VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
VoIP szybko zbliża się do wszechobecności telefonów stacjonarnych, a technologia jest praktycznie wszędzie. W wielu uprzemysłowionych krajach, takich jak Niemcy, operatorzy telefoniczni ustalają nawet daty, w których telefony stacjonarne i ich technologia wspierająca zostaną całkowicie wycofane na rzecz VoIP. VoIP jest tańszy, bardziej wydajny i oferuje znacznie więcej funkcji niż telefony stacjonarne.
W międzyczasie jednak VoIP i starsze telefony stacjonarne nadal współistnieją. Nie każdy dysponuje niezbędnym sprzętem, środkami finansowymi czy nawet szybkimi łączami internetowymi potrzebnymi do VoIP. W rzeczywistości wielu osobom wciąż brakuje wiedzy na temat VoIP, jak to działa, a nawet jak z niego korzystać. Dla osób starszych, które dorastały z telefonami stacjonarnymi, nauka o VoIP może być frustrująca.
Użytkownicy będą mieli wiele pytań, takich jak wykonywanie połączeń z telefonu VoIP lub czy możliwe jest skontaktowanie się z kimś z numerem VoIP, jeśli dzwonią z telefonu stacjonarnego. W większości przypadków korzystanie z technologii VoIP nie jest trudne. Użytkownicy niekoniecznie muszą zmieniać sposób korzystania z telefonu do dzwonienia do znajomych, rodziny lub współpracowników.
Numery VoIP wyglądają i działają jak zwykłe numery. W większości przypadków wystarczy wybrać numer z telefonu stacjonarnego lub nawet telefonu komórkowego, podobnie jak w przypadku zwykłego numeru telefonu.
Należy pamiętać, że w przypadku numerów VoIP jak kody krajów lub numery kierunkowe, nie mają większego znaczenia. Numery VoIP mogą być przydzielane każdemu, w dowolnym miejscu, niezależnie od jego rzeczywistej, fizycznej lokalizacji. Firmy często nabywają wiele numerów w różnych regionach, dzięki czemu klienci mogą się z nimi kontaktować bez ponoszenia opłat za połączenia międzymiastowe.
Taka niezależność geograficzna jest również przydatna dla jednostek i gospodarstw domowych. Praktycznie każdy ma przyjaciół lub rodzinę, do których często musi zadzwonić, ale którzy mieszkają w krajach na całym świecie. Uzyskanie numeru VoIP, z którego można korzystać bez ponoszenia drogich opłat, to świetna funkcja. Ponieważ dzwonienie na numer VoIP z telefonu stacjonarnego nie wymaga żadnego szkolenia, jest to idealna alternatywa dla nawet starszych krewnych.
Niektóre usługi VoIP są sieciami zamkniętymi, tzn. tylko użytkownicy tej konkretnej usługi mogą dzwonić do innych użytkowników. Są to zazwyczaj usługi na poziomie konsumenckim, które często są bezpłatne. Użytkownicy płacą za połączenia z numerami stacjonarnymi lub komórkowymi. Dzwonienie do tych użytkowników wymaga nieco więcej pracy niż zwykle. Przykłady takich usług obejmują Skype, w którym użytkownicy muszą być przyjaciółmi lub znajdować się na liście kontaktów drugiej osoby, aby wykonywać połączenia VoIP.
Jeśli więc próbujesz skontaktować się z kimś, kto ma takie konto VoIP, może być konieczne samodzielne zarejestrowanie się w usłudze, aby z nim porozmawiać. Czasami może być możliwe, aby zamiast tego zadzwonili do Ciebie, jeśli usługa ma taką opcję. Z drugiej strony druga strona może mieć numer VoIP w tej usłudze specjalnie do odbierania połączeń.
Ponieważ wybieranie numeru VoIP i zwykłego numeru jest tak podobne, niektórzy zakładają, że są one takie same. Istnieją jednak znaczne różnice między nimi. Największą różnicą jest oczywiście to, że każdy numer korzysta z innego rodzaju technologii i podstawowej infrastruktury w tym samym celu, tj. połączeń głosowych. Połączenia VoIP są kierowane przez sieci danych, a nie przez linie miedziane, jak to miało miejsce od dziesięcioleci.
Zarówno numery VoIP, jak i zwykłe pełnią tę samą funkcję – pełnią funkcję identyfikatorów dla poszczególnych kont lub osób w serwisie, dzięki czemu można do nich dotrzeć. Większość z nas zna numery kierunkowe i kody międzynarodowe dla połączeń międzymiastowych. Kody te są teraz bez znaczenia w przypadku numerów VoIP, ponieważ osoba mieszkająca w jednym kraju może łatwo uzyskać numer z kodem innego obszaru.
Zrozumienie technicznych niuansów i problemów związanych z VoIP może być mylące, ale wiedza ta nie jest konieczna do faktycznego korzystania z usługi. Tak jak wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail nie wymaga znajomości protokołów pocztowych ani internetowych, tak wykonywanie połączeń na numery VoIP nie wymaga specjalnego przeszkolenia.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!