VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Co jakiś czas pojawia się nowa technologia, która całkowicie zmienia sposób, w jaki się bawimy, pracujemy lub myślimy. Niektóre dotyczą niewielkiej części populacji – takiej jak konsumenci lub użytkownicy biznesowi – podczas gdy inne mają znacznie szerszy wpływ. Firmy doświadczyły w niedawnej przeszłości wielu takich technologicznych wstrząsów, takich jak Internet, przetwarzanie w chmurze, inteligentne urządzenia mobilne i VoIP, aby wymienić tylko kilka.
Kiedy pojawia się coś nowego, wiele osób ekscytuje się dodatkowymi możliwościami, funkcjami i tym, co jest możliwe dzięki temu nowemu narzędziu. Jednak dla firm wartość każdej technologii leży w praktycznych korzyściach, jakie może ona przynieść, a nie w teoretycznych możliwościach. Mówiąc inaczej, organizacje zazwyczaj bardziej interesują się biznesplanem i ROI niż dokładnym zestawem funkcji. To samo dotyczy VoIP – być może nawet bardziej, ponieważ starsza technologia PSTN działała doskonale, gdy pojawił się ten nowy standard.
Chociaż są osoby, które są zainteresowane zarówno praktycznymi korzyściami, jak i cechami technicznymi, większość menedżerów i właścicieli firm może nie mieć czasu ani ochoty, aby w pełni zrozumieć najnowszą technologię. W większości przypadków, gdy ktoś pyta „co to jest VoIP?”, tak naprawdę chce wiedzieć, co dokładnie VoIP może zrobić dla ich przepływów pracy, procesów biznesowych lub pracowników.
Niezrozumienie tego pytania jest prawdopodobnie najczęstszym błędem popełnianym przez zespoły IT, profesjonalistów i innych pracowników technologicznych. Ogólnie rzecz biorąc, natychmiastową reakcją jest wyrecytowanie długiej listy najnowszych funkcji lub próba wyjaśnienia różnic technicznych między VoIP a PSTN. Rzeczywistość jest taka, że aby jakakolwiek firma mogła przyjąć nową technologię, odpowiedni dział musi przedstawić solidny biznesplan i wykazać, że ma pozytywny zwrot z inwestycji w akceptowalnym czasie.
Nie jest zaskoczeniem, że jeden z pierwszych punktów na liście zalet dotyczy ceny. Często jest to najważniejszy czynnik dotyczący wdrożenia. Czasami jest to kwestia zbyt drogiej technologii, aby sobie na nią pozwolić, a innym razem może po prostu nie być warta zachodu dla firmy. Piękno VoIP polega na tym, że jest faktycznie tańszy we wdrożeniu niż większość nowych systemów, a jednocześnie na bieżąco zmniejsza miesięczne wydatki. Praktycznie nie ma firmy na świecie, która nie chciałaby obniżać kosztów, niezależnie od tego, jak bardzo odnosi sukcesy. Jest to wyraźna korzyść dla firmy i łatwo zrozumiała.
Często istnieje bezpośredni związek między ceną a jakością i to jest dobry powód, dla którego wielu menedżerów nadal podejrzewa jakość połączeń VoIP. Wiele osób nadal ma wątpliwości, czy VoIP może zapewnić jakość połączeń przy niskich stawkach. To właśnie w tym momencie zaczynają interesować się czytaniem o technologii bazowej, aby mogli zrozumieć tę zagadkę.
Ponieważ VoIP kieruje połączenia głosowe przez Internet, jakość połączeń HD można osiągnąć, o ile spełnione są pewne warunki – prędkości Internetu, kodeki audio, przepustowość, dobrej jakości sprzęt i konfiguracja QoS. Ponownie, jest to dość prosta korzyść biznesowa.
To korzyść biznesowa, której użyteczność staje się natychmiast widoczna, podobnie jak niższe ceny lub lepsza jakość. Większość firm już dawno przyzwyczaiła się do faktu, że są związane rocznymi lub wieloletnimi umowami ze swoim operatorem telefonicznym. To standardowy sposób prowadzenia działalności i tak jest od dłuższego czasu. VoIP eliminuje to wszystko. Mimo że niektórzy dostawcy oferują obniżone stawki za zobowiązania roczne, umowy nie są wymogiem korzystania z ich usług.
Klienci mogą swobodnie odejść i zmienić dostawcę, jeśli w dowolnym momencie mogą uzyskać lepszą cenę lub funkcje, które spełniają ich wymagania. Nie wszystkie zalety VoIP przekładają się bezpośrednio na praktyczne korzyści dla każdej organizacji, ale często zapewniają pośrednie korzyści.
Interoperacyjność to termin, który często bardzo cieszy specjalistów IT, ale niewiele znaczy dla menedżerów biznesowych, jeśli nie wiedzą, jak może pomóc organizacji. Podstawową zaletą interoperacyjności jest to, że ułatwia ona integrację i administrowanie systemami. To z kolei oznacza, że organizacja oszczędza koszty związane z konserwacją (wdrażanie oprogramowania pośredniczącego w celu zapewnienia, że systemy mogą się ze sobą komunikować itp.), a także godziny pracy poświęcone na rutynowe zadania. Jeśli do konserwacji systemu VoIP potrzebna jest tylko jedna osoba, a nie trzy osoby, uwalnia to cenne zasoby ludzkie.
Wielu dostawców reklamuje, że ich systemy mogą obsłużyć od garstki użytkowników do tysięcy. Właściciel małej firmy zatrudniającej 10 pracowników, który planuje podwoić liczbę pracowników w ciągu najbliższych pięciu lat, może nie od razu dostrzec wartość dla swojej firmy w tej elastyczności skalowania. Niemniej jednak praktyczna korzyść dla firmy leży w fakcie, że użytkownicy muszą płacić tylko za zasoby, które zużywają. Więc jeśli firma rozwija się szybciej niż planowano, dostawca może to uwzględnić. I odwrotnie, jeśli firma potrzebuje mniej zasobów z jakiegokolwiek powodu, może łatwo usunąć użytkowników, numery lub linie, których już nie używa.
Obecność zaawansowanych funkcji lub możliwości może być mieczem obosiecznym. Klienci mogą po prostu sądzić, że nie będą korzystać ze wszystkich oferowanych funkcji, więc nie ma powodu, aby przechodzić na VoIP. Jednak biorąc pod uwagę trendy biznesowe i zmiany w technologii, coś, co dziś jest uważane za luksusową funkcję premium, może stać się koniecznością dla firm jutro. Organizacje, które przejdą na VoIP tak wcześnie, jak to możliwe, są lepiej przygotowane do korzystania z nowych funkcji, gdy tylko zmienią się ich wymagania. Zwinność i elastyczność oferowana przez VoIP może być trudna do oszacowania, ale nie ma wątpliwości, że te cechy są niezbędne, aby każda firma przetrwała w dzisiejszym krajobrazie gospodarczym.
Z samej swojej natury VoIP jest niezwykle elastyczny tak jak Internet. Jego zestaw funkcji można modyfikować i dostosowywać do potrzeb konsumentów, małych organizacji, przedsiębiorców lub korporacji międzynarodowych. Tak więc bez względu na to, z której usługi korzystasz, VoIP zapewni Twojej firmie liczne korzyści.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!