VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Przejście na VoIP może skutkować znacznymi oszczędnościami w każdej organizacji, ale opłacalność nie jest jedynym powodem rezygnacji z systemów analogowych. Ponieważ VoIP jest technologią opartą na protokole IP, może udostępnić cały szereg nowych funkcji, które mogą być cenne dla przedsiębiorstwa działającego w środowisku globalnym.
Chociaż VoIP ma niewiele wspólnego z sieciami PSTN, wiele funkcji wspólnych dla konwencjonalnych systemów PBX można również wdrożyć za pośrednictwem VoIP. W rzeczywistości można je wdrożyć skuteczniej i efektywniej, wykorzystując nowoczesną technologię. Jedną z takich funkcji są połączenia konferencyjne.
Zalety połączeń konferencyjnych
Każda firma, która ma pracowników/biura w więcej niż jednej lokalizacji, prawdopodobnie przynajmniej raz korzystała z połączeń konferencyjnych. Zmniejsza potrzebę (i powiązane wydatki) podróżowania pracowników tylko na spotkania projektowe. Co ważniejsze, korzystanie z połączeń konferencyjnych oszczędza czas, zwłaszcza gdy zespoły są rozproszone po całym kraju lub świecie.
Połączenia konferencyjne nie są ograniczone tylko do pracowników i menedżerów. Można go używać do kontaktowania się z klientami, dostawcami, partnerami lub jakimkolwiek innym podmiotem, z którym współpracuje firma. Problemy można rozwiązać za pomocą kilku rozmów telefonicznych, zamiast czekać, aż wszyscy uczestnicy będą wolni na jedno spotkanie.
Opłacalność
Chociaż połączenia konferencyjne nie są w żadnym wypadku funkcją egzotyczną/zaawansowaną, konfiguracja ich i faktyczne korzystanie z nich rzadko było procesem jednoetapowym. Zwykle wiązało się to z zakupem usług od zewnętrznego dostawcy i wymagało znacznych inwestycji w infrastrukturę fizyczną. Nic dziwnego, że małe i średnie firmy rzadko z niego korzystały, pozostawiając to większym organizacjom. PBX w chmurze sprawia, że jest on wystarczająco niedrogi, aby mogła go używać każda firma, ponieważ nie jest wymagana osobna infrastruktura. Połączenia konferencyjne są kierowane przez tę samą sieć danych, co zwykłe połączenia VoIP.
Nielimitowane rozmowy/minuty
VoIP sprawia również, że połączenia konferencyjne są bardziej wydajne. Pakiety danych są kompresowane, dzięki czemu można obsłużyć większą liczbę uczestników bez konieczności modernizacji jakiegokolwiek sprzętu. Sporo dostawców uwzględnia połączenia konferencyjne w większości planów abonamentowych VoIP i generalnie nie ma górnego limitu liczby minut lub połączeń.
Połączenia wideo i urządzenia mobilne
VoIP dodaje do połączeń konferencyjnych bardziej zaawansowane funkcje, takie jak możliwość dołączenia wideo lub przesyłania wiadomości, udostępniania prezentacji podczas sesji szkoleniowych online oraz włączania uczestników korzystających z klientów mobilnych. Takie funkcje były kiedyś niespotykane lub miały wygórowaną cenę i były poza zasięgiem większości firm. W przypadku VoIP dodanie tych funkcji rzadko kosztuje dużo i często są dołączone do planów premium za darmo.
Szybka i łatwa konfiguracja
Narzędzia konferencyjne starszej generacji wymagały przygotowania i powiadomienia z wyprzedzeniem, aby móc przeprowadzić produktywną rozmowę. W przypadku VoIP skonfigurowanie połączenia konferencyjnego zajmuje nie więcej niż kilka minut. Zapraszanie osób jest tak proste, jak udostępnienie krótkiego linku lub podanie numeru dostępowego, pod który można zadzwonić. Przyspiesza proces podejmowania decyzji, zwłaszcza gdy wymaga współpracy wielu zespołów, działów lub biur.
Łatwe w obsłudze i zaawansowane funkcje połączeń konferencyjnych to tylko jedna z wielu korzyści płynących z przejścia na technologię VoIP. Większość organizacji uważa VoIP za niezbędne narzędzie, a nie technologiczny luksus.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!