Do szybkiego poczytania | 17/03/2025

Nowy panel nadzorcy: przejrzystość, kontrola i monitoring

VoIP phone service background
VOIPSTUDIO

VoIPstudio wprowadza dużą aktualizację, która ma na celu ułatwienie zarządzania wydajnością i komunikacją zespołu bardziej niż kiedykolwiek. Dzięki uruchomieniu Panelu Nadzorcy liderzy zespołów, menedżerowie ds. zasobów ludzkich i przełożeni mają teraz bezpośredni dostęp do kluczowych narzędzi i raportów — wszystko to bez konieczności posiadania pełnych uprawnień administracyjnych.

CO NOWEGO?

Nowy panel nadzorcy jest dostosowany specjalnie do użytkowników, którzy nadzorują codzienne operacje i potrzebują wglądu w aktywność połączeń i wydajność zespołu, ale nie potrzebują dostępu do szerszych konfiguracji systemu. Ten nowy panel oferuje dostęp do:

  • Nagrania rozmów – Przejrzyj poprzednie rozmowy w celu zapewnienia jakości i w celach szkoleniowych.
  • Kontakty – Łatwe zarządzanie kontaktami z klientami i firmami.
  • Raportowanie – Uzyskaj dostęp do kluczowych danych dotyczących wydajności, w tym liczby połączeń, czasów reakcji i aktywności zespołu.
  • Historia – Szybko przejrzyj szczegółowe dzienniki poprzednich rozmów, aby zrozumieć wzorce komunikacji.

PRZEJRZYSTE ROZDZIELENIE ADMINISTRATORÓW I PRZEŁOŻONYCH

Jedną z największych zalet tej aktualizacji jest uporządkowane i bardziej przejrzyste środowisko administracyjne. Wcześniej administratorzy zajmowali się wszystkim, od ustawień użytkownika po przeglądy wydajności. Widok administratora koncentruje się teraz na konfiguracjach systemu i zarządzaniu podstawową platformą, podczas gdy nadzorcy otrzymują dedykowany widok do monitorowania i zarządzania swoimi zespołami.

Administratorzy nadal mają pełny dostęp do Panelu Supervisora, jeśli jest to konieczne, ale mogą również przypisać rolę Supervisora ​​liderom zespołów, pracownikom HR lub kierownikom działów. Ułatwia to delegowanie obowiązków bez ujawniania poufnych ustawień systemu.

PRAKTYCZNE PRZYPADKI ZASTOSOWANIA

Panel Supervisor Dashboard (panel nadzorcy) jest idealny dla firm prowadzących centra telefoniczne lub kontaktowe, w których menedżerowie potrzebują szybkiego dostępu do danych o wydajności, aby śledzić wydajność agentów i doświadczenia klientów. Ale korzyści na tym się nie kończą. Każda firma z zespołami zorientowanymi na klienta może używać panelu, aby poprawić wewnętrzny nadzór i szkolenia.

Na przykład:

  • Liderzy zespołów sprzedaży mogą monitorować wskaźniki powodzenia połączeń wychodzących, sprawdzać, ile połączeń wykonał każdy przedstawiciel handlowy, a także przeglądać nagrania kluczowych rozmów w celu identyfikacji możliwości wsparcia.
  • Menedżerowie ds. wsparcia mogą śledzić czasy reakcji, przeglądać historię połączeń z klientami w celu wykrycia powtarzających się problemów oraz słuchać nagrań połączeń, aby upewnić się, że członkowie zespołu postępują zgodnie z najlepszymi praktykami obsługi klienta.
  • Menedżerowie ds. kadr mogą wykorzystywać nagrania rozmów i dane kontaktowe do monitorowania zgodności z wewnętrznymi zasadami komunikacji, wspierania ocen okresowych i pomocy w identyfikowaniu potrzeb szkoleniowych w zespołach mających styczność z klientami.
  • Kierownicy regionalni nadzorujący wiele lokalizacji mogą porównywać wyniki pracy różnych biur, co pozwala im zapewnić spójność świadczonych usług i identyfikować osoby o najlepszych wynikach, które mogą być w stanie pełnić rolę mentorów dla innych.
  • Menedżerowie operacyjni odpowiedzialni za świadczenie usług mogą wykrywać wąskie gardła, monitorować kolejki połączeń w czasie rzeczywistym i wykorzystywać dane do optymalizacji harmonogramu pracy zespołu i alokacji zasobów.

PODSTAWA PRZYSZŁYCH ULEPSZEŃ

Ta aktualizacja to coś więcej niż tylko nowa funkcja — to część większego planu ciągłego ulepszania portalu VoIPstudio i doświadczenia użytkownika. Poprzez rozdzielenie ról użytkowników i zapewnienie bardziej ukierunkowanych narzędzi tworzymy fundamenty pod przyszłe ulepszenia w zakresie raportowania, analiz, zarządzania użytkownikami i wiele więcej!

JAK WŁĄCZYĆ ROLĘ NADZORCY

Jeśli jesteś gotowy do uruchomienia Panelu Supervisora, włączenie go jest proste. Administratorzy mogą przypisać rolę Supervisora ​​wybranym użytkownikom w ustawieniach „Zarządzanie użytkownikami -> Bezpieczeństwo” w VoIPstudio.

Po przypisaniu, nadzorcy uzyskują natychmiastowy dostęp do nowego pulpitu i jego potężnych narzędzi poprzez zakładkę Supervisor w menu. Jeśli jesteś już użytkownikiem z uprawnieniami administratora, dostęp do pulpitu Supervisor zostanie przyznany automatycznie bez konieczności ręcznego stosowania.

Gotowy, aby to wypróbować? Zaloguj się do VoIPstudio i poznaj nowy sposób zarządzania zespołem.

Wszystko gotowe żeby skorzystać z VoIPstudio?

Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny

Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!