VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Zmiana na nową technologię – czy to do użytku osobistego, czy biznesowego – jest często kosztowna.
Niezależnie od tego, czy jest to najnowocześniejszy system operacyjny, aktualizacja aplikacji lub sprzętu, zakup produktu najnowszej generacji często wiąże się ze sporym wkładem finansowym. Jest to szczególnie zauważalne na wczesnym etapie wdrażania technologii.
W rzeczywistości aktualizacja do VoIP może zaoszczędzić pieniądze, nawet po uwzględnieniu kosztów zakupu nowego sprzętu lub zwiększenia szybkości łącza internetowego czy przepustowości.
Użytkownicy mogą płacić mniej za taką samą liczbę połączeń telefonicznych, ponieważ dostawcy VoIP mogą korzystać z istniejących sieci IP, omijając w ten sposób tradycyjnych operatorów telefonicznych na całym Świecie.
Oznacza to, że użytkownicy nie muszą płacić operatorom telefonicznym dodatkowych opłat zależnych od odległości czy granic geograficznych.
Ponieważ połączenia VoIP są transmitowane przez publiczny Internet – lub lokalny intranet firmy – operatorzy nie muszą utrzymywać odrębnej infrastruktury dla danych i linii telefonicznych.
Połączenia głosowe są traktowane podobnie jak inne pakiety danych, dzięki czemu można je łatwo przesyłać na duże odległości. Konsumenckie i biznesowe wykorzystanie VoIP to dwie odrębne kategorie a przejście na VoIP może zaoszczędzić użytkownikom setki do tysięcy złotych każdego roku.
Tradycyjni operatorzy telefoniczni naliczają opłaty za połączenia telefoniczne w zależności od tego, czy były wykonywane z tym samym numerem kierunkowym, czy z numeru w innym kraju. W przypadku połączeń VoIP odległość przestaje mieć znaczenie.
W zależności od konkretnego planu abonamentowego użytkownicy mogą wykonywać nieograniczone połączenia krajowe i międzynarodowe w stałej cenie lub płacić niewiarygodnie niskie stawki. Niektórzy dostawcy VoIP oferują nawet określoną liczbę minut za darmo, gdy użytkownicy kupują od nich telefon.
Podstawowe funkcje telefonu stacjonarnego zwykle nie wystarczają freelancerom i przedsiębiorcom, którzy pracują z domu. Jednak uzyskanie linii biznesowej jest generalnie droższe.
Dzięki VoIP użytkownicy mogą korzystać z zaawansowanych funkcji biznesowych, takich jak wizualna poczta głosowa i przekierowywanie połączeń za cenę linii krajowej.
W dzisiejszych czasach nawet małe i średnie firmy mogą mieć klientów, partnerów lub dostawców w różnych krajach na całym świecie. Komunikacja głosowa jest integralną częścią każdego przedsiębiorstwa, a opłaty za telefon mogą z łatwością sięgać tysięcy złotych miesięcznie.
Jednak dzięki VoIP opłaty za połączenia międzymiastowe po prostu znikają. Połączenia telefoniczne z klientami w określonych krajach mogą być oferowane bezpłatnie (zwłaszcza w krajach takich jak Kanada, Meksyk itp.), a firmy mogą kupować pakiety minut z wyprzedzeniem po niewiarygodnie niskich cenach.
Dodatkowo prócz braku opłat za połączenia międzynarodowe, rozmowy telefoniczne między pracownikami są za darmo. Firma korzystająca z VoIP nie musi płacić za połączenia wewnętrzne, nawet jeśli posiada wiele biur rozsianych po całym kraju oraz pracowników pracujących z domu.
Niewiele organizacji nadal funkcjonuje w tradycyjnym modelu jednego biura, w którym wszyscy pracownicy codziennie przychodzą do pracy. VoIP zapewnia elastyczność połączeń głosowych w celu odzwierciedlenia nowych przepływów pracy w biznesie.
Niektóre działy, takie jak sprzedaż i wsparcie techniczne, w znacznym stopniu polegają na rozmowach telefonicznych, bardziej niż inne działy, takie jak HR. Nie tylko wykonują więcej połączeń telefonicznych każdego dnia, ale potrzebują również określonych funkcji, takich jak kolejki agentów, parkowanie połączeń itp.
Chociaż linie biznesowe tradycyjnego operatora telefonicznego oferują taką funkcjonalność, zazwyczaj są również odpowiednio drogie. Każda funkcja zostaje naliczona osobno, a technicy muszą skonfigurować i zainstalować nowy sprzęt.
VoIP nie tylko upraszcza cały proces – można nim zarządzać indywidualnie za pomocą pulpitów nawigacyjnych online.
Oznacza to, że firmy nie płacą za niewykorzystane linie, funkcje lub przepustowość, jeśli tak naprawdę ich nie wykorzystują. Nie muszą wcześniej podpisywać żadnej umowy i mogą dodać nowe linie lub kupować minuty w dniu, w którym jest to potrzebne.
Centra obsługi telefonicznej mogą odnieść największe korzyści z przejścia technologii VoIP. Wielu operatorów VoIP oferuje całe pakiety komunikacyjne, które łączą wszystkie niezbędne funkcje centrum obsługi klienta w jednym.
Pozwala to firmie na bardzo szybkie utworzenie wirtualnego biura, w przeciwieństwie do dodawania setek linii do nowego budynku specjalnie na biuro obsługi klienta.
W dzisiejszym świecie organizacje biznesowe muszą być elastyczne. Potrzebują dostępu do zaawansowanych funkcji, takich jak wideokonferencje aby działać wydajniej i efektywniej.
Narzędzia te nie są już luksusem, na który mogą sobie pozwolić tylko duże organizacje, stały się bowiem koniecznością dla firm każdego typu i wielkości.
Dzięki szybkości innowacji w branży VoIP każdy może sobie pozwolić na wykorzystanie tych funkcji. Połączenia konferencyjne można organizować w kilka sekund, uczestnicy mogą się przyłączyć, nawet jeśli używają tylko swoich telefonów komórkowych, a połączenia mogą być wykonywane do dowolnego miejsca na świecie.
Najważniejsze jest to, że VoIP posiada te funkcje w bardzo niskich cenach w porównaniu do starszych operatorów.
Wdrażanie takich funkcji nie oznacza już, że organizacja musi dokonać znacznych inwestycji w nowy sprzęt lub podpisywać wieloletnie umowy z operatorami telefonicznymi.
Dostawcy usług VoIP na ogół nie wymagają umów, co oznacza, że firmy mogą łatwo go zmienić, jeśli znajdą lepszą alternatywę. Jeśli firma stwierdzi, że nie korzysta już z funkcji, można ją po prostu usunąć z planu subskrypcji – posunięcie, które może ostatecznie zaoszczędzić tysiące złotych na przestrzeni lat.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!