VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Świat VoIP oferuje oszałamiającą gamę wyborów. Jaki rodzaj usługi chcesz, na jaką cenę możesz sobie pozwolić, jaki rodzaj sprzętu chcesz używać itd. Choć oferuje elastyczność, może też być mylący. Przy tak wielu dostępnych opcjach, która jest dla Ciebie odpowiednia? Jak wybrać spośród wszystkich dostępnych usług, zwłaszcza gdy wszystkie wydają się oferować te same funkcje i te same ceny?
Zanim przejdziemy do wyboru najlepszej usługi telefonii VoIP, ważne jest, aby wiedzieć, co wziąć pod uwagę, a co pominąć. Usługa VoIP skierowana do konsumentów będzie bardzo różnić się od tej skierowanej do użytkowników biznesowych. Większe organizacje mogą polecać konkretnych dostawców, którzy mają skalę potrzebną do spełnienia ich wymagań. Właściciele małych firm mogą potrzebować więcej pomocy w konfiguracji niż większe firmy.
Jako właściciel małej firmy nie musisz się w ogóle martwić o usługi zorientowane na klienta. Nie jest prawdopodobne, aby miały funkcje na poziomie przedsiębiorstwa, których potrzebuje Twoja firma. Jednocześnie powinieneś pomyśleć o swoim budżecie i wymaganiach finansowych. Większość małych firm nie może sobie pozwolić na marnowanie pieniędzy na funkcje, których nie będą potrzebować, przynajmniej nie dzisiaj. Z drugiej strony nie powinieneś wybierać najtańszej usługi, ponieważ może ona nie oferować najlepszej wartości (lub nawet podstawowych funkcji, których potrzebujesz).
Gdy wyeliminujesz dostawców, którzy nie obsługują małych biur, powinieneś mieć znacznie mniejszą listę do wyboru. Ułatwi to wybór najlepszego dostawcy usług VoIP, ale prawdopodobnie nadal będziesz mieć dziesiątki nazw.
Potrzeby Twojej firmy nie pozostają stałe. Funkcje, na których polegasz dzisiaj, mogą nie być tak przydatne jutro. Z drugiej strony, niektóre funkcje nie staną się cenne, dopóki Twoja firma nie osiągnie pewnego rozmiaru. Niestety, organizacje mają tendencję do popadania w przesadę, jeśli chodzi o funkcje. Łatwo jest pomyśleć, że potrzebujesz wszystkich funkcji, które reklamuje dostawca usług. Inną pułapką, której należy unikać, jest płacenie za funkcje, które nie są istotne dla Twoich obecnych potrzeb.
Innymi słowy, zapłać za to, czego potrzebujesz już dziś. VoIP jest na tyle elastyczny, że zawsze możesz dodać linie, numery i inne zasoby później. Nie musisz nawet czekać, aż ktoś przyjdzie do Twojego biura, aby włączyć funkcje. Do większości ustawień możesz uzyskać dostęp za pośrednictwem pulpitu online lub panelu sterowania, a zaczną one obowiązywać natychmiast, chyba że określono inaczej.
Większość małych organizacji biznesowych rzadko ma wewnętrzną wiedzę specjalistyczną, aby poradzić sobie z problemami z usługami VoIP. Co się stanie, jeśli telefony przestaną działać w środku dnia? Czy masz kopię zapasową, jeśli połączenie internetowe ulegnie awarii? Co się stanie, jeśli dostawca usług będzie miał problem i zaczniesz otrzymywać połączenia od klientów?
Renomowani dostawcy będą mieli doskonałe działy obsługi klienta, do których możesz dotrzeć za pośrednictwem wielu kanałów. Zapytaj, czy mają instrukcje, seminaria lub inne zasoby dla nowych użytkowników. Jakiego rodzaju pomocy możesz się spodziewać, jeśli napotkasz problemy podczas konfigurowania usługi w swoim biurze?
Dowiedz się również, czy oferują umowy o poziomie usług z zapewnieniami jakości i gwarancjami. Wielu właścicieli firm zapomina o obsłudze klienta, dopóki nie napotkają problemów. Pamiętaj, że niektórzy pracownicy mogą potrzebować dodatkowego szkolenia, aby korzystać z zaawansowanych funkcji lub zarządzać usługą jako administratorzy.
Chociaż powinieneś sam zbadać różne usługi, możesz również przeczytać recenzje online każdego dostawcy. Zapytaj dostawcę, czy ma listę firm – obecnych lub byłych klientów – z którymi możesz porozmawiać o jego usłudze. Istnieje wiele stron zewnętrznych, które hostują recenzje dostawców VoIP dla ogółu społeczeństwa. Możesz nawet zapytać innego przedsiębiorcę o usługę, z której korzysta i proces, w wyniku którego doszedł do ostatecznego wyboru.
Organizacje o podobnej wielkości lub działające w tej samej branży co Twoja firma są doskonałym źródłem opinii i rekomendacji. Dowiedz się, czy są konkretne funkcje, które im się podobają lub nie. W ten sposób dowiesz się, czy są kwestie, o których musisz wiedzieć z wyprzedzeniem. Możesz poruszyć te kwestie podczas spotkania z dostawcą później. Pamiętaj, aby wyjaśnić wszystkie swoje pytania i uzyskać odpowiedzi przed podpisaniem umowy z jakimkolwiek dostawcą.
Pamiętaj, że większość dostawców oferuje wersję próbną lub demo, czasami nawet bez konieczności podawania karty kredytowej. Upewnij się, że całkowicie przetestujesz usługę przed dokonaniem ostatecznego wyboru. Chociaż zmiana dostawcy jest dość łatwa, nie musisz przechodzić przez ten kłopot, jeśli wybierzesz właściwą opcję za pierwszym razem.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!