VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat rozmowy wideo stały się integralną częścią komunikacji biznesowej. Istnieje jednak wiele różnic w sposobie ich wdrażania i stosowania w poszczególnych firmach.
Niektóre organizacje wolą ograniczyć liczbę osobistych spotkań i w dużym stopniu polegają na wideokonferencjach, inne zaś zrobią to tylko w ekstremalnych okolicznościach. Mniejszych firm na ogół nie było stać na wdrożenie rozwiązań do wideokonferencji, dlatego rozmowy wideo były na ogół domeną większych korporacji.
Wraz z wprowadzeniem VoIP, połączenia wideo stały się łatwe w konfiguracji (dla firmy) i obsłudze (dla pracowników). Większość organizacji przyzwyczaiła się do rozmów wideo na komputerze stacjonarnym – większość dostawców oferuje jakąś aplikację na telefon, która się do tego sprawdza – ale dostęp mobilny nadal stanowił problem.
Niska prędkość transmisji danych i niewystarczająca przepustowość dla użytkowników mobilnych, możliwości sprzętowe urządzeń, a także względy bezpieczeństwa utrudniały rozmowy wideo na urządzeniach mobilnych.
Ponieważ rozwiązano wiele problemów utrudniających prowadzenie rozmów wideo w telefonach, dostawcy opracowują obecnie aplikacje mobilne, które mogą zapewnić użytkownikom możliwości prowadzenia rozmów wideo. Rozpowszechnienie się szybkich sieci 4G LTE zapewnia pracownikom powszechny dostęp do Internetu, niezależnie od tego, gdzie się znajdują.
Ponadto sprzęt w telefonach i tabletach poprawił się do tego stopnia, że możliwa jest profesjonalna komunikacja bez zakłóceń ze względu na złą jakość obrazu lub dźwięku.
Niemniej jednak bezpieczeństwo jest jedną z najważniejszych kwestii dla organizacji, jeśli chodzi o dostęp mobilny. Aby złagodzić te obawy, niektórzy dostawcy VoIP wdrożyli protokoły bezpieczeństwa zgodne z wytycznymi/zasadami korporacyjnymi. Wiąże się to z zabezpieczeniem procesu sygnalizacji połączenia, a także szyfrowaniem rzeczywistej treści połączenia.
Organizacje czerpią ogromną wartość z zastąpienia rozmów bezpośrednich rozmowami wideokonferencyjnymi. Nie tylko oszczędza czas i wydatki, ale umożliwia lepszą współpracę.
Rozszerzenie tych świadczeń na urządzenia mobilne jest naturalne, ponieważ większa liczba pracowników korzysta obecnie z urządzeń mobilnych do użytku osobistego lub służbowego. Tak naprawdę niektórzy pracownicy prawie w ogóle nie dotykają telefonu stacjonarnego, a spora część w ogóle go nie ma.
Dzisiejsi pracownicy są bardziej mobilni niż kiedykolwiek wcześniej – praca nie ogranicza się już do ośmiu godzin dziennie w jednym miejscu. Niektórzy pracownicy pracują zdalnie, niektórzy dużo podróżują w ramach swojej pracy, a inni muszą pracować w lokalizacjach klientów.
Brak możliwości uczestniczenia w wirtualnych spotkaniach tylko dlatego, że nie ma ich przy biurku, może skutkować utratą produktywności. Jest to strata czasu, ponieważ być może trzeba będzie przełożyć spotkanie, odkładając w czasie istotne prace, które należy wykonać natychmiast.
Być może najważniejszym aspektem rozmów wideo VoIP na urządzeniach mobilnych jest fakt, że stały się one koniecznością w zglobalizowanym środowisku biznesowym, gdzie mobilność jest czymś oczywistym. Rozszerzenie usług rozmów wideo na urządzenia mobilne to dopiero pierwszy krok do zapewnienia prawdziwie opartego na współpracy środowiska pracy w organizacjach.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!