VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Jednym z największych wymagań stawianych każdej technologii korporacyjnej jest niezawodność. Nawet najnowszy system z zaawansowanymi funkcjami nie przyda się firmie, jeśli nie będzie działał prawidłowo.
Czasami oprogramowanie i sprzęt będą wymagać konserwacji lub aktualizacji, instalowania zabezpieczeń itp. Jednak o ile można je zaplanować z wyprzedzeniem, firma może sprawnie zorganizować sobie pracę.
Nieoczekiwane przestoje, częste błędy lub usterki, awarie aplikacji lub sprzętu mogą powodować frustrację, zakłócać przepływy pracy i generować koszty. Takie problemy mogą być niewielką niedogodnością dla klientów prywatnych, ale mogą zdecydowanie bardziej wpłynąć na przedsiębiorstwa.
Zanim ocenimy niezawodność VoIP w biznesie, musimy oddzielić VoIP jako technologię od jej wdrożenia w firmie.
Istnieje wiele czynników, które wpływają na niezawodność systemu, a w przypadku VoIP można je podzielić pod kątem tego, czy są one przyczyną samej technologii, czy też wynikają z indywidualnych konfiguracji wdrożeniowych.
Aby lepiej to zrozumieć, możemy porównać VoIP z innymi innowacjami. Protokoły rozmów mobilnych osiągnęły etap, w którym jako technologia są niezwykle niezawodne.
W tym miejscu sugerujemy również przeczytanie artykułu na temat czy i w jaki sposób VoIP jest niezawodny w biznesie .
VoIP oparty na protokołach internetowych, jest obecnie niezwykle niezawodny. Wcześniejsze implementacje VoIP cierpiały z powodu niskiej jakości czy zerwanych połączeń przez co ucinało całe słowa lub części rozmów.
Jednak od tego czasu wprowadzono wiele ulepszeń, a protokół jest teraz stabilny.
Oznacza to, że większość czynników wpływających na niezawodność usługi VoIP jest w rzeczywistości zależna od indywidualnej sieci danych oraz ustawień czy konfiguracji konkretnej implementacji.
Kiedy patrzymy na implementację VoIP, niektóre czynniki zależne są od firmy, a inne są kontrolowane przez dostawcę usług.
Ponieważ większość firm rozważa hostowane usługi VoIP, a nie systemy lokalne, ważne jest, aby ocenić niezawodność usługi od dostawcy przed zakupem.
Zazwyczaj firmy nie mogą zmieniać kodeków audio ani faktycznego sprzętu, który wykorzystuje usługa VoIP. Do usługodawcy należy upewnienie się, że świadczona przez niego usługa jest niezawodna i nie przestanie nieoczekiwanie działać. Dlatego tak ważne są umowy o gwarantowanym poziomie usług.
Z drugiej strony niezawodność VoIP zależy również od sieci danych i szybkości Internetu, który posiada firma. Wolne połączenia internetowe i przeciążenie sieci mogą szybko obniżyć jakość dźwięku, a także spowodować zrywanie połączeń, nieodebrane połączenia lub inne problemy.
Nie ma to nic wspólnego z niezawodnością samej technologii. W większości przypadków optymalizacja ustawień QoS lub zmiana dostawcy Internetu rozwiąże takie problemy.
Ostatecznie niezawodność VoIP może się różnić w zależności od indywidualnego wdrożenia, ale ogólnie rzecz biorąc, technologia i usługa są godne zaufania. Przedsiębiorstwa nie muszą się martwić, czy system nieoczekiwanie zawiedzie lub spowoduje przerwy w codziennej pracy.
Na początku istnienia VoIP wiele firm miało poważne wątpliwości co do niezawodności i jakości połączeń. Od tamtej pory technologia i cała branża przeszły długą drogę, a VoIP może być równie niezawodny – jeśli nie bardziej – jak POTS.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!