VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Ratusze mają długą historię, na długo przed tym, jak pojawiły się w świecie korporacji. Dają one obywatelom możliwość komunikowania się z liderami rządowymi. Ratusz pozwala na dwukierunkową komunikację.
Korporacyjne spotkania pełnią podobne funkcje. Zamiast obywateli mamy pracowników i kierownictwo wyższego szczebla, a nie biurokratów czy urzędników. Mają co prawda mniejsze szanse na wywołanie, ale dają kierownictwu możliwość dotarcia do wszystkich pracowników.
Spotkania są dobrą okazją do komunikacji pomiędzy zespołami, które normalnie nie spotykają się na co dzień. Oznacza to jednak, że wszyscy muszą być fizycznie obecni. Przy pracy zdalnej czy telepracy spotkania w cztery oczy nie są już wykonalne.
Firmy do niedawna nie zwracały uwagi na pracowników pracujących w domu, ponieważ nie stanowili oni dużej grupy w organizacji. Jednak z uwagi na to, że większość ludzi pracuje w domu dzięki globalnej pandemii, spotkania musiały stać się wirtualne.
Wirtualne konferencyjne mają wiele zalet. Są one bardziej opłacalne, ponieważ nikt nie musi podróżować ani otrzymywać zwrotu kosztów. Są bardziej integrujące, ponieważ jest mniej problemów z dostępnością i planowaniem. Większe organizacje mogą podzielić zespół na podgrupy, tak aby każdy miał możliwość uczestnictwa.
Jednak nie wszystkie spotkania są jednakowe. Łatwiej jest upewnić się, że ludzie są skupieni gdy spotykają się twarzą w twarz. W przypadku wirtualnych obrad istnieje ryzyko rozproszenia uwagi – od biegających dzieci i zwierząt domowych po osoby wykonujące wiele zadań na swoich telefonach. Istnieją jednak sposoby, aby prowadzić bardziej efektywne spotkania, które przynoszą korzyści wszystkim zaangażowanym.
Jeśli kiedykolwiek prowadziłeś wirtualne spotkanie, wiesz, jak łatwo jest się wyłączyć lub rozproszyć. Wyobraź sobie teraz wirtialne spotkanie z setkami, a nawet tysiącami osób. Utrzymanie zainteresowania i zakończenie spotkania na czas może być o wiele trudniejsze. Oto kilka najlepszych praktyk, które mogą pomóc Ci w przeprowadzeniu efektywnego wirtualnego spotkania:
W przypadku każdego spotkania należy zadbać o podstawy. W przypadku wirtualnego pokoju konferencyjnego oznacza to wykorzystanie odpowiedniej technologii. Do wirtualnego spotkania potrzebujesz kilku różnych elementów, w tym:
Wyślij agendę obrad do wszystkich z wyprzedzeniem, aby byli przygotowani na godzinę przed rozpoczęciem spotkania. Możesz również poprosić o pytania od pracowników z wyprzedzeniem, tak abyś mógł przygotować dla nich odpowiedzi. Upewnij się, że przewidziano czas na przerwy, ważne decyzje lub zmiany strategiczne.
Twoje cotygodniowe/miesięczne wirtualne spotkania nie wymagają wielu osób odpowiedzialnych. Jednak wirtualny ratusz jest znacznie większym wydarzeniem do zorganizowania i obsługi. Potrzebujesz różnych osób, które zajmą się różnymi rzeczami, takimi jak:
Rozłożenie obowiązków w ten sposób zmniejsza presję na pojedynczą osobę. Pozwala to na przeprowadzenie efektywnego spotkania w ratuszu.
Staraj się oddawać głos różnym osobom podczas spotkania, dzięki czemu uczestnicy nie będą znudzeni. Zmieniaj się pomiędzy różnymi liderami z kilku działów, aby wszyscy byli na bieżąco z tym, co dzieje się w firmie.
Upewnij się, że prelegenci mają coś więcej do powiedzenia niż te same stare, nudne komunikaty o wizji firmy. Spróbuj urozmaicić spotkanie poprzez zorganizowanie improwizowanego quizu lub interaktywnych sesji. Upewnij się również, że slajdy lub prezentacje są ograniczone do jednego segmentu.
Zapomnij o zwykłych slajdach, będziesz potrzebował ich dwa razy więcej niż zwykle. Oglądanie tej samej rzeczy na ekranie przez kilka minut na raz może stać się nudne dla ludzi. Upewnij się, że masz tylko 1 lub 2 punkty na slajd i dołącz zdjęcia lub filmy, aby przekazać więcej informacji.
Typowe spotkanie może trwać kilka lub kilkanaście godzin. Jednak siedzenie przez całe spotkanie i patrzenie na ekran nie jest zdrowe ani interesujące. Pomóż uczestnikom pozostać aktywnym, wprowadzając przerwy pomiędzy poszczególnymi segmentami. Dobrą zasadą jest robienie 5-minutowych przerw na każde 30 minut spotkania.
Przerwy dają wszystkim szansę na złapanie czegoś do jedzenia, picia, pójścia do toalety, a nawet na rozprostowanie nóg. Możesz również poprowadzić wszystkich przez kilka pozycji jogi, aby złagodzić ból szyi lub pleców.
Nie zapomnij o tym, aby po spotkaniu z każdym się skontaktować. Roześlij nagranie z wydarzenia, aby ci, którzy je przegapili, mogli nadrobić zaległości. Możesz odpowiedzieć na pytania, na które nie udało Ci się odpowiedzieć podczas spotkania i wysłać notatki ze spotkania. Jest to również doskonała okazja do uzyskania od wszystkich informacji zwrotnych i konstruktywnej krytyki na temat spotkania. Przeanalizuj, co poszło nie tak, zapytaj pracowników, jak możesz to poprawić następnym razem i rozwiąż wszelkie nieoczekiwane problemy, które się pojawiły.
Twoje wirtualne spotkanie nie ogranicza się do rozmowy konferencyjnej z kilkoma osobami pokazującymi garść slajdów. Możesz łączyć i dopasowywać kilka różnych aplikacji, aby osiągnąć wspaniałe rezultaty.
Jeśli omawiasz konkretne plany lub analizujesz dane dotyczące sprzedaży, pomocne może być udostępnienie ekranu. Czasami takie podejście sprawdza się lepiej niż przygotowane slajdy.
Nie każdy ratusz musi być interaktywny i trwać kilka godzin. Jeśli organizujesz spotkania w ratuszu co kwartał, możesz zaplanować livestream lub Ask Me Anything (AMA) na czas pomiędzy tymi spotkaniami.
Bez względu na to, jak starannie zaplanujesz spotkanie w ratuszu, istnieje prawdopodobieństwo, że ktoś nie będzie mógł w nim uczestniczyć. Nagrywaj swoje spotkania i udostępniaj linki do nich, aby móc je później przeglądać.
Wirtualna sala jest bardziej efektywna niż komunikacja jednokierunkowa. Upewnij się więc, że umieścisz w nim ankiety na żywo (nawet jeśli dotyczą czegoś głupiego) i włączysz czat, aby ludzie mogli ze sobą rozmawiać. Możesz również użyć funkcji podniesionych rąk, aby wiedzieć, kiedy ktoś ma pytanie lub chciałby coś powiedzieć.
Mniejsze firmy mogą wykorzystać swój istniejący system telefoniczny do zaplanowania połączenia konferencyjnego z wideo dla wirtualnego ratusza. Nie potrzebujesz oddzielnej platformy, która może obsłużyć tysiące uczestników, gdy liczba pracowników nie przekracza 50 osób. VoIPstudio pozwala na przykład na tworzenie połączeń konferencyjnych z różnymi opcjami.
Możesz włączyć takie opcje jak nagrywanie rozmowy lub pytanie o imię, gdy ktoś dołącza.
Założenie i prowadzenie wirtualnej sali spotkań nie musi być skomplikowane. Czasami jest to tak proste, że wystarczy kilka kliknięć.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!