VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
W VoIPstudio dokładamy wszelkich starań, aby pomóc Ci zoptymalizować komunikację biznesową, aby wspierać wszystkie obszary działalności, od sprzedaży po obsługę klienta.
Mając to na uwadze, nieustannie rozwijamy i wprowadzamy do naszej platformy nowe funkcje, które ułatwiają pracę agentom i zespołom wsparcia oraz pomagają poprawić jakość obsługi klienta.
Z tej okazji mamy przyjemność przedstawić widżet „Oddzwoń do mnie”. Ta nowa funkcja pozwoli Ci zoptymalizować konwersje w Twojej witrynie, pomagając Twoim zespołom sprzedaży w poprawie sprzedaży i poprawie obsługi klienta.
Gdy odwiedzający przegląda Twoją witrynę, często może mieć pytania, które wymagają interakcji z kimś z Twojej firmy. Wątpliwości te mogą dotyczyć ewentualnego zakupu lub klienta szukającego pomocy w rozwiązaniu problemu.
Zwykle najczęstszymi opcjami kontaktu z nami przez Internet są formularz kontaktowy lub e-mail. Możliwe jest również udostępnienie bardziej zaawansowanych opcji, takich jak usługa czatu online lub usługa zgłoszeń do pomocy technicznej.
Każda z tych opcji ma swoje zalety, ale przy niektórych okazjach użytkownik potrzebuje natychmiastowej reakcji oraz spersonalizowanej i bliskiej uwagi, której nie jest w stanie zapewnić nawet czat.
Nawet w prawdopodobnym przypadku posiadania numeru telefonu kontaktowego na stronie internetowej, często fakt konieczności podniesienia telefonu osobistego lub służbowego, aby zadzwonić do firmy może być barierą dla użytkownika. Niektóre z najczęściej wymienianych wad to złożone komunikaty głosowe, trudności w szybkim dotarciu do właściwej osoby lub koszt połączeń (zwłaszcza z klientami międzynarodowymi).
Widżet Oddzwoń do mnie zapewnia szybkie rozwiązanie tych barier, zapewniając klientowi prostą i bezpłatną metodę natychmiastowego uzyskania spersonalizowanej pomocy telefonicznej.
Po zainstalowaniu kodu na swojej stronie, zgodnie z prostą procedurą, którą omówimy później, odwiedzający zobaczą mały widżet w wybranej przez Ciebie lokalizacji. Możesz również zdecydować, na jakich stronach chcesz go pokazać (może to być na całej witrynie lub na niektórych konkretnych stronach).
Gdy użytkownicy klikną ikonę, otworzy się małe wyskakujące okienko, w którym mogą wpisać numer, pod którym chcą odebrać połączenie z Twojej firmy. Klikając w przycisk „Zadzwoń teraz” system automatycznie wykona połączenie z wybranego przez Ciebie numeru Twojej firmy na wskazany przez użytkownika numer telefonu.
W tym momencie terminal operatora lub kolejka przypisana do numeru firmowego zadzwoni w trakcie nawiązywania połączenia z użytkownikiem. W ten sposób właściwy agent będzie rozmawiał z użytkownikiem w ciągu zaledwie kilku sekund.
Instalacja widżetu Oddzwoń do mnie w Twojej witrynie jest prosta i odbywa się w prostym, dwuetapowym procesie:
1.Wejdź do swojego panelu administratora i skonfiguruj widżet zgodnie ze swoimi preferencjami, wskazując stronę, na której go zainstalujesz, telefon z którego będziesz dzwonić oraz inne opcje, takie jak ikona do wyświetlenia czy położenie widżetu .
2. System pokaże Ci prosty kod, który możesz skopiować i wkleić na swoją stronę. Możesz wykonać ten proces samodzielnie, jeśli masz minimalną wiedzę i zarządzanie swoją witryną (z WordPress lub innym CMS) lub wysłać go do swojego programisty, aby włączyć go do sieci.
Szczegółowe instrukcje znajdziesz w naszym podręczniku administratora.
W każdym razie, jeśli potrzebujesz pomocy lub wsparcia, aby uruchomić widget Call Me Back, pamiętaj, że możesz skontaktować się z naszym międzynarodowym zespołem pomocy technicznej za pośrednictwem biletu zgłoszeniowego, czatu na naszej stronie internetowej lub za pomocą naszego widgetu Oddzwoń do mnie!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!