VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Zarządzanie pocztą głosową to nieodłączna część systemu telefonicznego w każdej firmie. Nagranie powitalne, które słyszy klient podczas połączenia ze skrzynką poczty głosowej oraz szybkość reakcji pracowników na wiadomości pozostawione na poczcie głosowej na dłuższą metę przekładają sie na budowanie profesjonalnego wizerunku firmy.
Mnogość opcji kontaktu z daną firmą – w tym e-mail, telefon komórkowy, wiadomości głosowe itp. – sprawia, że zarządzanie skrzynką poczty głosowej staje się nieco bardziej skomplikowane.
Pracownicy nie zawsze znajdują się przy swoim biurku, mogą nie mieć dostępu do biurowego telefonu lub zapomnieć o zanotowaniu ważnego połączenia głosowego, co może prowadzić nawet do utraty klienta.
Funkcjonalności poczty głosowej hostowanych systemów VoIP są o wiele bardziej zaawansowane niż w standardowych technologiach i sprawiają, że użytkownik może lepiej zarządzać skrzynką.
Istnieje wiele sposobów konfiguracji i dostępu do skrzynki poczty głosowej w sieci VoIP. Użytkownik może sprawdzać skrzynkę ze swojego telefonu VoIP, zewnętrznie – wpisując numer skrzynki, logując się na swój panel online lub poprzez e-mail.
Dostępność tych opcji znacząco zmniejsza ryzyko pominięcia nowych wiadomości głosowych lub zapomnienia o starszych. Użytkownik może dokonać zmian w ustawieniach skrzynki poczty głosowej poprzez swój telefon lub w panelu online.
Usługa e-mail stała się na tyle niezbędna wśród pracowników, że w wielu okolicznościach mogą oni nie mieć dostępu do telefonu, ale być w stanie przeczytać wiadomości e-mail (na tablecie, komputerze klienta itp.).
Większość dostawców usług VoIP zapewnia klientom możliwość przekazywania wiadomości głosowych w formie plików audio załączonych do wiadomości e-mail.
Pracownik może wybrać między powiadomieniami o wiadomościach w skrzynce głosowej, właściwymi wiadomościami lub ich transkrypcją w skrzynce odbiorczej. Firma może nawet zapewnić bardziej zaawansowane funkcje umożliwiające pracownikom bezpośrednią odpowiedź na takie wiadomości, przesłanie ich innym użytkownikom w celu przekazania informacji lub przesłanie wiadomości głosowych do oprogramowania CRM, aby powrócić do nich później.
Wiadomości głosowe na skrzynce odbiorczej mogą być zapisane na komputerze, w formie kopii zapasowej lub przechowywane w folderze dla lepszej organizacji.
Niektóre działy – np. dział sprzedaży lub obsługi klienta – w celu ulepszenia obsługi klienta mogą potrzebować osobnej skrzynki na wiadomości głosowe. System wiadomości głosowych VoIP może byś skonfigurowany w taki sposób, aby przekierowywać rozmówcę na skrzynkę głosową danego działu, jeśli żaden pracownik nie jest dostępny lub jeśli taka osoba kontaktuje się poza godzinami pracy.
Klient może też wybrać przekierowanie na pocztę głosową danego pracownika, jeśli zna numer wewnętrzny osoby, z którą chce się skontaktować.
W ten sposób klient zostanie obsłużony przez dowolną dostępną osobę z działu najszybciej, jak to możliwe. Nie musi czekać, aż jego sprawą zajmie się konkretna osoba z działu, co jest szczególnie ważne w przypadkach, kiedy sprawą może zająć się dowolny pracownik.
Wiele operatorów VoIP umożliwia personalizację wiadomości powitalnych danych użytkowników, działów lub całej firmy. Istnieje nawet możliwość dostosowania wiadomości powitalnej z uwzględnieniem pory dnia, godzin otwarcia firmy, sezonu urlopowego itp.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!