VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
VoIPstudio to wiodący dostawca rozwiązań komunikacyjnych opartych na chmurze, które pomagają firmom pozostawać w kontakcie z pracownikami i klientami. Platforma oferuje szeroki zakres funkcji, w tym połączenia głosowe, IVR, nagrywanie rozmów, przesyłanie wiadomości i wiele innych.
Z radością informujemy, że w tym miesiącu dodaliśmy kilka nowych funkcji, które ulepszą nasze usługi i zapewnią naszym użytkownikom jeszcze lepszą komunikację. Jako zespół zawsze dążymy do wprowadzania innowacji i ulepszania naszej platformy i jesteśmy przekonani, że te najnowsze dodatki właśnie to zapewnią. Nie przedłużając, przyjrzyjmy się bliżej nowościom i ulepszeniom w VoIPstudio w marcu.
Firma VoIPstudio wprowadziła niedawno nowy telefon internetowy. Ta funkcja oferuje hostowany widżet telefonu internetowego WebRTC, który można łatwo osadzić w dowolnej aplikacji HTML. Dzięki temu firmy mogą nawiązywać i odbierać połączenia bezpośrednio z własnego systemu CRM lub aplikacji internetowej.
Funkcja telefonu internetowego wykorzystuje technologię WebRTC, bezpłatny projekt typu open source, który umożliwia przeglądarkom internetowym komunikację w czasie rzeczywistym (RTC). Technologia ta pozwala na wysokiej jakości komunikację audio i wideo bezpośrednio w przeglądarce bez konieczności stosowania dodatkowych wtyczek lub oprogramowania.
Jednym z najłatwiejszych sposobów wdrożenia funkcji telefonu internetowego jest użycie ramek iframe w witrynie internetowej. Widżet VoIPstudio Web Phone można osadzić na swojej stronie internetowej, dodając prosty fragment kodu.
Aby zintegrować telefon internetowy z CRM lub aplikacją internetową, VoIPstudio zapewnia również proste API JavaScript z metodami, które pozwalają zarządzać telefonem programowym z poziomu kodu strony trzeciej.
Interfejs API jest łatwy w użyciu i oferuje szereg opcji dostosowywania, umożliwiając firmom dostosowanie telefonu internetowego do ich konkretnych potrzeb. Dokumentację interfejsu API telefonu internetowego można znaleźć, klikając ten link.
Interfejs API telefonu internetowego obejmuje metody wykonywania różnych operacji: niektóre z nich to logowanie, wylogowywanie, wykonywanie połączeń wychodzących, odbieranie połączeń przychodzących, kończenie połączeń, zawieszanie połączeń, wyciszanie i włączanie wejścia mikrofonu i nie tylko. Instancja Web Softphone emituje również zdarzenia, które mogą być wykorzystane przez dowolną aplikację internetową w celu łatwego dodania funkcjonalności telefonii VoIP.
Aby rozpocząć korzystanie z interfejsu Web Phone API, zapoznaj się z wersją demonstracyjną dostępną w serwisie GitHub pod tym linkiem. Demo zawiera instrukcje krok po kroku, jak osadzić telefon internetowy w aplikacji internetowej i jak używać interfejsu API JavaScript do komunikacji z nim.
Ogólnie rzecz biorąc, funkcja telefonu internetowego VoIPstudio zapewnia wydajne i wygodne rozwiązanie dla firm, które umożliwia zintegrowanie wysokiej jakości funkcji komunikacyjnych bezpośrednio z aplikacjami internetowymi, usprawniając przepływ pracy i poprawiając jakość obsługi klienta.
Oprócz telefonu internetowego VoIPstudio dodało nową funkcję Click2Call do pulpitu użytkownika.
Ta funkcja pozwala użytkownikom na wykonywanie połączeń jednym kliknięciem w tabeli historii połączeń, oszczędzając czas i usprawniając proces dzwonienia. Ta funkcja jest przydatna dla zapracowanych użytkowników, którzy muszą szybko i sprawnie wykonywać połączenia.
Czy jesteś zainteresowany wypróbowaniem VoIPstudio? Możesz zarejestrować się na 30-dniowy bezpłatny okres próbny bez karty kredytowej. Okres próbny obejmuje 200 minut na telefon i przetestowanie usługi. Nasz zespół wsparcia pomoże Ci skonfigurować system lub rozwiązać wszelkie problemy.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!