VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Każdy prawdopodobnie przynajmniej raz skorzystał lub przynajmniej widział numer bezpłatnej infoliii. Można je znaleźć w reklamach, na bilbordach i innych materiałach marketingowych. Dla przeciętnego klienta taki numer to po prostu sposób na skontaktowanie się z firmą bez ponoszenia opłat. Jednak bezpłatne numery oferują firmom znacznie więcej . Istnieje kilka powodów, dla których warto rozważyć uzyskanie bezpłatnego numeru.
Zanim zagłębimy się w koszty uzyskania bezpłatnego numeru warto wspomnieć czym dokładnie sa bezpłatne numery. Numery te zaczynają się zwykle od 800, ale dostępne są również inne. Użytkownicy mogą dzwonić bez ponoszenia kosztów za połączenie z telefonu stacjonarnego. Jeśli zadzwonią z telefonu komórkowego, zwykle zostają obciążeni opłatą.
Organizacje używają ich głównie do obsługi klienta, marketingu i wsparcia technicznego. Daje to Twoim obecnym i potencjalnym klientom możliwość porozmawiania z Tobą bez ponoszenia opłat za połączenia zamiejscowe. Bezpłatne numery mogą zwiększyć zasięg rynkowy, potencjalną sprzedaż i zwiększyć zaufanie do Twojej marki.
Tego typu numery są również nazywane numerami usług 1800, ponieważ wiele z nich zaczyna się od prefiksu 800. Istnieje jednak teraz wiele innych bezpłatnych prefiksów, które można kupić. Inne opcje bezpłatnego numeru to 801, 804, 805 etc.
Technicznie nie ma różnicy między żadnym z nich z wyjątkiem tego, że prefiks 800 jest najpopularniejszy. Innymi słowy, prefiks 800 jest jak rozszerzenie .com w domenie witryny. Nie jest to jak wiadomo jedyny, bo znane są również inne takie jak .net, .org, .biz itp.
Jeśli jeśli jednak będzie to główny numer do kontaktu z Twoim biznesem, to koszt pozyskania i utrzymania bezpłatnego numeru może być tego warty.
Te numery obsługi klienta możesz kupić od podmiotu o nazwie „Odpowiedzialna organizacja”. Podmioty te są certyfikowane do rezerwowania bezpłatnych numerów i zarządzania rejestrami w imieniu swoich klientów. Niektóre z tych podmiotów oferują również bezpłatne usługi dla klientów biznesowych.
The Federalna Komisja Łączności (FCC) ustala zasady dotyczące w jaki sposób firmy mogą uzyskać i korzystać z bezpłatnych numerów. Na przykład FCC wymaga przenoszenia, co oznacza, że po zakupie bezpłatnego numeru możesz zabrać go ze sobą do innej firmy telefonicznej. Nie ma jednak dostępu do bazy danych ani nią nie zarządza.
Uzyskanie bezpłatnego numeru nie jest żmudnym procesem. Musisz wybrać dostawcę usług i kupić swój numer. Możesz kupić kilka numerów do wykorzystania na raz. Niektórzy dostawcy umożliwiają wypróbowanie numeru przez tydzień lub dwa. Sprzedawca świadczy jedynie bezpłatną usługę. Musisz podłączyć go do istniejącego systemu, skonfigurować przekazywanie połączeń i inne funkcje.
Koszt numeru obsługi klienta może się znacznie różnić. Powinieneś zadbać o odpowiednie rozplanowanie kosztów. Sam numer trzeba kupić – a numery próżne mogą być nieco droższe – a także zapłacić za połączenia przychodzące i wychodzące. Ponieważ Twoi klienci nie płacą za połączenie będziesz obciążony kosztem rozmów.
FCC ma również pewne zasady dotyczące gromadzenia bezpłatnych numerów. Na przykład organizacje nie mogą kupować więcej numerów niż używają. Odpowiedzialna organizacja nie może zarezerwować bezpłatnego numeru bez posiadania klienta, który zamierza go kupić. Gwarantuje to, że te numery są dostępne dla większej liczby firm. Uniemożliwia to również windowanie cen przez firmy, które kupują numery, a następnie oferują je sprzedać firmie za znacznie wyższe ceny.
Numery bezpłatne działają, ponieważ to firma płaci za połączenie, a nie klient. Opłaty za połączenia międzynarodowe są zazwyczaj wyższe, większość firm je blokuje. Ogólnie rzecz biorąc, większość organizacji podaje numer lokalny.
Jeśli takie połączenia nie są blokowane, to zazwyczaj płaci za nie dzwoniący. Co zrobić, jeśli Twoja firma chce mieć bezpłatny numer, który działa na arenie międzynarodowej? Te również są dostępne. Usługa jest dostępna w krajach, które przyjęły bezpłatny system telefoniczny, a dzwoniący muszą wybrać dodatkowy prefiks kierunkowy kraju.
Bezpłatne numery nie są przeznaczone tylko dla dużych firm, ale wiele osób automatycznie zakłada, że każda firma z jednym numerem jest duża i profesjonalna. Tylko z tego powodu dla małej firmy opłaca się mieć bezpłatny numer. Za umiarkowaną opłatę możesz sprawić wrażenie dużej organizacji, nawet jeśli Twoje biuro ma tylko 5 pracowników!
Możesz także umocnić swoją markę, korzystając z bezpłatnych numerów. Pomyśl o wszystkich możliwościach zaprezentowania swoich bezpłatnych numerów — opakowań, samochodów dostawczych, reklam, artykułów papierniczych i towarów. Wszystkie te wysiłki zaprocentują w spójnej i rozpoznawalnej marce.
Numery bezpłatne są łatwe do zapamiętania. Twoi pracownicy mogą przekazać je klientom podczas zawierania transakcji. Pracownicy działu technicznego i obsługi klienta mogą z łatwością rozmawiać przez telefon z klientami. To wspaniałe narzędzie, które pomoże Ci zwiększyć sprzedaż. Twoi obecni klienci mogą przekazać numer swoim przyjaciołom i rodzinie, zdobywając w ten sposób więcej klientów na swój sposób.
Czy kiedykolwiek próbowałeś skontaktować się z firmą tylko po to, by znaleźć numer, pod który można zadzwonić? W dobie mediów społecznościowych guru marketingu często zapominają o numerze telefonu. Jednak badania wskazują, że klienci nadal wolą podnieść słuchawkę i porozmawiać z człowiekiem, niż polegać na pomocy strony internetowej. A posiadanie łatwego do zapamiętania bezpłatnego numeru z pewnością pomaga.
Bezpłatne numery mogą również pomóc w śledzeniu równoczesnych kampanii marketingowych. Wyobraź sobie, że prowadzisz kampanię reklamową w telewizji, radiu i na billboardach zewnętrznych. Możesz tworzyć rozszerzenia swojego bezpłatnego numeru i śledzić, które medium jest bardziej skuteczne w kierowaniu klientów do Twojej firmy.
Alternatywnie możesz przypisać różne numery dla wielu produktów lub linii usług. Każde rozszerzenie może prowadzić do innej kolejki pomocy technicznej, dzięki czemu zawsze masz odpowiednich ludzi do obsługi problemów klientów. Jest tak wiele sposobów korzystania z bezpłatnych numerów, że szkoda, że więcej małych firm z nich nie korzysta.
Jeśli kiedykolwiek myślałeś o zakupie bezpłatnego numeru dla swojej firmy, ale martwisz się kosztami lub wysiłkiem, nie przejmuj się. Zakup bezpłatnego numeru nie musi być drogi, a korzyści, jakie przynosi Twojej firmie, są tego warte. Wszystko, co musisz zrobić, to kupić jeden – lub więcej – i podłączyć do swojego obecnego systemu telefonicznego i gotowe!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!