VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Myślisz o skonfigurowaniu centrali VoIP? Firmy, które chcą zaktualizować swój system komunikacji głosowej do VoIP, mają zwykle dwie możliwości – albo kupić hostowane usługi VoIP od zewnętrznego dostawcy, albo skorzystać z niestandardowego rozwiązania na miejscu, składającego się z centrali IP PBX i łączy SIP. Stworzenie rozwiązania VoIP, które działa dla organizacji biznesowej, jest z pewnością możliwe w przypadku jednej z dwóch opcji, ale każda z nich ma swoje zalety i wady.
Konfiguracja centrali VoIP jest z pewnością łatwiejsza dzięki rozwiązaniu hostowanemu. Większość organizacji musi jedynie zapewnić swoim pracownikom telefony IP, zoptymalizować sieć danych pod kątem ruchu głosowego oraz wybrać odpowiedniego dostawcę internetu. Centrala PBX jest hostowana w chmurze przez dostawcę i klient nie ma wiele do zrobienia, jeśli chodzi o konfigurację.
Zdecydowaną większość telefonów IP można skonfigurować w sieci automatycznie, a jeśli kupujesz telefony od polecanego partnera lub producenta, urządzenia mogą być nawet typu plug-and-play. W tym przypadku są one wstępnie skonfigurowane dla konkretnej sieci, co czyni je idealnymi dla biur, które muszą konfigurować setki urządzeń naraz.
Hostowany VoIP jest zwykle mniej kłopotliwy i szczególnie przydatny dla organizacji, które nie mają dużego doświadczenia w zakresie VoIP. Wszelkie prace konserwacyjne, aktualizacje, rozwiązywanie i naprawianie błędów są wykonywane przez sprzedawcę, co oszczędza czas i zasoby dla Twojej firmy. Niemniej jednak ta łatwość użycia odbywa się kosztem dostosowywania i kontroli. Na przykład Twoja firma nie ma nic do powiedzenia na temat tego, jak często aktualizacje mają miejsce lub kiedy, ponieważ te procesy są pod kontrolą dostawcy.
Jeśli hostowane VoIP jest podobne do oprogramowania jako usługi (np. kopie zapasowe w chmurze lub Gmail), lokalna usługa VoIP jest podobna do starego systemu, w którym organizacja posiada i utrzymuje swoją sieć głosową. Lokalne systemy składają się z telefonów IP, sieci danych i centrali IP PBX, które mogą być podłączone do linii PSTN lub łączy SIP. Organizacje mogą zakupić gotowe rozwiązania lub zdecydować się na alternatywę typu “zrób to sam”.
W przeciwieństwie do hostowanych rozwiązań PBX, system oferuje więcej opcji kontroli i dostosowywania, które mogą być wymagane przez niektóre firmy. Chociaż dostawcy hostingu stale ulepszają swoje portfolio i oferują dodatkowe usługi, czasami firma potrzebuje tylko określonej kombinacji funkcji, która nie jest dostępna w standardzie. Firma może zdecydować się na rozwiązania lokalne również w innych okolicznościach.
Na przykład organizacja może działać w ściśle regulowanej branży, która obsługuje dane wrażliwe i poufne. Chociaż firma może technicznie mieć możliwość korzystania z rozwiązań hostowanych, mogą istnieć ograniczenia, które sprawiają, że lokalna opcja jest bardziej atrakcyjna. W większych organizacjach trunking SIP z lokalną centralą IP PBX ma większy sens, ponieważ całkowity koszt posiadania jest znacznie niższy niż w przypadku usług hostowanych. Ponadto koszt połączenia będzie dość niski, zwłaszcza jeśli firma wykonuje dużą liczbę połączeń.
Kolejnym ważnym aspektem jest kontrola nad infrastrukturą, usługami i wsparciem. Dzięki wewnętrznemu rozwiązaniu organizacja ma precyzyjną kontrolę nad sprzętem, alternatywami kopii zapasowych i lokalizacją. Firma jest odpowiedzialna za aktualizacje i konserwację, dzięki czemu może wybrać kombinację sprzętu i oprogramowania, które spełniają wymagania biznesowe. Aktualizacje mogą być opóźnione, jeśli dostępnych jest więcej zasobów lub podjęte wcześniej niż oczekiwano, jeśli firma potrzebuje nowych funkcji.
Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań IP PBX, ale niektóre firmy mogą zdecydować się na wykorzystanie oprogramowania open source, takiego jak Asterix, do zbudowania własnego rozwiązania od podstaw. Jest to świetne rozwiązanie, jeśli firma ma ekspertów, którzy są zaznajomieni z oprogramowaniem i ogólnie z VoIP. Pozwala na jeszcze większą elastyczność, kontrolę i personalizację niż rozwiązania firmowe.
Ponieważ oprogramowanie open source, nie ma potrzeby kupowania licencji ani subskrypcji, sprawia, że jest to dobry wybór dla firm, które nie chcą lub nie mogą wydawać tysięcy złotych na komercyjnie dostępne systemy. Ponieważ nie ma żadnych kosztów związanych z samym oprogramowaniem, cały system można skonfigurować szybko i tanio. Tworzenie VoIP PBX z Asterix obejmuje następujące kroki:
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!