VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
VoIP okazał się bardzo pomocny dla przedsiębiorstw, które próbują skutecznie konkurować w globalnym środowisku ekonomicznym. Poprawa produktywności i wydajności oferowana przez hostowane systemy VoIP okazała się szczególnie pomocna zarówno dla dużych, jak i małych firm. Niezależnie od tego, czy firma chce obniżyć koszty, poprawić rentowność, czy po prostu skuteczniej zarządzać swoimi potrzebami komunikacyjnymi, odpowiedzią jest niemal zawsze modernizacja starszych systemów PBX do najnowszych hostowanych systemów VoIP.
Biorąc pod uwagę medialne relacje na temat korzyści finansowych hostowanego VoIP, przeciętnej osobie można wybaczyć myślenie, że nowsza technologia nie ma żadnych innych korzyści. Rzeczywistość jest taka, że firmy odkrywają, że VoIP to coś więcej niż tylko niedrogie połączenia. Istnieje wiele krótkoterminowych i długoterminowych korzyści, które dopiero teraz stają się widoczne, ponieważ coraz więcej przedsiębiorstw nadal inwestuje w zaawansowany sprzęt i oprogramowanie VoIP.
Może to brzmieć zbyt pięknie, aby mogło być prawdą, że nowa technologia może oferować bardziej zaawansowane i unikalne funkcje niż starsze generacje, a jednocześnie być tańsza. Ale to fakt w przypadku VoIP, a dokładniej w przypadku hostowanych usług VoIP, co odkrywa każdego dnia coraz więcej firm.
Zaawansowane funkcje mogą obejmować zupełnie nowe narzędzia do zarządzania codziennymi przepływami pracy, usprawniania procesów biznesowych i umożliwiania pracownikom szybkiej komunikacji z każdym, z dowolnego miejsca. Mogą również oznaczać konsolidację istniejących funkcji w łatwych w użyciu interfejsach i intuicyjnym oprogramowaniu, elastyczność biznesowa z VoIP jest łatwa. Hostowane usługi VoIP oferują przedsiębiorstwom wszystko to i wiele więcej.
Jednym z największych problemów tradycyjnych systemów PBX jest konieczność wprowadzania zmian w systemie po jego prawidłowym skonfigurowaniu i zainstalowaniu. Nie jest to jednorazowa inwestycja czasu i pieniędzy. Chociaż większość pracy jest wymagana wcześniej, tj. zakup sprzętu, instalacja oprogramowania i przeszkolenie personelu, systemy komunikacyjne nigdy nie są statyczne. Gdy zatrudniani są nowi pracownicy, zwalniani są obecni pracownicy lub nawet dochodzi do zmian w personelu, często towarzyszą temu zmiany w systemie telefonicznym.
W przypadku analogowych systemów PBX takie ruchy – zmiany, dodatki i usunięcia – wymagałyby godzin, jeśli nie dni. Dział lub zespół projektowy mógłby kręcić kciukami przez wiele dni, podczas gdy dostawca usług wysyła technika w celu dokonania niezbędnych modyfikacji. Takie zakłócenie może łatwo skutkować utratą przychodów, zwiększoną frustracją klientów itd.
Dość często zmiana konfiguracji systemu PBX wymagałaby również wymiany sprzętu lub wyposażenia. Jeśli firma chciała otworzyć nowe biuro – tymczasowe lub stałe – komunikacja głosowa nie mogłaby się rozpocząć, dopóki nie zostanie ukończone niezbędne okablowanie. Jeśli zatrudnisz nowego pracownika, będziesz musiał zapewnić mu nowy telefon, podczas gdy będziesz dodawać usługę. Jednak firmy nie miały innego wyboru, jak czekać, ponieważ praktycznie wszyscy operatorzy telefoniczni robili dokładnie to samo.
Twoje zmartwienia znikną dzięki hostowanym usługom VoIP, takim jak VoIPstudio. Ponieważ VoIP jest technologią opartą na IP, przenoszenie rzeczy jest tak proste, jak kliknięcie przycisku lub zmiana ustawienia. Przesunięcia, dodatki i zmiany (powszechnie określane jako MAC) nie wymagają specjalisty ani technika do dokonywania niezbędnych korekt.
Załóżmy, że organizacja kupuje usługi hostowane od VoIPstudio dla określonej liczby pracowników lub miejsc. Ponieważ koncepcja rocznych kontraktów nie istnieje w branży VoIP, firma może swobodnie wprowadzać zmiany bez obaw o konsekwencje finansowe. Firma nie będzie zaskoczona wysokim rachunkiem pod koniec miesiąca.
Jednak wprowadzanie zmian w istniejącej konfiguracji wykracza poza kwestie finansowe. Korzystanie z VoIPstudio pozwala klientom wprowadzać zmiany w locie, jeśli zajdzie taka potrzeba. Możesz przypisywać i ponownie przypisywać numery telefonów różnym osobom, gdy jest to wymagane. Jeśli zostanie zatrudniony nowy pracownik, można mu przypisać numer i linię praktycznie natychmiast. Dzięki temu nikt nie zmarnuje czasu. Numery telefonów, linie lub inne zasoby można usunąć równie łatwo, jeśli pracownik opuści firmę lub zostanie przydzielony do nowej lokalizacji.
Wyobraź sobie, ile czasu i pieniędzy możesz zaoszczędzić, ponieważ organizacja nie musi czekać, aż numer zostanie przypisany lub dodany. Obecnie firmy muszą być elastyczne, aby sprostać stale zmieniającym się naciskom podaży i popytu. Przedsiębiorstwa mają duże trudności z oszacowaniem z góry, ile linii telefonicznych mogą potrzebować. Na przykład niektóre firmy mają sezonowe krzywe popytu, tzn. będą potrzebować dużo dodatkowego personelu lub kilku tygodni, albo miesięcy, aby poradzić sobie z presją.
W przypadku tradycyjnych systemów telefonicznych organizacje musiałyby płacić za dodatkowe zasoby, nawet gdy ich nie używają lub w jakiś sposób miałyby trudności z zarządzaniem znacznie mniejszą liczbą linii, niż potrzebowały w czasach kryzysu. Dzięki VoIPstudio firmy mogą łatwo dostosowywać się do zmian bez nadmiernego obciążenia finansowego lub straty czasu.
W dzisiejszym świecie klienci nie będą czekać, aż Twoja firma doda więcej linii – chcą, aby ich problemy zostały rozwiązane natychmiast. Klienci nie chcą, aby konsultanci lub zespoły projektowe siedzieli i czekali na nowe telefony, aby móc rozpocząć pracę. W takich sytuacjach pracownicy muszą być gotowi do natychmiastowego działania, a VoIPstudio pomaga to osiągnąć.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!