po prostu nie da się tego zrobić w sieciach bezprzewodowych. Niektóre firmy mogą przetrwać przez chwilę, ale nie jest to dobre rozwiązanie długoterminowe na każdą skalę.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!