VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Ułatwienie komunikacji z klientami i użytkownikami to jeden z najważniejszych aspektów poprawy doświadczenia marki oraz osiągnięcia większego zaangażowania i lojalności.
W dzisiejszych czasach coraz bardziej konieczne jest zaoferowanie swoim klientom szerokiej gamy kanałów i opcji, które pozwolą im komunikować się zgodnie z ich preferencjami i potrzebami.
Telefon jest nadal jednym z preferowanych przez wielu użytkowników kanałów rozwiązywania wątpliwości lub zarządzania usługami, ponieważ zapewnia bezpośrednią i osobistą komunikację.
Profesjonalny system telefoniczny, taki jak VoIPstudio, pomaga usprawnić obsługę klienta. Dzięki temu każde połączenie zostanie odebrane w możliwie najkrótszym czasie przez właściwego agenta, a klient nie musi na przykład wielokrotnie podawać tych samych informacji. Wirtualna centrala telefoniczna, call center, IVR i funkcje nagrywania rozmów pomagają zoptymalizować zasoby, jednocześnie poprawiając wrażenia klientów podczas korzystania z telefonu.
Nie należy jednak zapominać o zwracaniu uwagi na inne kanały, w tym pocztę e-mail, sieci społecznościowe, a nawet podstawową osobistą uwagę. Wśród tych innych alternatyw, jedną z najbardziej preferowanych w ostatnim czasie przez użytkowników jest czat. Ostatnie badania wskazują, że, zwłaszcza wśród młodszych użytkowników, czat na żywo jest w większości przypadków podstawowym wyborem do kontaktu z pomocą techniczną lub sprzedażą.
Czat pozwala również na bezpośrednią, szybką i osobistą komunikację, zapewniając jednocześnie pewien poziom odległości i anonimowości, pomagając zachować prywatność. Wielu użytkowników niechętnie udostępnia swoje numery telefonów, aby uniknąć odbierania połączeń. Inni wolą czat, ponieważ pozwala im na zajęcie się innymi zadaniami, na przykład podczas wykonywania zapytania przez operatora.
Firmy mogą umożliwiać czat na różne sposoby: za pomocą ogólnych aplikacji do obsługi wiadomości błyskawicznych (takich jak Whatsapp), tworząc własne aplikacje do przesyłania wiadomości lub włączając usługę czatu na żywo do swoich witryn internetowych.
Jeśli preferowanym środkiem komunikacji dla klientów jest zarówno telefon, jak i czat na żywo, posiadanie usługi integrującej obie opcje wydaje się doskonałym wyborem dla większości firm.
Właśnie dlatego użytkownicy VoIPstudio mają szczęście! VoIPstudio integruje się teraz bezpośrednio z 247LiveChat. Ta integracja zapewnia klientom ujednoliconą komunikację, jednocześnie upraszczając zarządzanie i pracę operatorów.
Oto niektóre z pierwszych zalet integracji dwóch platform:
Aby rozpocząć pracę z 247LiveChat lub uzyskać dostęp do aktywowanego konta, użyj nowej ikony uruchamiania aplikacji w prawym górnym rogu pulpitu VoIPstudio.
247LiveChat to rozwiązanie do czatu na żywo, które wraz z GoTrunk i VoIPstudio tworzy nasz pakiet rozwiązań komunikacyjnych dla firm.
Oferuje rozwiązanie czatu na żywo przeznaczone dla małych i średnich firm, które muszą zapewnić swoim klientom i użytkownikom spersonalizowaną komunikację w czasie rzeczywistym bezpośrednio za pośrednictwem swojej strony internetowej.
Dzięki 247LiveChat możesz rozmawiać z klientami w czasie rzeczywistym i oferować alternatywny kanał komunikacji na telefon lub e-mail. Jedyne, co muszą zrobić Twoi klienci, to kliknąć widżet osadzony na Twojej stronie i zacząć pisać, aby skontaktować się bezpośrednio z operatorem.
Instalacja i korzystanie z aplikacji jest bardzo łatwe, dzięki czemu w ciągu kilku minut możesz uruchomić potężną usługę czatu na żywo na swojej stronie internetowej.
Wcześniej znany jako Websitechat.net, w czerwcu 2022 został zaktualizowany i przemianowany na 247LiveChat. To ponowne uruchomienie aplikacji zawiera ważne nowe funkcje, takie jak:
Dzięki 247LiveChat możesz w kilka minut włączyć moc czatu na żywo do swojej witryny. Korzystanie z 247LiveChat pomaga zwiększyć sprzedaż, poprawić satysfakcję użytkowników i uzyskać cenne informacje z pierwszej ręki, które pomogą w rozwoju Twojej firmy.
Rozpoczęcie korzystania z 247LiveChat jest łatwe w zaledwie trzech krokach:
1. Utwórz konto na 247LiveChat.com. Jeśli jesteś użytkownikiem VoIPstudio, nie musisz się nawet rejestrować: możesz użyć swoich danych logowania do VoIPstudio! Zakładając konto uzyskasz dostęp do 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego bez zobowiązań i bez opłat.
2. Dodaj kod śledzenia do swojej witryny. Po prostu skopiuj kod, który udostępniamy w Twojej witrynie, aby włączyć przycisk czatu.
Jeśli masz jakieś pytania, nie martw się, nasz zespół wsparcia chętnie Ci pomoże.
3. To wszystko! Rozpocznij czatowanie z odwiedzającymi i klientami za pomocą naszej aplikacji mobilnej lub stacjonarnej lub bezpośrednio przez naszego operatora internetowego.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź 247LiveChat.com i rozpocznij bezpłatny okres próbny. I pamiętaj, jeśli jesteś już klientem VoIPstudio, po prostu zaloguj się do 247LiveChat za pomocą swoich danych uwierzytelniających VoIPstudio i rozpocznij 30-dniowy bezpłatny okres próbny.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!