VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Niechciani rozmówcy lub wiadomości są znanym problemem dla użytkowników internetu i nie tylko. Przyzwyczailiśmy się do wizyt akwizytorów, niechcianej poczty w naszych skrzynkach pocztowych i reklam na ekranach telewizorów. W rzeczywistości każda nowa zmiana w technologii wydaje się po prostu dodawać kolejne narzędzie do arsenału spamu. Kto z nas może twierdzić, że nigdy nie otrzymywał spamu w naszych skrzynkach e-mail, a nawet w naszych kanałach w sieciach społecznościowych?
Ponieważ VoIP stale zdobywa popularność na całym świecie, powinniśmy przygotować się na bombardowanie naszych systemów telefonicznych połączeniami spamowymi. Wielu z nas pamięta, że ma do czynienia z telemarketerami, ale połączenia spamowe VoIP są w rzeczywistości znacznie gorsze.
Spam systemów VoIP jest określany jako SPIT – Spam over Internet Telephony i chociaż nie jest to jeszcze problem tak duży jak spam e-mailowy, będzie się on jednak pogarszał. Analitycy przewidują, że wzrost i popularność systemów VoIP doprowadzi do odpowiedniego wzrostu niechcianych połączeń. Niektórzy zastanawiają się, dlaczego ma to być problem – w końcu telemarketerzy mogą być uciążliwi, ale na pewno nie są aktywnym zagrożeniem dla firmy w normalnych okolicznościach.
Niestety technologia VoIP jest podatna na SPIT z wielu powodów:
Być może zastanawiasz się, dlaczego nie możemy po prostu użyć tych samych metod dla SPIT, których używamy do zwalczania spamu e-mail. E-mail i połączenia głosowe to różne rodzaje kanałów komunikacji z własnymi protokołami, metodami i infrastrukturą. Oznacza to, że metody, których używamy w jednym systemie, nie będą skuteczne na innym.
Na przykład główną obroną przed pocztą e-mail jest filtrowanie treści. ISP i dostawcy poczty e-mail wdrażają oprogramowanie i aplikacje, które automatycznie skanują wiadomości e-mail w poszukiwaniu słów kluczowych i wzorców sugerujących spam i uniemożliwiają jego dotarcie do skrzynki odbiorczej.
Ta metoda zawiedzie w przypadku VoIP, ponieważ ta druga jest wrażliwa na czas. Jeśli najpierw przechwycisz wezwanie do analizy, użytkownik końcowy zauważy różnicę. Nie ma znaczenia, czy kilka sekund później otrzymasz wiadomość e-mail, ale te cenne sekundy liczą się w rozmowie telefonicznej.
Innym powodem jest to, że nie możesz filtrować połączeń głosowych, dopóki nie znasz treści a nie możesz poznać treści, dopóki użytkownik nie odbierze połączenia! Do tego czasu jest już za późno.
Po pierwsze, SPIT nie jest w rzeczywistości problemem globalnym. Połączenia spamowe w sieciach VoIP zdarzają się, ale nie w takim stopniu, jak spam e-mailowy. Po drugie, ogólne zabezpieczenie sieci korporacyjnych – nie tylko przed spamerami – powinno na razie zapewniać wystarczającą ochronę Twoich systemów.
Sprzedawcy starają się opracowywać innowacyjne rozwiązania dla SPIT, aby chronić klientów przed takimi problemami, jeszcze zanim wymkną się spod kontroli. W końcu chodzi tutaj o cały ich model biznesowy. Niektóre rozwiązania blokują dzwoniącym spamerom dzwonienie na Twój telefon w oparciu o cechy behawioralne, takie jak użycie słów, historia połączeń i tak dalej.
Inne popularne narzędzia, które są już wykorzystywane do zabezpieczania systemów, takie jak umieszczanie na białej i czarnej liście niektórych zakresów adresów IP, również mogą być skuteczne przeciwko SPIT. W rzeczywistości standardowy protokół SIP – używany przez zdecydowaną większość systemów telefonii IP – zawiera pewne postanowienia dotyczące obsługi SPIT.
Problem z wszelkiego rodzaju spamem polega na tym, że firmy często są o krok za oszustami. W istocie próbujemy rozwiązać wczorajsze problemy, podczas gdy druga strona już korzysta z nowej techniki. Jednak utrzymywanie naszych sieci w bezpiecznych aktualizacjach, ostrzeganie użytkowników i inne ogólne środki bezpieczeństwa będą działać w celu zwalczania spamu VoIP w dowolnej formie.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!