VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Jedną z największych przeszkód na drodze w rozpowszechnieniu VoIP była trudność w integracji sieci VoIP z połączeniami służb ratunkowych.
Ogromną zaletą VoIP jest to, że połączenia można wykonywać z dowolnego urządzenia lub lokalizacji. Oznacza to, że użytkownicy mogą łatwo przełączać się między wieloma urządzeniami lub wykonywać połączenia z tego samego numeru, nawet podczas podróży.
Jednak ta sama zaleta utrudnia usługom VoIP obsługę połączeń alarmowych i utrudnia udzielenie dobrej odpowiedzi na pytanie, czy jest to możliwe i jak wykonywać połączenia alarmowe w VoIP.
Tradycyjne telefony stacjonarne mają przypisaną lokalizację z każdym numerem, której nie można łatwo zmienić, ponieważ sprzęt nie jest przenośny.
Kiedy wykonuje się telefon do służb ratunkowych, operator zwykle pyta o adres. Jednak w niektórych przypadkach dzwoniący może nie być w stanie podać adresu – ponieważ nie zna lokalizacji lub nie jest w stanie mówić itp.
W takich sytuacjach operator jest w stanie wyodrębnić adres i udzielić wskazówek służbom ratowniczym, takim jak pogotowie,policja czy straż pożarna.
Telefony VoIP nie posiadają własnego zasilania w przeciwieństwie do zwykłych urządzeń stacjonarnych. Jeśli więc z jakiegoś powodu nastąpi odcięcie zasilania, połączenie alarmowe może nie być możliwe.
Użytkownicy korporacyjni generalnie zapewniają w takich sytuacjach zasilanie awaryjne, ale większość konsumentów nie ma takich alternatyw.
Nie jest to duży problem w przypadku telefonów komórkowych, ponieważ zazwyczaj ludzie są przyzwyczajeni do regularnego sprawdzania baterii telefonu, ale wszyscy są przyzwyczajeni do telefonów stacjonarnych, które nie wymagają awaryjnego tworzenia kopii zapasowych.
W większości miejsc na świecie usługa internetowa nie jest tak niezawodna jak usługa telefoniczna.
Nie można jednak wykonywać połączeń alarmowych z telefonów VoIP, jeśli z jakiegokolwiek powodu nie ma połączenia z Internetem.
Lokalizacja, moc i łączność z Internetem to trzy główne powody, dla których dostawcy VoIP nie są w stanie zagwarantować połączeń alarmowych w swoich usługach.
Punkty końcowe VoIP są identyfikowane za pomocą adresów IP, a nie numerów telefonów. Numery VoIP są przenośne, więc nie są powiązane z Twoją lokalizacją.
Ponieważ geolokalizacja jest wyłączona, operatorzy ratunkowi nie będą mogli uzyskać adresu w przypadku “cichego połączenia ”, tj. gdy dzwoniący nie może podać adresu lub w inny sposób.
To ograniczenie od dawna nęka usługi VoIP, ale ostatnio wielu operatorów wprowadziło połączenia E911, które są odpowiednikiem standardowego wybierania numeru 911 w VoIP.
Biorąc pod uwagę, że sieci VoIP stają się coraz bardziej rozpowszechnione i prawdopodobnie zastąpią standardowe sieci w ciągu następnych kilku dziesięcioleci, organy regulacyjne nałożyły również surowe wymagania na usługi VoIP w zakresie łączności ze służbami ratunkowymi.
Możesz się dowiedzieć więcej o połączeniach alarmowych E911 VoIP tutaj.
VoIPstudio jest jednym z takich dostawców, który obecnie oferuje usługi połączeń alarmowych w swojej sieci. Jak więc rozwiązano problem?
Ponieważ identyfikacja lokalizacji była największą przeszkodą, użytkownicy VoIP Studio mają możliwość ręcznego wpisania swojej lokalizacji w panelu ustawień użytkownika.
Chociaż lokalizacja jest wypełniana automatycznie dla wszystkich użytkowników na podstawie adresu podanego w profilu firmy, można dodać dodatkowe lokalizacje dla poszczególnych użytkowników i biur.
Po zweryfikowaniu adresu dzwonienie do służb ratunkowych jest aktywowane. W Wielkiej Brytanii użytkownicy mogą skontaktować się ze służbami ratunkowymi, dzwoniąc pod numer 999. W przypadku cichego połączenia operator może łatwo pobrać informacje o lokalizacji z bazy danych VoIP i udzielić wskazówek ratownikom.
Możliwość ręcznego ustawienia lokalizacji jest niezwykle przydatna dla organizacji, których personel jest tymczasowo lub na stałe przypisany do różnych lokalizacji na całym świecie.
Podróżujący sprzedawcy, zespoły, które tymczasowo pracują w siedzibie klienta lub technicy pracujący w odległych lokalizacjach mogą skorzystać na możliwości wezwania służb ratunkowych w dowolnym kraju, w którym się obecnie znajdują.
Ponieważ ustawienia lokalizacji można łatwo modyfikować za pośrednictwem pulpitu nawigacyjnego online, administrator może podać nowy adres, nawet jeśli użytkownik zapomni zmienić swoją lokalizację.
Możliwość zdalnej zmiany adresu może być nieoceniona zwłaszcza w sytuacjach, gdy użytkownik może jeszcze nie znać swojego nowego adresu. Na przykład załóżmy, że dyrektor właśnie przeniósł się z USA do Londynu, aby kierować nowym biurem w tej lokalizacji.
Nawet jeśli dyrektor nie zna nowego adresu, jego lokalizację można ustawić zdalnie.
Ponieważ VoIPstudio zapewnia usługi dla przedsiębiorstw, brak zasilania generalnie nie jest problemem dla organizacji biznesowych.
Jednak brak połączenia z Internetem nadal utrudniałby dzwonienie pod numer alarmowy, a klienci powinni używać telefonów komórkowych do wybierania numeru alarmowego.
Nawet problem łączności z Internetem zostanie w końcu rozwiązany, wraz ze wzrostem rozpowszechnienia Internetu na całym świecie. Do tego czasu pocieszające jest to, że dostawcy VoIP zajmują się kwestiami połączeń alarmowych bezpośrednio i oferują użytkownikom natychmiastowe rozwiązania.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!