VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Eksperci branżowi od dawna prorokowali, że VoIP zastąpi PSTN zarówno w segmencie konsumenckim, jak i korporacyjnym. Popularność VoIP stale rośnie i oczekuje się, że ta tendencja utrzyma się w dającej się przewidzieć przyszłości. Chociaż niektóre firmy w dalszym ciągu debatują nad wyborem przejścia na VoIP zamiast pozostania na PSTN, szybko zbliża się czas, gdy wybór może zostać im odebrany z rąk.
Większość głównych operatorów telekomunikacyjnych w krajach takich jak USA, Wielka Brytania i inne kraje uprzemysłowione już przygotowuje się do przeniesienia całej swojej sieci na technologię VoIP. Jest prawdopodobne, że do 2020 r. szkielet głównych operatorów będzie korzystał z technologii VoIP, a nie technologii przełączania łączy, co oznacza, że firmy nie będą już mogły kupować łączy PSTN, nawet gdyby chciały.
Korzyści z VoIP poprzez PSTN są bardzo realne, ale dla kogoś, kto nie jest zaznajomiony z tą technologią, zalety mogą w najlepszym wypadku wydawać się wątpliwe. Tym bardziej dylemat mają firmy, których istniejąca infrastruktura działa i szacuje się, że posłuży jeszcze kilka lat.
Wiele firm nadal korzysta z istniejących telefonów PSTN tak, jak dotychczas. Nadal działa niezawodnie – nawet w sytuacjach awaryjnych, gdy nie ma prądu. Wszyscy pracownicy wiedzą już, jak wykonywać i odbierać połączenia oraz korzystać z niektórych zaawansowanych funkcji korporacyjnych dostępnych w liniach biznesowych.
Dla takiej firmy przejście na technologię VoIP może wydawać się większym problemem, niż jest tego warte. Niezależnie od tego, jak szybkie będzie przejście, będzie ono wiązać się z pewnymi zakłóceniami w przepływie pracy. Każda nowa technologia wymagałaby znacznych inwestycji i zakupu licencji, sprzętu i innego sprzętu. Co więcej, pracownicy będą potrzebowali szkolenia w zakresie obsługi nowego systemu, a produktywność prawdopodobnie spadnie, a następnie ponownie wzrośnie – jeśli w ogóle tak się stanie.
Wiele firm w dalszym ciągu uważa, że ponury obraz przedstawiony powyżej jest związany z przejściem na technologię VoIP. Ale rzeczywista rzeczywistość jest zupełnie inna. Aktualizacja do VoIP wymaga mniej czasu i pieniędzy niż praktycznie jakakolwiek inna technologia dla przedsiębiorstw. W zależności od wielkości firmy rozpoczęcie pracy może zająć nawet kilka godzin!
Ponieważ hostowany VoIP jest bardziej dominującym modelem biznesowym, wymagana jest bardzo niewielka inwestycja początkowa poza koniecznością zakupu telefonów VoIP i być może modernizacji niektórych urządzeń sieciowych (wszystko to można zrobić za kilkaset dolarów). Ponieważ faktyczny proces wykonywania połączeń w przypadku VoIP nie różni się od tego, użytkownicy nie muszą się ponownie szkolić. Po skonfigurowaniu systemu każdy może po prostu podnieść słuchawkę i zadzwonić jak zwykle.
Tak, zaznajomienie się pracowników z bardziej zaawansowanymi funkcjami, takimi jak znajdź mnie i podążaj za mną, automatyczną transkrypcję poczty głosowej i faksowanie cyfrowe, zajmuje trochę czasu. Ale tego wszystkiego można się nauczyć w miarę upływu czasu, a większość dostawców oferuje seminaria, bazy danych, podręczniki i przewodniki użytkownika. W mgnieniu oka możesz zauważyć, że produktywność i współpraca gwałtownie wzrosły.
Najbardziej konkretną korzyścią VoIP, która jest natychmiast widoczna, są oszczędności. Oszczędności pochodzą z wielu obszarów – niedrogie plany miesięczne/roczne, wyjątkowo niskie stawki za połączenia międzynarodowe, bezpłatne rozmowy między pracownikami, brak umów serwisowych, brak konieczności planowania budżetu na okresowe aktualizacje sprzętu PBX itp. Poza tym pracownicy, którzy wcześniej korzystali z opiekę nad systemem telefonicznym można przypisać innej pracy, bardziej wartościowej dla biznesu.
Kolejną zaletą VoIP jest skalowalność. Co to dokładnie oznacza? Oznacza to, że każda firma musi płacić jedynie za zasoby, z których korzysta – nie więcej i ani grosza mniej. Większość organizacji jest przyzwyczajona do płacenia tej samej kwoty niezależnie od faktycznego wykorzystania sieci lub liczby połączeń. Jeśli firma się rozwinie, będzie musiał zapłacić więcej, ale nie otrzyma żadnej zniżki, jeśli wykona mniej połączeń.
W przypadku VoIP już tak nie jest. Jeśli Twoja firma potrzebuje większej liczby linii lub numerów, można je natychmiast udostępnić za pośrednictwem internetowego panelu kontrolnego. I odwrotnie, zasoby można usunąć z planu taryfowego, dzięki czemu nie będziesz musiał płacić za nieużywane linie i numery. Skalowanie w górę lub w dół zajmuje tylko kilka godzin, umożliwiając firmom dokładniejsze dopasowanie popytu do podaży.
Nawet jeśli firma nie przejdzie na technologię VoIP, nadal będzie potrzebować sieci danych i Internetu do celów poczty elektronicznej, przesyłania wiadomości, udostępniania dokumentów i współpracy. Oznacza to, że muszą przez cały czas utrzymywać dwie różne sieci do komunikacji – zarówno PSTN, jak i IP. Oznacza to dwa razy więcej kontraktów, dostawców, cykli ulepszeń i sprzętu. VoIP przenosi komunikację głosową do sieci IP, umożliwiając konsolidację i konwergencję. Jeśli coś pójdzie nie tak, istnieje tylko jedna sieć do rozwiązania problemu. Jest tylko jeden rachunek do zarządzania i mniej dostawców do załatwienia.
Sporo funkcji, za które pobierają opłaty tradycyjni operatorzy telefonii, jest dostępnych bezpłatnie w technologii VoIP. Jednak inne funkcje są po prostu niemożliwe w sieci PSTN – starsza technologia nie obsługuje tego zastosowania. Na przykład wielu dostawców oferuje automatyczną transkrypcję dźwięku w czasie rzeczywistym, nieograniczone tworzenie kopii zapasowych danych dla poczty głosowej i inne funkcje, które eliminują większość kłopotów dla klientów.
Kwestia przejścia na technologię VoIP w coraz większym stopniu kręci się wokół tego, kiedy, a nie czy. Firmy, które obecnie przechodzą na technologię VoIP, mogą to obecnie robić we własnym tempie, zamiast być zmuszane do podejmowania decyzji przez zmiany w otoczeniu zewnętrznym.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!