VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Trendy w biznesie nie są niczym nowym, wydaje się, że co kilka lat pojawia się nowe modne hasło lub strategia, którą firmy chętnie wdrażają w różnych obszarach przedsiębiorstwa. Jednak niektóre zmiany i technologia często zostają na jakiś czas. Powodują realne zmiany w procesach biznesowych i wkrótce stają się częścią normalnego sposobu działania. Jednym z takich przykładów jest poczta elektroniczna, która jest dziś tak wszechobecna, że niewiele osób pamięta nawet czasy, zanim biura zaczęły z niej korzystać cały czas.
W tej chwili VoIP to najnowsza technologia, która rozprzestrzenia się w organizacjach w większości krajów. Chociaż wiele osób odrzuciło to jako kolejny przemijający trend na początku, VoIP jest powszechnie akceptowany jako przełom w dzisiejszym świecie przedsiębiorstw. Organizacje, które dopiero teraz chcą wdrożyć VoIP, zwykle mają kilka pytań, na przykład dlaczego VoIP jest tak tani lub jak wybrać właściwe rozwiązanie między hostowanym VoIP a trunkingiem SIP.
Kolejną ważną decyzją do podjęcia jest kwestia wyboru dostawcy usługi VoIP. Współpraca z dostawcą, który nie spełnia Twoich wymagań, może być kosztowną decyzją – pod względem czasu, wysiłku i strat finansowych. Oto krótka lista rzeczy, na które należy zwrócić uwagę, kupując usługodawcę w świecie VoIP:
Często nie wystarczy tylko spojrzeć na całkowite koszty lub jakość usług. Istnieją dostawcy, którzy oferują najlepsze funkcje, które są zbyteczne dla Twojej firmy i kończy się to przepłacaniem. Z drugiej strony, wiele niedrogich opcji może mieć ukryte kompromisy, które można odkryć dopiero po kilku miesiącach korzystania z usługi. Więc ważne jest, aby szukać dostawcy VoIP, który zapewnia połączenie jakości i ceny, odpowiednich dla Twojej firmy.
Ten aspekt nie jest czymś, co znajduje się na szczycie listy priorytetów dla kadry kierowniczej w organizacjach, ale z pewnością powinien być. Tak jak każda inna technologia komputerowa, systemy VoIP są podatne na luki w zabezpieczeniach, które hakerzy wykorzystują do wyrządzenia ogromnych szkód. Osiągnięcie kompleksowego bezpieczeństwa nie jest czymś, do czego można dążyć bez skutecznych środków od dostawcy VoIP. Zawsze wybieraj dostawcę, który kładzie nacisk na bezpieczeństwo systemu i sieci tak samo jak Ty.
Termin niezawodność obejmuje wszystko, od planowanych i nieplanowanych przestojów (okresy, w których usługa może być niedostępna) po procedury odzyskiwania po awarii. Upewnij się, że wybrałeś dostawcę, który ma kompleksową umowę SLA (umowa o gwarantowanym poziomie usług), która określa czas pracy bez przestojów, jakość usług i opcje awaryjne.
Istnieje wiele punktów awarii w korporacyjnych systemach VoIP. Za niektóre odpowiadasz sam, np. posiadanie planu na wypadek nieoczekiwanej awarii połączenia internetowego lub sprzętu. Inne problemy mogą wystąpić, ponieważ systemy Twojego dostawcy uległy awarii, są przytłoczone popytem lub błędami oprogramowania. Zarówno Ty, jak i Twój dostawca usług VoIP musicie być przygotowani na każdą nieoczekiwaną sytuację, która może potencjalnie wystąpić w ciągu dnia roboczego.
Zarówno obsługa klienta, jak i wsparcie techniczne to ważne aspekty, na które należy zwracać uwagę. Dział sprzedaży w firmie sprzedającej może obiecać ci gwiazdkę, której dział obsługi nie jest w stanie zrealizować. Wsparcie techniczne jest kluczowe dla firmy, zwłaszcza gdy nie ma ekspertów w tym temacie w firmie.
Chcesz mieć możliwość skontaktowania się ze swoim dostawcą o każdej porze dnia i nocy, za pośrednictwem mnóstwa kanałów, a nie tylko przez telefon lub e-mail. W końcu nie możesz do nich zadzwonić, jeśli telefony nie działają! Po przejściu sprzedawca powinien mieć kompetentnych przedstawicieli wsparcia, którzy mogą szybko i skutecznie rozwiązać wszelkie napotkane problemy.
Możesz się zastanawiać, dlaczego jakość jest na dole listy, ale w rzeczywistości technologia VoIP znacznie się poprawiła od wczesnych dni, kiedy nie można było przeprowadzić całej rozmowy bez jakiegoś problemu lub pojawienia się drugiego. Teraz połączenia VoIP brzmią tak samo dobrze, a nawet lepiej niż jakość płatnych połączeń w sieci PSTN.
Mimo to jakość głosu może się różnić w zależności od dostawcy, a wiele z nich zależy od zmiennych, takich jak rodzaj używanych kodeków, szybkość i przepustowość łącza internetowego i tak dalej. Powinieneś poszukać dostawcy, który ma sprawdzone doświadczenie i świetne osiągnięcia w branży VoIP, takiego jak VoIPstudio. Startupy mogą być ekscytujące, ale nadal ryzykujesz sukces firmy. Najlepsi dostawcy będą w stanie ocenić Twoją sieć i zasugerować ulepszenia jeszcze przed rozpoczęciem korzystania z usługi, dokładając wszelkich starań, aby zapewnić Ci dźwięk dobrej jakości.
Wybór hostowanego dostawcy usług VoIP nie musi być skomplikowany i jest dość łatwy, gdy wiesz, czego szukać.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!