VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Współczesne przedsiębiorstwa w znacznie większym stopniu niż kiedyś polegają na systemach komunikacyjnych. Jednym z powodów jest to, że firmy muszą szybko reagować na zmiany rynkowe. Drugim powodem jest to, że praca zdalna jest bardziej popularna niż kiedykolwiek. Nawet mniejsze firmy mają obecnie rozproszoną siłę roboczą, co oznacza, że potrzebny jest system telefoniczny, który sobie z tym poradzi.
W przypadku firm, w których pracownicy pracują zdalnie, tradycyjny system telefoniczny raczej się nie sprawdzi. Rozproszeni pracownicy oznaczają osoby korzystające z wielu narzędzi i urządzeń mobilnych do wykonania pracy. Oznacza to, że potrzebujesz elastycznego i niezawodnego systemu, aby móc pracować w każdych warunkach.
Obecna sytuacja związana z pandemią jest najlepszym przykładem pokazującym potrzebę pracy zdalnej. Firmy, które miały już rozproszoną siłę roboczą lub były w stanie przejść na pracę zdalną, poradziły sobie z kryzysem lepiej niż inne. Stało się również oczywiste, że praca zdalna nie jest przeznaczona tylko dla dużych przedsiębiorstw.
Nawet mała lub średnia firma potrzebuje elastyczności, jaką daje telepraca. Nawet jeśli nie jesteś gotowy na pełną pracę zdalną, możesz skorzystać z umożliwienia swoim pracownikom częściowej pracy zdalnej. Nie każdy lubi siedzieć w biurze i pracować cały dzień. Wiele osób uwielbia swobodę samodzielnego wykonywania zadań i możliwość lepszego godzenia życia zawodowego i domowego.
Na przykład możesz mieć pracowników, którzy przychodzą do biura tylko 2 dni w tygodniu lub okazjonalnie na spotkania/szkolenia. Inni mogą zdecydować się na przychodzenie codziennie, ponieważ wymaga tego ich rola zawodowa lub czują się bardziej komfortowo w biurze. Niezależnie od tego, ile osób pracuje zdalnie, potrzebujesz systemu komunikacji, który sprawdzi się w Twojej firmie.
Przez długi czas jedyną opcją dostępną dla firm było zarządzanie kilkoma telefonami stacjonarnymi lub wybranie centrali PBX (centrala prywatna). Centrala PBX umożliwia firmom obsługę większej liczby połączeń, a linie telefoniczne mogą być współużytkowane przez pracowników. Umożliwia także korzystanie z takich funkcji, jak firmowa poczta głosowa, IVR (interaktywne systemy odpowiedzi głosowej), wybieranie numeru wewnętrznego itp.
Jednak systemy te były drogie w zakupie, utrzymaniu i naprawie. Potrzebni byli eksperci, aby je skonfigurować i wprowadzić wszelkie zmiany w przyszłości. Małych firm nie było stać na początkową inwestycję ani zatrudnienie zespołu do zarządzania systemem. Dodatkowo nie można było kupić małego systemu, który odpowiadałby Twoim potrzebom. Każdy pakiet miał określoną liczbę linii i trzeba było kupić ich więcej, niż było to potrzebne.
Obecnie małe firmy mają więcej opcji, w tym hostowane i lokalne systemy telefoniczne. Kiedy po raz pierwszy na rynku pojawiły się telefony VoIP, nękały je problemy z jakością i niezawodnością. Ale od tego czasu przebyły długą drogę. Nowoczesne systemy VoIP są tak dobre, że nie można ich odróżnić od tradycyjnego telefonu stacjonarnego.
Systemy komunikacji VoIP mają wiele zalet:
Nawet pobieżne zanurzenie się w świat biznesowych systemów telefonicznych powinno Cię przekonać, że VoIP to po prostu najlepszy system telefoniczny dla każdej małej firmy.
Kiedy już zdecydujesz się na korzystanie z VoIP w swojej firmie, kolejnym pytaniem, które prawdopodobnie napotkasz, będzie różnica między systemami hostowanymi i lokalnymi. Różnica pomiędzy tymi dwoma typami VoIP jest znacząca.
Lokalna usługa VoIP jest dość podobna do tradycyjnej centrali PBX, z tą różnicą, że ta wykorzystuje technologię VoIP do wysyłania połączeń głosowych przez sieć danych. Nadal musisz więc kupować i konserwować własny sprzęt i personel. To wspaniale, jeśli Twoja firma ma zasoby, aby ją wspierać.
Z drugiej strony, hostowany VoIP przypomina bardziej korzystanie z hostowanej poczty e-mail. Dostawca zarządza sprzętem, oprogramowaniem i szczegółami technicznymi. Po prostu kupujesz i korzystasz z usług świadczonych przez Internet. Nie jest to zbyt drogie i zawsze możesz zwiększyć pojemność, gdy Twoja firma się rozwinie.
Wiesz, że system VoIP to najlepszy wybór dla małych firm i zdecydowałeś się na korzystanie z hostowanego VoIP w zależności od Twoich potrzeb. Jednak wiele firm napotyka problemy podczas wdrażania. Problem zaczyna się już na początku, przy wyborze dostawcy. Czy wybierasz ten, który oferuje najtańszy plan lub najwięcej funkcji? W końcu cena i funkcje są jedynymi czynnikami branymi pod uwagę, prawda?
Źle! Dostawca może sprawić, że Twój system telefoniczny będzie działał lub nie. Warto zapłacić trochę więcej za lepsze wsparcie lub bardziej responsywny zespół obsługi klienta. Oto kilka czynników, o których należy pamiętać przy zakupie hostowanego systemu VoIP:
Systemy VoIP mają mnóstwo funkcji, które przydadzą się w odpowiednich okolicznościach. Jeśli jednak masz rozproszoną siłę roboczą, pewne funkcje są kluczowe i ważniejsze niż inne. Oto czego powinieneś szukać:
Większość pracowników zdalnych będzie obsługiwać kilka urządzeń w ciągu dnia pracy. Mogą mieć urządzenie mobilne (lub dwa), laptop i komputer stacjonarny. Każdy warty uwagi system telefoniczny powinien umożliwiać pracownikom łatwe przełączanie się między nimi. Bez względu na to, gdzie się znajdują i z jakiego urządzenia korzystają, powinni mieć możliwość wykonywania/odbierania połączeń.
Wiesz, że kopie zapasowe są ważne dla każdego systemu, ale ciągłość działania wymaga więcej niż kilku kopii zapasowych. System telefoniczny odgrywa kluczową rolę w Twojej firmie i musi nieprzerwanie działać nawet w przypadku każdej awarii. Jeśli jakakolwiek sytuacja awaryjna zmusi pracowników do pracy w tymczasowym biurze lub w domu, system telefoniczny powinien to obsługiwać. Poszukaj usługi zapewniającej opcje bezpieczne, tzn. umożliwiającej przekierowanie połączeń na inny numer lub inną lokalizację, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Po co zmuszać pracowników do korzystania z kilku różnych aplikacji do przesyłania głosu, wideo i tekstu, skoro można to wszystko zrobić w ramach jednej usługi? Hostowany VoIP pozwala pozbyć się konkurencyjnych aplikacji i skonsolidować komunikację w jednym miejscu. Łatwo jest się między nimi przełączać i nie przegapisz niczego od klienta, ponieważ było to na innym urządzeniu/aplikacji.
Jak radzisz sobie z kolejkami połączeń i czasem oczekiwania, gdy Twoi pracownicy pracują w wielu lokalizacjach? Każda przyzwoita hostowana usługa VoIP powinna umożliwiać korzystanie z takich funkcji, jak przekazywanie połączeń, wstrzymywanie muzyki, automatyczne sekretarki, IVR i grupy kontaktowe. Korzystanie z każdej funkcji usprawnia procesy, a użycie ich razem sprawia, że system jest jeszcze potężniejszy. Jeśli Twoim celem jest mieć pewność, że nigdy nie przegapisz połączenia z klientem, zdecydowanie najlepszym wyborem będzie system VoIP.
Więc masz to. Hostowany VoIP to bez wątpienia idealny system telefoniczny dla większości małych i średnich firm. Zadzwoń do VoIPstudio, aby uzyskać wersję demonstracyjną i przekonaj się, jaką różnicę może to zrobić w Twoim biurze!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!