VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Wraz z powszechnym stosowaniem technologii VoIP niektóre starsze funkcje odeszły na dalszy plan. Dobrym przykładem jest faksowanie, w którym coraz więcej firm przechodzi na cyfrowe faksy obsługujące VoIP. Innym przykładem są rozmowy interkomowe. Systemy domofonowe były kiedyś szeroko stosowane, chociaż nie są ograniczone do konkretnych przypadków. Jednak dla firm, które potrzebują tej funkcji, niektórzy dostawcy usług VoIP oferują ją przynajmniej w niektórych planach.
Tradycyjnie system domofonowy to samodzielny system głosowy używany w budynku lub kampusie. Możesz znaleźć domofony zamontowane na stałe na zewnątrz budynków, takich jak domy mieszkalne lub obszary w kampusie biurowym. Inne organizacje korzystające z domofonów to szkoły i uczelnie. Systemy nie są podłączone do głównej sieci PSTN i służą do kontroli dostępu do określonych miejsc.
Niektórzy usługodawcy oferują tę funkcję klientom korporacyjnym do połączeń wewnętrznych. Połączenia interkomowe umożliwiają użytkownikom wybieranie numeru wewnętrznego w biurze, podobnie jak zwykłe połączenie. Jednak zamiast dzwonić urządzenie automatycznie odbierze połączenie. Możesz użyć tej funkcji do szybkich rozmów między współpracownikami, kontroli dostępu do budynku, ogłaszania gości lub pingowania. Połączenia interkomowe są zwykle bezpłatne i nie wiążą się z żadnymi opłatami od usługodawcy.
Połączenia interkomowe nie zawsze wymagają dedykowanego sprzętu, takiego jak telefon stacjonarny. Niektórzy dostawcy oferują oprogramowanie komputerowe i mobilne, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z systemu domofonowego z dowolnego urządzenia. Ta funkcja jest domyślnie wyłączona. Będziesz musiał włączyć i skonfigurować ją w określonych jednostkach. Proces konfiguracji jest prosty i zwykle odbywa się za pośrednictwem pulpitu internetowego.
Kontrolowanie dostępu jest jednym z najczęstszych zastosowań systemów domofonowych. Organizacje mogą podłączyć brzęczyki przy drzwiach do swoich systemów telefonicznych VoIP tak samo, jak każdy inny telefon SIP. Jednak zamiast odbierać połączenia, brzęczyk umożliwia dostęp osobom postronnym. Ta funkcja to świetny sposób na zwiększenie bezpieczeństwa i obserwowanie, kto może wejść do określonych obszarów budynku.
Te brzęczyki są popularne w szkołach i uczelniach, magazynach, serwerowniach i podobnych lokalizacjach. Niektóre jednostki są w stanie przesyłać zarówno wideo, jak i audio. Możesz nawet nagrać materiał do późniejszego odtworzenia w celu monitorowania. Integracja systemu telefonicznego z systemami nadzoru (takimi jak CCTV) może wzmocnić istniejące systemy bezpieczeństwa.
Czasami nie chcesz dzwonić ale nadal musisz przekazać informacje, takie jak odwiedzający wchodzący do budynku. Połączenia interkomowe są na to świetnym sposobem. Recepcjonistka lub ochroniarz może informować o gościach przez interkom i w przeciwieństwie do zwykłych połączeń nie musi czekać, aż ktoś odbierze telefon.
W biurze jest więcej niż prawdopodobne, że niektóre połączenia przychodzące trzeba przekierować do właściwej osoby. W zależności od konkretnej konfiguracji możesz połączyć kilka funkcji VoIP, aby osiągnąć to samo. Załóżmy, że musisz przekazać połączenie do kolegi. Możesz zaparkować połączenie, a następnie domofonować drugą osobę przed przekazaniem rozmówcy.
Funkcja połączeń interkomowych VoIP może być również użyteczna podczas konfigurowania systemu transmisji alarmowych w całym kampusie biurowym lub szkolnym. Ponieważ urządzenie zasadniczo zachowuje się jak każdy inny punkt końcowy SIP, można go używać do wysyłania powiadomień alarmowych lub innych pilnych wiadomości, gdy użytkownicy są rozproszeni po wielu budynkach.
W zależności od potrzeb można skonfigurować jednostki interkomu tak, aby komunikowały się ze sobą. Chociaż możesz wykonywać połączenia interkomowe z telefonu SIP, możesz potrzebować samodzielnych jednostek, jeśli budujesz system transmisji alarmowej.
Przed VoIP organizacje potrzebowały osobnego systemu interkomowego do komunikacji lokalnej. Teraz dostawcy usług VoIP oferują to jako odrębną funkcję w swoich planach. Dzięki temu jest przydatny do poprawy komunikacji w biurze, zwiększenia bezpieczeństwo budynku i monitorowania dostępu do bezpiecznych obszarów.
Bezpieczeństwo – zarówno fizyczne, jak i wirtualne – jest kluczowym problemem dla organizacji w 2018 roku. Ponieważ hakerzy coraz częściej sięgają po techniki socjotechniki, aby złamać zabezpieczenia, kontrola dostępu z wykorzystaniem VoIP może zwiększyć bezpieczeństwo i zminimalizować ryzyko. Zmuszenie pracowników do identyfikacji i uwierzytelnienia się przed wejściem odstrasza przestępców przed wykorzystywaniem niczego niepodejrzewających pracowników.
Drzwi do budynków to nie jedyne punkty dostępu, w których przydatne są domofony. Możesz nawet kontrolować dostęp między różnymi piętrami tego samego budynku, tak aby tylko upoważniony personel mógł wejść.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!