VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Wiele firm poszukuje optymalizacji połączeń wychodzących lub pełnej automatyzacji połączeń, dlatego pracownicy muszą martwić się sprzedażą produktów klientom, a nie ręcznym wpisywaniem numerów na telefonach, aby dotrzeć do potencjalnych klientów.
W tym poście pokażemy, jak możemy pomóc pracownikom łatwo kliknąć numer telefonu, aby nawiązać połączenie, dzięki czemu nie muszą już kopiować i wklejać ani ręcznie wpisywać numerów pod klawiaturą telefonu.
Najpierw przeanalizujemy kilka technologii lub rozwiązań obsługujących tę funkcję „kliknij, aby połączyć”, a później pokażemy, jak korzystać z funkcji „kliknij, aby połączyć” na kilku platformach lub oprogramowaniu.
Najpierw zobaczmy, które technologie lub rozwiązania wykorzystują tę funkcję „kliknij, aby połączyć”, a następnie pokażmy, jak z niej korzystać w najpopularniejszych programach.
Linki „Tel” umożliwiają kliknięcie numeru i automatyczne uruchamianie połączeń. Tutaj możesz zobaczyć prosty kod HTML, który umożliwia wywołanie łącza telefonicznego w nagłówku naszej witryny
<a href=”tel:0018889013006″>+1 888-901-3006</a>
Połączenie zostanie nawiązane za pomocą wbudowanej funkcji telefonu po kliknięciu łącza na urządzeniach z wbudowanymi funkcjami telefonu, takimi jak smartfony.
Jeśli urządzenie nie obsługuje połączeń telefonicznych, użytkownicy mogą mieć menu umożliwiające wybranie sposobu, w jaki przeglądarka ma obsługiwać numer. Przeglądarki komputerowe, które nie obsługują połączeń głosowych, mogą otwierać domyślną aplikację telefoniczną: Skype dla Windows, Facetime dla MacOS lub Google Voice na Chromebooku.
Możesz jednak wybrać dowolną inną aplikację zainstalowaną na komputerze. W kolejnych sekcjach zobaczymy, jak dostosować aplikację wywołującą w systemach Windows i macOS.
Łącza telefoniczne lub łącza Tel są znacznie potężniejsze, ponieważ są używane nie tylko w przeglądarkach. Inne aplikacje również rozpoznają numery jako łącza Tel.
Na przykład kontakty programu Outlook lub komórki programu Excel można sformatować jako Tel. Ty i Twoi pracownicy możecie dzwonić do kontaktów, klikając odpowiadające im numery kontaktowe.
Jeśli Twoja firma ma stronę internetową, upewnij się, że podany numer telefonu kontaktowego jest prawidłowy. Twoi potencjalni klienci będą o jedno kliknięcie od skontaktowania się z Tobą.
Wybranie VoIPstudio jako domyślnej aplikacji dla łączy TEL na komputerze Mac lub Windows jest teraz tak proste, jak przejście do ustawień Softphone i kliknięcie „Wybierz VoIPstudio jako aplikację domyślną”, jak pokazano na obrazku:
Aby zmienić konfigurację łączy Tel domyślnej aplikacji telefonicznej w systemie Windows, otwórz menu Start i wybierz Ustawienia > Aplikacje > Aplikacje domyślne > Wybierz aplikacje domyślne według protokołu.
Musisz dostosować domyślny program dla protokołu Tel i wywołać protokół do aplikacji VoIPStudio lub innego softphone’a, którego chcesz używać.
Niestety nie ma możliwości dostosowania tego w systemie MacOS, ale można skorzystać z bezpłatnej aplikacji Rubicode, która umożliwia domyślne dostosowanie aplikacji w systemie MacOS.
Ta aplikacja działa w przypadku łączy Tel i wielu innych ustawień domyślnych.
Rozszerzenie VoIPstudio Chrome rozpoznaje numery telefonów w postaci zwykłego tekstu, umożliwiając użytkownikom ich kliknięcie i bezpośrednie nawiązanie połączenia.
W rozszerzeniu VoIPstudio można ustawić uruchamianie połączeń za pomocą numeru wewnętrznego lub korzystanie z zewnętrznego softfonu lub telefonu stacjonarnego IP do obsługi połączeń. Ta regulacja jest dostępna w ustawieniach aplikacji.
Używanie rozszerzenia VoIPstudio Chrome jako softphone’a umożliwi Twoim pracownikom szybkie wybieranie numerów telefonów podczas przeglądania Internetu i wybierania numerów z internetowego CRM.
Pamiętaj, że Microsoft Edge może również korzystać z rozszerzeń Chrome. Musisz zezwolić na instalację aplikacji z innych sklepów. To ustawienie można znaleźć w ustawieniach menedżera rozszerzeń.
Nasz stacjonarny softphone umożliwia także wybieranie numeru z wiersza poleceń. Aby inicjować połączenia, możesz uruchomić VoIPstudio SoftPhone za pomocą parametru –cmd „call XXXX” i numeru docelowego. Na przykład:
AppData\Local\Programs\VoIPstudio\VoIPstudio.exe -cmd „zadzwoń pod numer 00442034329230”
Dzięki temu możesz szybko pozwolić innej aplikacji lokalnej na wewnętrzne wyzwalanie połączeń. Dzięki VoIPstudio łatwo jest skonfigurować telefon programowy z numerem docelowym, jeśli Twój CRM ma lokalnego klienta aplikacji.
Jest to starsze podejście, ale nadal działa w najnowszym systemie Windows 11. Przetestowaliśmy je i możemy potwierdzić, że nadal działa.
SIP TAPI to telefoniczny interfejs API, który umożliwia kliknięcie, aby połączyć się przy użyciu dostawcy SIP w dowolnej aplikacji kompatybilnej z Windows Dialer. Jest to powszechna funkcja w starszych aplikacjach i systemach CRM dla systemu Windows, więc prawdopodobnie będzie zgodna z dialerem, jeśli używasz starszej aplikacji dla systemu Windows. Wystarczy skonfigurować CRM, aby używać Windows Dialer jako aplikacji do wybierania numerów i skonfigurować VoIPstudio jako domyślną aplikację do połączeń w Windows Dialer.
Więcej informacji na temat IP TAPI i sposobu jego konfiguracji można znaleźć w naszej instrukcji online.
Złącze VoIPstudio CTI umożliwia integrację telefonii komputerowej (CTI) ze stronami internetowymi lub aplikacjami klientów.
Niezależnie od tego, czy jest to prosty system zarządzania treścią (CMS), aplikacja e-commerce, czy zaawansowane zarządzanie relacjami z klientami (CRM), nie ma to znaczenia. Prawie każde środowisko obsługujące JavaScript sprawia, że łącznik działa jako samodzielny komponent. Łącznik obsługuje połączenia wychodzące (kliknij, aby połączyć lub c2c) i przychodzące.
Nasza instrukcja online wyjaśnia złącze VoIPstudio CTI i sposób jego konfiguracji. Mamy również wpis na blogu przedstawiający przykładowy przypadek użycia.
VoIPstudio posiada interfejs API REST, który jest dostępny poprzez HTTP za pośrednictwem żądań GET, POST i PATCH. To API umożliwia między innymi inicjowanie połączenia.
Dlatego zainicjowanie połączenia byłoby tak proste, jak złożenie następującego żądania:
Więcej informacji na temat tego API REST znajdziesz w naszej instrukcji.
VoIPstudio jest już kompatybilne z wieloma CRM-ami. Dla klientów korzystających z VoIPstudio dostępne są wszelkie funkcje typu „kliknij, aby połączyć” kompatybilne z CRM, w ramach opcji Defaultfault, a także inne standardowe funkcje, takie jak:
Jeśli Twój CRM integruje się z VoIPstudio, możesz włączyć funkcję Kliknij, aby połączyć za pomocą kilku kliknięć. Zaznacz opcję Sprawdź dostępne integracje z CRM.
Jak widać, możesz skorzystać z kilku podejść, aby włączyć funkcję Kliknij, aby połączyć. Najlepiej byłoby, gdybyś sam dowiedział się, który z nich będzie dla Ciebie lepszy. Oto kilka typowych scenariuszy:
Wyobraź sobie, że masz arkusz kalkulacyjny, z którego musisz dzwonić do kontaktów z listy i dodawać notatki do sąsiednich komórek.
Zobacz, jak można kliknąć numery telefonów z arkuszy kalkulacyjnych w najpopularniejszych edytorach arkuszy kalkulacyjnych poniżej.
W tym scenariuszu umożliwiamy opcję „kliknij, aby połączyć” za pomocą łącza HREF Tel.
Aby liczba była klikalna w programie Excel, wystarczy użyć formuły:
=HIPERLINK(KONTAKT(“tel:”;B2)
Komórka B2 to miejsce, w którym wpisałeś numer zwykłym tekstem.
Niestety protokół HYPERLINK() Arkuszy Google obsługuje tylko HTML i mailto. Oznacza to, że możemy zezwalać na kliknięcia jedynie prowadzące do stron internetowych lub wiadomości e-mail.
Rozwiązaniem jest wygenerowanie pod numerem linku do strony internetowej za pomocą HYPERLINK(). Ta strona internetowa przetłumaczy lub przekieruje na numer Tel: href.
VoIPstudio ma już tę usługę, więc jeśli przejdziesz na stronę https://voipstudio.com/call/+442034329230, nastąpi przekierowanie na numer Tel:+443034329230 i nawiązanie połączenia z linią VoIPstudio za pomocą domyślnej aplikacji Tel na komputerze lub smartfonie.
Załóżmy, że w arkuszu kalkulacyjnym znajduje się kolumna z numerami telefonów w następujący sposób:
Aby umożliwić kliknięcie liczby w wierszu B, wystarczy ustawić formułę w innej kolumnie, korzystając z takiej struktury:
=HIPERLINK(“https://voipstudio.com/call/”&B2,B2)
Oto przykład:
Możesz też zapoznać się z naszym przykładem arkusza Google .
Ponieważ numery międzynarodowe zaczynają się od znaku +, redaktorzy arkuszy kalkulacyjnych będą traktować je jako formuły. Możemy to naprawić na dwa sposoby:
Podobnie jak Arkusze Google, łącza OpenOffice pozwalają tylko na połączenia typu „kliknij, aby połączyć” z Internetu i poczty. Jeśli chcesz korzystać z funkcji „kliknij, aby połączyć” w LibreOffice Calc, będziesz potrzebować takiego samego podejścia, jak w przypadku korzystania z Arkuszy Google.
Wiele aplikacji dla systemów Windows i Mac rozpoznaje łącza TEL i umożliwia inicjowanie połączeń przy użyciu domyślnej aplikacji TEL.
Ponadto niektóre aplikacje mogą w różny sposób integrować się z platformą usług telefonicznych. Jest to typowe w przypadku korzystania z aplikacji Customer Relationship Manager. Większość tych aplikacji umożliwia już integrację z usługą telefonii w chmurze, więc możesz klikać kontakty w aplikacji, aby bezpośrednio nawiązać połączenie.
Integracje te umożliwiają także korzystanie z wielu innych funkcji, z których najczęstszymi są zautomatyzowany rejestr aktywności, zarządzanie nagraniami i identyfikacja połączeń przychodzących. Sprawdź dostępność integracji z VoIPstudio CRM.
Jeśli aplikacja, której potrzebujemy, nie jest wcześniej kompatybilna, możemy również użyć SIP TAPI, ponieważ większość aplikacji Windows pozwala na użycie tego TAPI w celu umożliwienia Click to Call. Sprawdź naszą instrukcję online i nie wahaj się skontaktować z naszym działem wsparcia, jeśli masz dalsze pytania.
Mogą istnieć inne podejścia do osiągnięcia funkcjonalności „kliknij, aby połączyć” w określonej aplikacji. Można na przykład użyć konektora CTI lub interfejsu REST-API lub wywołać aplikację VoIPstudio, podając jako parametr numer, do którego należy dotrzeć.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem wsparcia, aby mógł ocenić rozwiązanie, które najlepiej pasuje do Twojego scenariusza.
Przeglądając Internet, kliknij pod numerami telefonów kontaktowych firm, aby wybrać numer bezpośrednio ze swojego softphone’a. Lub masz internetowy system CRM i chcesz kliknąć numery telefonów kontaktowych w przeglądarce, zamiast kopiować i wklejać je do telefonu programowego lub ręcznie wpisywać numery na klawiaturze telefonu.
Można to osiągnąć na kilka sposobów, które opisano poniżej.
W idealnym przypadku numery telefonów powinny być odpowiednio zdefiniowane jako łącza Tel podczas przeglądania Internetu. W ten sposób kliknięcie, aby połączyć, włączy opcję Defaultfault i wystarczy wybrać aplikację do połączeń Defaultfault. Twórcy stron internetowych robią to za pomocą tagu HREF w następujący sposób:
<a href=”tel:00611800647203″>+61-18-006-47-203</a>
W rezultacie klienci zobaczą liczby jako link, który można kliknąć:
Zainstaluj rozszerzenie VoIPstudio w przeglądarce Chrome, Edge lub Firefox. Rozszerzenie rozpozna dowolne numery tekstowe i przeanalizuje je jako numery telefonów, dodając obok nich ikonę. Zatem kliknięcie ikony spowoduje połączenie z numerem wewnętrznym lub innym zarejestrowanym urządzeniem SIP. Oto jak będzie wyglądać przeanalizowana witryna internetowa:
Rozszerzenie VoIPStudio Chrome przydaje się, gdy Twój webCRM wyświetla liczby w postaci tekstu. Rozszerzenie je rozpozna i umożliwi kliknięcie z poziomu przeglądarki.
VoIPstudio integruje się już z najpopularniejszym CRM. Jeśli Twój CRM jest jednym z nich, prawdopodobnie tylko kilka kliknięć dzieli Cię od włączenia opcji Kliknij, aby połączyć. Zobacz dostępne integracje w VoIPstudio.
Alternatywnie, Twój internetowy CRM może umożliwiać skonfigurowanie połączenia w celu uruchomienia telefonów programowych VoIPstudio z parametrami numeru docelowego lub połączeń ze złączem CTI, jak opisano we wcześniejszych sekcjach.
Jeśli Twoja lokalna aplikacja obsługuje Javascript, możesz skorzystać z konektora VoIPstudio CTI.
Jeżeli masz wątpliwości lub nie wiesz jak najlepiej włączyć opcję Click to call w Twojej firmie, nie wahaj się skontaktować z naszym działem wsparcia i sprzedaży.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!