VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
VoIP jest wszędzie. Zarówno konsumenci, jak i przedsiębiorstwa przyjęły nową technologię z różnych powodów. Niektóre organizacje przeszły na ujednoliconą komunikację, inne są w trakcie przechodzenia na VoIP. Jednak każda firma przynajmniej raz rozważała przejście na technologię VoIP, nawet jeśli nie jest jeszcze na to gotowa.
Być może największym powodem i największą motywacją do korzystania z VoIP są koszty. Oczywiście, technologia ta oferuje wiele korzyści niedostępnych w starszych systemach. Jednak pierwszą zachętą do rozważenia tego jest zazwyczaj koszt. Prawie każdy wie, że VoIP jest znacznie tańszy niż zwykłe telefony stacjonarne.
Ale możesz nie wiedzieć, dlaczego jest tak tani i ile dokładnie Twoja firma może zaoszczędzić dzięki VoIP. Czasami inwestycja kapitałowa wymagana w celu przejścia na nową technologię może przewyższyć mniejsze obniżki miesięcznego rachunku. Do tego dochodzi fakt, że nie każda firma uzyska podobne oszczędności, nawet jeśli korzysta z usług tego samego usługodawcy.
Zanim przejdziesz do rzeczywistych liczb, powinieneś zrozumieć techniczne powody, dla których połączenia VoIP są tak tanie. Połączenia VoIP są funkcjonalnie podobne do zwykłych połączeń, tzn. Twój głos jest wysyłany do drugiej osoby w celu jej odsłuchania i odwrotnie.
Jednakże systemy VoIP transmitują rozmowy głosowe przez Internet w postaci cyfrowych pakietów danych. Jeśli chodzi o sprzęt sieciowy, nie ma dużej różnicy pomiędzy pakietami zawierającymi głos i tymi, które zawierają inne typy danych. Zamiast dedykowanych przewodów miedzianych łączących Ciebie z innymi rozmówcami, połączenia VoIP wykorzystują istniejące sieci danych.
Innymi słowy, połączenia VoIP są tanie z tego samego powodu, co poczta elektroniczna. Nie potrzebują oddzielnej sieci ani infrastruktury wyłącznie do obsługi głosu. Systemy takie opierają się na sieciach, które są już wykorzystywane do innych celów. Przecież już płacisz swojemu dostawcy usług internetowych za dostęp do Internetu. Teraz już wiesz, że tanie/darmowe połączenia VoIP to nie tylko chwyt marketingowy.
Teraz, gdy wiesz, że to coś więcej niż tylko taktyka sprzedażowa, czas porównać rzeczywiste koszty VoIP i zwykłych systemów. Po pierwsze, należy wziąć pod uwagę koszt połączeń krajowych. W przypadku sieci PSTN większość ludzi jest przyzwyczajona do różnych stawek za połączenia krajowe i międzystrefowe/międzynarodowe. Jednak technologia VoIP nie dba o lokalizację Twoją ani lokalizacji osoby dzwoniącej.
W przeważającej części sprzedawcę interesuje tylko to, czy połączenie jest przesyłane przez Internet, czy w dowolnym momencie dotyka sieci PSTN. Większość dostawców oblicza koszt połączenia VoIP na podstawie różnych kryteriów.
Z biznesowego punktu widzenia duża liczba Twoich rozmów będzie prawdopodobnie miała charakter wewnętrzny. Czyli połączenia pomiędzy pracownikami tego samego biura i pomiędzy różnymi biurami. Z wyjątkiem kilku działów, takich jak sprzedaż czy obsługa klienta, większość połączeń stanowią połączenia wewnętrzne. Oznacza to, że połączenia wewnętrzne w żadnym momencie nie dotykają sieci PSTN. Dlatego te połączenia są bezpłatne.
Nie ma znaczenia, jak długo trwa rozmowa i ile osób bierze w niej udział. Nie ma znaczenia nawet, czy uczestnicy są rozproszeni po wielu lokalizacjach na całym świecie. Wszystkie połączenia wewnętrzne – między pracownikami – są bezpłatne dzięki VoIP!
W przypadku połączeń przychodzących i wychodzących opuszczających sieć firmową zazwyczaj wiąże się to z pewnymi kosztami, ponieważ w pewnym momencie połączenie jest przesyłane przez sieć PSTN. Jednak tylko niewielka część połączenia dotyka sieci PSTN. Zatem koszt połączenia jest znacznie niższy niż w przypadku typowych stawek za połączenia stacjonarne.
W rzeczywistości większość dostawców usług VoIP oferuje możliwość nieograniczonych rozmów do określonych krajów za stałą opłatą lub w ramach planów repartycyjnych. Możesz nawet połączyć te dwa elementy, w zależności od tego, dokąd trafia większość ruchu. Załóżmy na przykład, że większość połączeń telefonicznych kierowana jest do Francji i Niemiec, a sporadycznie pojawiają się połączenia gdzie indziej. Możesz kupić nieograniczone rozmowy telefoniczne tylko dla tych dwóch krajów.
W przypadku tradycyjnego systemu biurowego PBX firmy są przyzwyczajone do samodzielnego zakupu sprzętu i jego konfiguracji. Możesz także uiścić opłaty konfiguracyjne za każdą linię kupioną dla użytkowników. Możesz zapomnieć o wszystkich tych wydatkach, jeśli przejdziesz na hostowaną usługę VoIP.
Większość dostawców hostingu VoIP pobiera miesięczną opłatę za użytkownika. Niektórzy oferują wszystkie funkcje biznesowe w jednej cenie, podczas gdy inni oferują określone pakiety w różnych przedziałach cenowych. Biznesplany mogą zaczynać się już od 66 PLN miesięcznie. Oszacowanie kosztów przejścia na VoIP może być trudne, dopóki nie sprawdzisz liczb. Ale spodziewaj się oszczędności na poziomie 40% lub więcej na miesięcznych rachunkach!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!