VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Każda osoba, która zarządzała firmowym systemem telefonicznym, zna złożoność związaną z zakupem sprzętu, wdrażaniem, negocjowaniem umów z dostawcami usług itp. Sprawy nie stają się prostsze, gdy system jest już uruchomiony. Rozliczanie, księgowanie i zarządzanie dużą liczbą połączeń międzymiastowych i lokalnych może stać się koszmarem, zwłaszcza jeśli rzeczywiste wykorzystanie znacznie przekracza początkowe szacunki.
Menedżerowie często muszą śledzić rozmowy telefoniczne wykonywane przez członków zespołu – zarówno lokalne, jak i międzymiastowe – aby mieć pewność, że miesięczne rachunki nie są wygórowane. Ponadto usługodawcy często dokonują mylących rozróżnień między połączeniami międzymiastowymi wykonywanymi między określonymi lokalizacjami, połączeniami między biurami w tym samym kraju i połączeniami lokalnymi z numerami zewnętrznymi. Oznacza to, że pracownicy będą musieli dwa razy pomyśleć, zanim zadzwonią do kolegi w innym kraju lub stanie, co utrudnia komunikację i współpracę.
Praktycznie każdy dostawca usług hostingowych VoIP oferuje bezpłatne połączenia między biurami, niezależnie od liczby biur i ich lokalizacji. Choć brzmi to zbyt pięknie, aby mogło być prawdziwe (zwłaszcza w porównaniu z wysokimi cenami pobieranymi przez operatorów telefonicznych za ten sam przywilej), bezpłatne rozmowy między biurami to aspekt hostowanej technologii VoIP, która czyni ją bardzo atrakcyjną dla wielu organizacji.
Ściśle mówiąc, ta funkcja sama w sobie nie jest przełomowa, ale łatwość użycia i wdrożenia z pewnością jest. Zazwyczaj operatorzy telekomunikacyjni pobierają od organizacji stałą miesięczną lub roczną opłatę za umożliwienie nieograniczonych rozmów między biurami. Nawet po włączeniu opcji bezpłatne rozmowy można wykonywać tylko z określonych, przypisanych „telefonów służbowych”, a połączenia realizowane z innych urządzeń będą płatne.
Porównaj to z VoIP, gdzie zarówno same połączenia, jak i funkcje umożliwiające ich włączenie są bezpłatne. Dostawcy VoIP mogą to osiągnąć, ponieważ połączenia są kierowane przez Internet lub sieci danych i w żadnym momencie nie łączą się z siecią PSTN. Dzięki temu, że wszystkie lokalizacje biur są podłączone do Internetu (poprzez Wi-Fi, LAN, WAN itp.), pracownicy mogą wykonywać nieograniczone rozmowy ze swoimi współpracownikami z dowolnego numeru telefonu – służbowego lub prywatnego, telefonu komórkowego, stacjonarnego, a nawet komputera.
Czy nadal płacisz wysokie opłaty za połączenia między pracownikami biura? A co w sytuacji, gdy wyjeżdżają za granicę? Czy martwisz się rosnącymi wydatkami w miarę rozwoju Twojej organizacji? Cóż, może to być idealny moment na wypróbowanie hostowanego systemu połączeń VoIP!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!