VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Hostowany VoIP to wciąż bardzo młoda branża, chociaż wydaje się, że istnieje już od jakiegoś czasu. W porównaniu z branżą telefonii PSTN, która istnieje od wieków, technologia VoIP jest w dużej mierze produktem XXI wieku. To, co zaczęło się jako sposób na wykonywanie tanich połączeń międzymiastowych dla garstki osób, jest teraz podstawową usługą biznesową.
Jedną z największych zalet korzystania z hostowanego VoIP jest brak konieczności podpisywania rocznych lub wieloletnich umów. Będzie to swego rodzaju ulga dla firm, które od dziesięcioleci korzystają z usług telefonicznych PSTN. Właściciele i menedżerowie firm powinni znać typową umowę telefoniczną – jest rozwlekła, wypełniona prawniczym językiem i często zawiera warunki niekorzystne dla firm. Ale bez konkurencji organizacje nie miały wielkiego wyboru.
Ale to, że nie masz umów, nie oznacza, że w ogóle ich nie masz. Być może najważniejszym z nich jest umowa SLA lub Service Level Agreement między dostawcą a organizacją klienta. Czym dokładnie jest umowa SLA i co ona oznacza dla Ciebie?
Umowa SLA jest dokładnie tym, na co wygląda. Jest to umowa między dostawcą a jego klientami określająca dokładne warunki świadczonej usługi. Umowa SLA jest kluczowa z wielu powodów, z których najważniejszym jest to, że określa szczegółowo dostępność usługi.
Hostowana usługa VoIP nie jest fizycznym produktem, który można zwrócić, jeśli się zepsuje lub nie działa prawidłowo. To usługa, na której Twoja firma polega. Co się stanie, jeśli ta usługa zostanie przerwana? W tym miejscu pojawia się SLA. Zawiera różne aspekty dostępności usług, w tym:
Teraz, gdy już wiesz, czym jest umowa SLA, nadszedł czas, aby przyjrzeć się jej bliżej. Uważaj na każdego dostawcę, który nie ma umowy SLA i zamiast tego mówi, że nie powinieneś się tym martwić. Oświadczenia i gwarancje niewiele znaczą, jeśli nie można ich wyegzekwować. Jeśli dostawca nie ma umowy SLA, może z łatwością zażądać dłuższego czasu sprawności niż faktycznie doświadczyli klienci. Elementy, które Twoim zdaniem powinny zostać uwzględnione, można wykluczyć i odwrotnie, aby uzyskać liczby.
Pierwszą rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę, jest to, że dostawca rzeczywiście ma umowę SLA. Po sprawdzeniu, czy istnieje jeden, dokładnie przejrzyj każdy element ze sprzedawcą. Upewnij się, że rozumiesz dokładne warunki, słownictwo i sposób obliczania liczb dla różnych celów. Zwróć również szczególną uwagę na rzeczywisty proces składania wniosku i uzyskiwania odszkodowania.
VoIPstudio ma solidną umowę SLA, która gwarantuje ponad 99,999% dostępności dla klientów. Umowa SLA obejmuje również wszystkie aspekty przestojów, planowych i nieoczekiwanych okien serwisowych, poziomów wynagrodzeń, całego procesu itp. Nie ma dwuznaczności co do warunków. Jesteśmy dumni z infrastruktury i usług, które zapewniamy, i wspieramy je umową SLA. Nigdy nie musisz się martwić przerwami, a nawet jeśli coś pójdzie nie tak, wiesz, że możesz na nas liczyć.
Ale nie wszystkie umowy SLA są jasne i zwięzłe. Niektórzy dostawcy celowo zawierają w swoich umowach SLA niejednoznaczne terminy i definicje, których nie można precyzyjnie określić. Kiedy napotkasz jakiś problem, trudno będzie ci skłonić ich do wyrażenia zgody na cokolwiek. Nigdy nie ufaj umowie SLA, która mówi, że dostawca gwarantuje 100% dostępność. Zgodnie ze standardowymi definicjami branżowymi taka liczba jest niemożliwa. Przekonasz się, że takie umowy będą na ogół miały tak wiele wyłączeń, że prawie nie możesz być pewien, czy miałeś przerwę w świadczeniu usług, czy nie.
Inną częstą pułapką związaną z umowami SLA jest rzeczywisty proces ubiegania się o kredyty. Niektórzy dostawcy będą nalegać na bardzo krótkie ramy czasowe lub określić proces, który trwa zbyt długo. Jeśli po wystąpieniu problemu masz tylko 6 godzin na złożenie wniosku, większość firm nie będzie w stanie wystarczająco szybko zebrać swoich danych. Podobnie, jeśli proces wystawienia roszczenia trwa kilka miesięcy, niektórzy klienci mogą nawet nie zawracać sobie tym głowy. Jeśli możesz uniknąć najczęstszych pułapek, umowy SLA mogą przynieść korzyści wszystkim zaangażowanym stronom.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!