VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Dla firmy, która chce przejść na VoIP, zwykle są dwie opcje. Pierwszym wyborem jest skorzystanie z trunkingu SIP. Drugą alternatywą jest hostowany VoIP. Obie opcje mają wady i zalety, więc podjęcie decyzji może być trudne.
Jednak jedną ważną zaletą hostowanej usługi VoIP jest to, że nie potrzebujesz ekspertów. Nie potrzebujesz techników, aby skonfigurować telefony, zarządzać połączeniami lub konserwować system. Nie potrzebujesz specjalistów IT do rozwiązywania problemów. Dla startupu, małej lub nawet średniej firmy jest to cenna korzyść.
Ponieważ VoIP działa przez Internet, do wykonania większości pracy potrzebni są eksperci IT. Rzućmy okiem na to, jak hostowana usługa VoIP eliminuje potrzebę posiadania wewnętrznego działu technicznego.
Dla użytkownika domowego konfiguracja telefonu VoIP jest dość prosta. Po zarejestrowaniu się w usłudze u dostawcy możesz wykonywać połączenia. Konsumenckie usługi VoIP mają wiele funkcji, ale nie musisz być ekspertem, aby je skonfigurować.
Sprawy stają się bardziej skomplikowane dla firmy, bez względu na jej wielkość. Większość organizacji potrzebuje funkcji specyficznych dla przedsiębiorstw, takich jak systemy IVR, automatyczna sekretarka, kolejki ACD itp. Uzyskanie tych funkcji w tradycyjnej linii stacjonarnej jest drogie. VoIP sprawia, że są one bardziej przystępne dla firm.
Niemniej jednak nadal potrzebujesz ludzi do skonfigurowania systemu. Potrzebujesz ekspertów, którzy powiedzą Ci, jakich funkcji potrzebujesz, aby spełnić Twoje wymagania biznesowe. Mogą również ocenić niezbędny sprzęt i podejmować decyzje zakupowe.
Powyższe będzie prawdziwe, jeśli zdecydujesz się na trunking SIP. Ale dzięki hostingowi VoIP nie potrzebujesz żadnych eksportów. Rozpoczęcie jest tak proste, jak założenie konta i rozpoczęcie wykonywania połączeń. Większość renomowanych dostawców oferuje wersję próbną przez określony czas. Możesz więc przetestować działanie systemu w warunkach rzeczywistych.
Ponieważ wszystkie usługi i funkcje telefoniczne są dostarczane przez Internet, nie potrzebujesz żadnego konkretnego sprzętu. Prawie każdy użytkownik posiadający konto może uzyskać dostęp i kontrolować indywidualne ustawienia. Właściciele firm, menedżerowie i inni administratorzy mogą zmieniać ustawienia grup.
Wstępna konfiguracja nie jest jedyną rzeczą, o którą musisz się martwić. Gdy telefony są już gotowe do pracy, musisz je konserwować. Oznacza to dodawanie linii, zmianę funkcji, usuwanie numerów i zarządzanie wszystkimi odpowiednimi zasobami. Przy typowym trunku stacjonarnym lub nawet SIP potrzebujesz pomocy profesjonalistów. Są w stanie skonfigurować system PBX i wprowadzić niezbędne zmiany.
Hosting VoIP wyróżnia się również tutaj. Możesz uzyskać dostęp do praktycznie każdej funkcji do pulpitu online. Jeśli potrzebujesz więcej zasobów, takich jak nowa linia telefoniczna lub numer, możesz je kupić od razu. Możesz tworzyć grupy i modyfikować je online. Możesz odrzucić numery, których już nie używasz.
Załóżmy, że podczas wykonywania tych zadań napotkasz problemy. Twój dostawca będzie mógł Ci pomóc, korzystając z zasobów online, takich jak podręczniki, często zadawane pytania i fora internetowe. Możesz skontaktować się z nimi przez telefon, e-mail, media społecznościowe, a nawet ich stronę internetową. W żadnym momencie nie musisz zatrudniać osoby lub zespołu, aby zrobili to za Ciebie.
Jak widać, Twój dział IT nie ma wiele do zrobienia, jeśli chodzi o zarządzanie telefonami. Dzięki hostowanej VoIP użytkownicy i administratorzy mogą samodzielnie wprowadzić większość zmian. Jeśli potrzebujesz pomocy, wystarczy e-mail lub kliknięcie.
Nie oznacza to, że powinieneś zwolnić wszystkich swoich ekspertów IT. Oznacza to tylko, że mogą spędzać czas na ważniejszych zadaniach.
Na przykład dostawca będzie świadczyć usługi telefoniczne przez Internet. Więc nadal potrzebujesz kogoś, kto będzie zarządzał sprzętem sieciowym i upewniał się, że linie internetowe działają. Zamiast tracić czas na proste zadania, eksperci IT mogą skupić się na dodawaniu wartości do organizacji.
Hosted VoIP ułatwia również zarządzanie bezpieczeństwem systemów telefonicznych. Jeśli posiadasz własny sprzęt, jesteś odpowiedzialny za upewnienie się, że jest on bezpieczny. W przypadku hostowanej usługi VoIP dostawca odpowiada za bezpieczeństwo po ich zakończeniu. Musisz tylko zapewnić kontrolę dostępu za pomocą kont i haseł. Dział IT będzie odpowiedzialny za zabezpieczenie sprzętu sieciowego w Twoim biurze.
Dla większości firm przejście na VoIP oznacza obniżenie kosztów personelu. Mogą zreorganizować dział IT. Profesjonaliści mogą ustalać priorytety najważniejszych zadań i skupiać się na całościowym obrazie. Chociaż korzyści te mogą wydawać się niewielkie dla dużej firmy, małe firmy z pewnością to docenią.
Przejście na nową technologię nie zawsze oznacza większe wydatki. Hosting usługi VoIP pokazuje, że możesz zrobić więcej za mniej. Twój nowy system telefoniczny będzie potrzebował mniej pieniędzy i mniej osób do zarządzania!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!