VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
W przeszłości ludzie zapamiętywali numery telefonów. Obecnie nawet jeśli nie znasz danych kontaktowych wszystkich, prawdopodobnie pamiętasz kilka lub więcej numerów. Zazwyczaj są to numery telefonów bliskich członków rodziny i przyjaciół.
Niestety te czasy są już za nami. Obecnie większość osób przechowuje numery telefonów w smartfonach i tabletach. Gdyby ktoś zgubił telefon, prawdopodobnie nie znałby numeru, pod który mógłby zadzwonić.
Czy to oznacza, że w swojej firmie możesz używać dowolnego numeru telefonu?
Nawet w dzisiejszym cyfrowym świecie tworzenie i używanie łatwego do zapamiętania numeru telefonu jest warte uwagi. Potrzebujesz numeru telefonu, który reprezentuje tożsamość Twojej marki. Jest to numer, z którego klienci dzwonią do Twojej firmy oraz którego używasz w materiałach reklamowych i marketingowych. Dlatego musisz zastanowić się nad swoim biznesowym numerem telefonu VoIP.
Wiele małych firm – zwłaszcza przedsiębiorców – radzi sobie bez służbowego numeru telefonu. Kiedy dopiero zaczynasz, nie ma sensu kupować biznesowego systemu telefonicznego. Zwłaszcza jeśli jesteś jedyną osobą w biurze!
Biznesowe systemy telefoniczne są wyposażone w wiele funkcji ułatwiających zarządzanie połączeniami. Wraz ze wzrostem Twojej firmy rośnie liczba połączeń. Osobisty telefon komórkowy może wystarczyć jednemu użytkownikowi. Co się stanie, gdy zatrudnisz kolejnego pracownika lub gdy Twoja firma rozwinie się na tyle, by utworzyć osobne działy?
Dlatego potrzebujesz biznesowego systemu telefonicznego VoIP. Do tego potrzebny jest również numer telefonu VoIP. Posiadanie dobrego biznesowego numeru telefonu ma duży wpływ na ustalenie tożsamości marki i poświadczeń wśród klientów. Posiadanie dobrego biznesowego numeru telefonu ma duży wpływ na ustalenie tożsamości marki i poświadczeń wśród klientów. Łatwy do zapamiętania numer telefonu ma tak wiele zalet, że nierozsądnie jest nie mieć własnego.
Istnieje kilka sposobów na uzyskanie firmowego numeru telefonu. W czasach telefonów stacjonarnych jedynym sposobem na uzyskanie nowego numeru był zakup osobnej linii. Oznacza to, że potrzebujesz dodatkowego urządzenia i co miesiąc będziesz płacic za nową linię.
W przypadku VoIP sytuacja jest inna. Jeśli jesteś samodzielnym przedsiębiorcą, możesz otrzymać bezpłatny numer Google Voice dla swojej firmy. Usługa może przekazywać połączenia na Twoje osobiste urządzenie. Oferuje również dodatkowe funkcje, takie jak poczta głosowa. Możesz nawet dodać numer do wielu urządzeń, aby móc odbierać połączenia w dowolnym momencie.
Jednak ta opcja nie jest wystarczająca, jeśli masz więcej niż jednego użytkownika. Istnieje kilka usług, które zapewniają numer telefonu służbowego bez konieczności osobnej linii. Jeśli masz już firmowy system telefoniczny, sprawdź, czy Twój operator oferuje dodatkowe numery. Większość sprzedawców zwykle to robi, a niektórzy nawet udostępniają je za darmo.
Kolejną zaletą korzystania z biznesowego numeru telefonu VoIP jest to, że możesz go zabrać ze sobą wszędzie. Jeśli chcesz zmienić dostawcę, przeniesienie numeru telefonu firmy jest prostym i szybkim procesem.
Masz wiele możliwości wyboru numeru telefonu do firmy. W przypadku starszej technologii masz trzy opcje, a mianowicie:
Numer lokalny można uzyskać, kupując usługi telefoniczne od operatora w Twojej okolicy. Numery bezpłatne są idealne dla organizacji prowadzących działalność na terenie całego kraju. To idealna opcja, jeśli chcesz tworzyć łatwe do zapamiętania numery, z których mogą korzystać Twoi klienci.
Dzięki VoIP znacznie łatwiej o którykolwiek z tych numerów. Numery wirtualne umożliwiają korzystanie z lokalnych numerów kierunkowych, nawet jeśli nie masz biura w tej lokalizacji. Możesz również zakupić numery bezpłatne czy słowa telefoniczne, w zależności od dostępności.
Jednak jaki numer powinieneś uzyskać dla swojej firmy? Każdy ma swoje plusy i minusy. Wszystko zależy od Twoich wymagań i sytuacji.
Lokalny numer telefonu to najczęstszy rodzaj numeru firmowego, jaki możesz uzyskać. W większości przypadków jest całkowicie darmowy. Dzieje się tak, ponieważ dostawca usług zapewni Ci numer lokalny przy zakupie usług. VoIP pozwala uzyskać lokalne numery telefonów o dowolnym preferowanym numerze kierunkowym. Jedynym ograniczeniem jest to, czy Twój dostawca ma dostępne numery o tym numerze kierunkowym.
Numery lokalne są idealne dla małych firm z tradycyjnymi lokalizacjami. Jeśli chcesz nawiązać połączenie ze społecznością i mieć głównie lokalnych rozmówców, taki numer sprawdza się świetnie.
To dobre rozwiązanie dla firm, takich jak piekarnia lub lokalny warsztat naprawy rowerów. Prawdopodobnie nie zdobędziesz klientów z sąsiedniego miasta. Jednocześnie posiadanie lokalnego numeru podkreśla, że jesteś członkiem tej społeczności.
Bezpłatne numery pozwalają klientom kontaktować się z Tobą z dowolnego miejsca bez opłat za połączenia zamiejscowe. Oczywistym minusem jest to, że za każde połączenie trzeba płacić. Z drugiej strony pomaga stworzyć profesjonalny wizerunek. Numery bezpłatne są często bardziej zapadające w pamięć niż te z lokalnymi numerami kierunkowymi.
Chociaż duże firmy częściej mają bezpłatny numer, małe firmy również mogą z nich korzystać. Jeśli masz dzwoniących z różnych krajów te numery są dobrym pomysłem.
To najbardziej poszukiwane numery dla firm. Są łatwe w użyciu, ponieważ zawierają niezapomniane słowa, zamiast być ciągiem losowych liczb. Na przykład lokalna kwiaciarnia może użyć 1-800-KWIATY.
Niestety takie numery mogą być drogie. Jeśli nazwa Twojej firmy jest powszechnym słowem, numer może nawet nie być dostępny. Możesz być jednak kreatywny, próbując przeliterować słowa za pomocą numeru telefonu. Jeśli nazwa Twojej firmy jest krótka i/lub łatwa do zapamiętania, spróbuj użyć jej podczas tworzenia dobrego firmowego numeru telefonu. Twój numer może być również numerem bezpłatnym lub mieć numer kierunkowy.
Wymyślenie łatwego do zapamiętania numeru telefonu może być trudne. Nie ma jednak sensu spieszyć się z wymyśleniem czegoś. Tutaj nie ma terminu! Pamiętaj jednak, aby uniknąć kilku typowych błędów. Podczas tworzenia nowego numeru telefonu łatwo jest je popełnić.
Będziesz musiał wykazać się kreatywnością, wymyślając niezapomniany numer telefonu. To nie znaczy jednak, że powinieneś używać błędów ortograficznych lub slangu czy dziwnych pisowni popularnych słów. To tylko utrudnia klientom zapamiętanie Twojego numeru. Usunięcie samogłosek z nazwy może być fajnym pomysłem na nowoczesne strony internetowe. Nie sprawdza się jednak tak dobrze, jeśli chodzi o numery telefonów.
Wiele firm używa nieformalnego języka w swoich materiałach marketingowych lub reklamowych. Cała tożsamość Twojej marki może być młodzieńcza i nieformalna. To nie znaczy jednak, że powinieneś używać slagu lub idiomów jako numeru telefonu. Może zrazić odbiorców, ponieważ nie są z nim zaznajomieni. Wiele osób również będzie mieć trudności z zapamiętaniem.
To najtrudniejsza wskazówka do naśladowania. Nie chcesz używać słów, które nie mają nic wspólnego z Twoją rzeczywistą działalnością. 1-800-KWIATY to dobry numer, ale nie, jeśli prowadzisz firmę wysyłkową! Twój numer telefonu powinien odzwierciedlać Twoją firmę, a nie osobowość. Staraj się o coś, co zapada w pamięć, jest profesjonalne i związane z Twoim biurem.
Na koniec nie zapomnij sprawdzić dostępności wybranego numeru. Możesz wymyślić dwie lub trzy opcje na wypadek, gdyby Twój pierwszy wybór został już zarezerwowany. Rozważ użycie kombinacji liczb i słów. Możesz również poprosić swoich pracowników o kreatywne pomysły.
Teraz, gdy już wiesz, jak wybrać dobry numer telefonu dla firmy, możesz go uzyskać dla swojej firmy. Jeśli nie masz jeszcze usługi VoIP, to dobry moment na zakup biznesowego systemu telefonicznego VoIP. W VoIPstudio mamy wiele samouczków VoIP, które pomogą Ci zacząć.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!