Do szybkiego poczytania | 24/06/2022

Popraw doświadczenie użytkownika dzięki VoIPstudio i nowemu 247LiveChat

VoIP phone service background
VOIPSTUDIO

Ułatwienie komunikacji z klientami i użytkownikami to jeden z najważniejszych aspektów poprawy doświadczenia marki oraz osiągnięcia większego zaangażowania i lojalności.

W dzisiejszych czasach coraz bardziej konieczne jest zaoferowanie swoim klientom szerokiej gamy kanałów i opcji, które pozwolą im komunikować się zgodnie z ich preferencjami i potrzebami.

Telefon jest nadal jednym z preferowanych przez wielu użytkowników kanałów rozwiązywania wątpliwości lub zarządzania usługami, ponieważ zapewnia bezpośrednią i osobistą komunikację.

Profesjonalny system telefoniczny, taki jak VoIPstudio, pomaga usprawnić obsługę klienta. Dzięki temu każde połączenie zostanie odebrane w możliwie najkrótszym czasie przez właściwego agenta, a klient nie musi na przykład wielokrotnie podawać tych samych informacji. Wirtualna centrala telefoniczna, call center, IVR i funkcje nagrywania rozmów pomagają zoptymalizować zasoby, jednocześnie poprawiając wrażenia klientów podczas korzystania z telefonu.

OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ CZAT

Nie należy jednak zapominać o zwracaniu uwagi na inne kanały, w tym pocztę e-mail, sieci społecznościowe, a nawet podstawową osobistą uwagę. Wśród tych innych alternatyw, jedną z najbardziej preferowanych w ostatnim czasie przez użytkowników jest czat. Ostatnie badania wskazują, że, zwłaszcza wśród młodszych użytkowników, czat na żywo jest w większości przypadków podstawowym wyborem do kontaktu z pomocą techniczną lub sprzedażą.

Czat pozwala również na bezpośrednią, szybką i osobistą komunikację, zapewniając jednocześnie pewien poziom odległości i anonimowości, pomagając zachować prywatność. Wielu użytkowników niechętnie udostępnia swoje numery telefonów, aby uniknąć odbierania połączeń. Inni wolą czat, ponieważ pozwala im na zajęcie się innymi zadaniami, na przykład podczas wykonywania zapytania przez operatora.

Firmy mogą umożliwiać czat na różne sposoby: za pomocą ogólnych aplikacji do obsługi wiadomości błyskawicznych (takich jak Whatsapp), tworząc własne aplikacje do przesyłania wiadomości lub włączając usługę czatu na żywo do swoich witryn internetowych.

VOIPSTUDIO TERAZ ZINTEGROWANE Z 247LIVECHAT

Jeśli preferowanym środkiem komunikacji dla klientów jest zarówno telefon, jak i czat na żywo, posiadanie usługi integrującej obie opcje wydaje się doskonałym wyborem dla większości firm.

Właśnie dlatego użytkownicy VoIPstudio mają szczęście! VoIPstudio integruje się teraz bezpośrednio z 247LiveChat. Ta integracja zapewnia klientom ujednoliconą komunikację, jednocześnie upraszczając zarządzanie i pracę operatorów.

Oto niektóre z pierwszych zalet integracji dwóch platform:

  • Użytkownicy VoIPstudio mogą jednym kliknięciem aktywować usługę 247LiveChat. Rejestracja nie jest wymagana.
  • Użyj swoich danych uwierzytelniających VoIPstudio, aby jednocześnie obsługiwać usługi VoIPstudio i 247LiveChat.
  • Szybko zaimplementuj funkcję czatu w swojej witrynie internetowej, kopiując i wklejając dostarczony przez nas kod śledzenia.
  • Możesz nadal korzystać z aplikacji mobilnych i stacjonarnych VoIPstudio do zarządzania połączeniami i czatami z użytkownikami Twojej witryny. Nie potrzebujesz dodatkowego oprogramowania.
  • Uzyskaj dostęp do zarządzania 247LiveChat bezpośrednio z aplikacji administratora VoIPstudio i odwrotnie.

Aby rozpocząć pracę z 247LiveChat lub uzyskać dostęp do aktywowanego konta, użyj nowej ikony uruchamiania aplikacji w prawym górnym rogu pulpitu VoIPstudio.

CO TO JEST 247LIVECHAT?

247LiveChat to rozwiązanie do czatu na żywo, które wraz z GoTrunk i VoIPstudio tworzy nasz pakiet rozwiązań komunikacyjnych dla firm.

Oferuje rozwiązanie czatu na żywo przeznaczone dla małych i średnich firm, które muszą zapewnić swoim klientom i użytkownikom spersonalizowaną komunikację w czasie rzeczywistym bezpośrednio za pośrednictwem swojej strony internetowej.

Dzięki 247LiveChat możesz rozmawiać z klientami w czasie rzeczywistym i oferować alternatywny kanał komunikacji na telefon lub e-mail. Jedyne, co muszą zrobić Twoi klienci, to kliknąć widżet osadzony na Twojej stronie i zacząć pisać, aby skontaktować się bezpośrednio z operatorem.

Instalacja i korzystanie z aplikacji jest bardzo łatwe, dzięki czemu w ciągu kilku minut możesz uruchomić potężną usługę czatu na żywo na swojej stronie internetowej.

Wcześniej znany jako Websitechat.net, w czerwcu 2022 został zaktualizowany i przemianowany na 247LiveChat. To ponowne uruchomienie aplikacji zawiera ważne nowe funkcje, takie jak:

  • Wsparcie dla wszystkich typów urządzeń mobilnych po stronie klienta.
  • Aplikacja mobilna dla agentów.
  • Ulepszone śledzenie odwiedzających.
  • Personalizacja widżetów.
  • Coraz lepsze funkcje, takie jak gotowe odpowiedzi lub przesyłanie czatu między agentami.
  • Natywna integracja z VoIPstudio.

JAK DZIAŁA 247LIVECHAT

Dzięki 247LiveChat możesz w kilka minut włączyć moc czatu na żywo do swojej witryny. Korzystanie z 247LiveChat pomaga zwiększyć sprzedaż, poprawić satysfakcję użytkowników i uzyskać cenne informacje z pierwszej ręki, które pomogą w rozwoju Twojej firmy.

Rozpoczęcie korzystania z 247LiveChat jest łatwe w zaledwie trzech krokach:

1.    Utwórz konto na 247LiveChat.com. Jeśli jesteś użytkownikiem VoIPstudio, nie musisz się nawet rejestrować: możesz użyć swoich danych logowania do VoIPstudio! Zakładając konto uzyskasz dostęp do 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego bez zobowiązań i bez opłat.

2.    Dodaj kod śledzenia do swojej witryny. Po prostu skopiuj kod, który udostępniamy w Twojej witrynie, aby włączyć przycisk czatu.

Jeśli masz jakieś pytania, nie martw się, nasz zespół wsparcia chętnie Ci pomoże.

3.    To wszystko! Rozpocznij czatowanie z odwiedzającymi i klientami za pomocą naszej aplikacji mobilnej lub stacjonarnej lub bezpośrednio przez naszego operatora internetowego.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź 247LiveChat.com i rozpocznij bezpłatny okres próbny. I pamiętaj, jeśli jesteś już klientem VoIPstudio, po prostu zaloguj się do 247LiveChat za pomocą swoich danych uwierzytelniających VoIPstudio i rozpocznij 30-dniowy bezpłatny okres próbny.

Wszystko gotowe żeby skorzystać z VoIPstudio?

Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny

Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!