VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Branża finansowa od dziesięcioleci podlega kontroli regulacyjnej. Jednak w ciągu ostatnich kilku lat liczba i zakres środków legislacyjnych i regulacyjnych stale rosły. Banki i instytucje finansowe znajdują się pod ścisłą kontrolą w różnych dziedzinach, od ustaw o ochronie klientów po kompleksowe standardy sprawozdawczości.
Historycznie firmy finansowe były zobowiązane przez prawo do nagrywania niektórych rozmów dla celów prawnych, zgodności i zarządzania ryzykiem. Przed wprowadzeniem nowoczesnych technologii, takich jak chmura i telefonia komórkowa, nagrywanie rozmów było prostszą sprawą. Pracownicy przychodzili do pracy w biurze i używali telefonów stacjonarnych do wszystkich rozmów przychodzących i wychodzących. Wdrożenie rozwiązania do nagrywania rozmów nie było trudne.
Dziś sytuacja jest drastycznie inna. Organizacje biznesowe przeszły na rozwiązania VoIP, aby zaspokoić swoje potrzeby w zakresie komunikacji głosowej. Oprogramowanie i usługi w chmurze zmieniły również sposób pracy pracowników. Znaczna część pracowników pracuje obecnie zdalnie w domu lub w podróży. Kultura BYOD oznacza również, że oprogramowanie do nagrywania rozmów musi być w stanie odróżnić rozmowy osobiste i biznesowe. W końcu firma może popaść w kłopoty prawne, jeśli nagrywa osobiste rozmowy pracowników.
Nowoczesne rozwiązanie do nagrywania rozmów musi być wystarczająco elastyczne, aby dostosować się do tak różnych scenariuszy. Niektóre działy mogą potrzebować nagrywania rozmów dla wszystkich swoich rozmów, podczas gdy inne zespoły potrzebują nagrywania rozmów na żądanie. System powinien być w stanie współpracować z istniejącym rozwiązaniem VoIP i obsługiwać urządzenia mobilne. Wielu renomowanych dostawców oferuje funkcje nagrywania rozmów w ramach swoich usług. Sprawdź u swojego obecnego dostawcy, czy to robi, i sprawdź, czy spełnia on Twoje potrzeby, zanim zaczniesz szukać innego rozwiązania.
Oprócz trudności z nagrywaniem rozmów w dzisiejszym mobilnym i ciągle zmieniającym się środowisku, ważnym pytaniem jest, dlaczego szczególnie branża finansowa potrzebuje nagrywania rozmów VoIP? Do czego to służy?
Branża usług finansowych podlega różnym prawom federalnym i stanowym. Ponadto istnieją różne organizacje regulacyjne i branżowe, które narzucają pewne regulacje dotyczące prowadzenia rejestrów, wykrywania, zarządzania ryzykiem, odpowiednich kontroli itp. W ramach tych inicjatyw większość firm jest zobowiązana do prowadzenia rejestrów rozmów przez określony czas. Niektóre telefony należy zachować nawet przez 6 miesięcy, a inne przez okres do 7 lat.
Podobnie jak e-maile, połączenia głosowe mogą być również wymagane jako dowód w działaniach prawnych, postępowaniach dochodzeniowych lub procesach sądowych. Instytucje finansowe muszą być w stanie przechowywać połączenia głosowe przez wymagany czas, a także mieć do nich łatwy dostęp w razie potrzeby. Niezależnie od tego, czy Twoja firma korzysta z usługi VoIP, czy trunkingu SIP, musisz wdrożyć odpowiednie rozwiązanie do nagrywania rozmów.
Firmy finansowe, takie jak banki, często mają kompleksowy program zarządzania ryzykiem. Taki program oceni różne ryzyka i zagrożenia, przed którymi stoi firma, a następnie wdroży środki zaradcze w celu zarządzania ryzykiem. Duża liczba zadań i transakcji odbywa się codziennie w biznesie poprzez rozmowy telefoniczne. To nieuchronnie niesie ze sobą pewne ryzyko. Takie zagrożenia obejmują:
Kiedy pojawiają się takie problemy, często potrzebne są dowody w postaci oryginalnych połączeń głosowych i rozmowy. Nagrywanie takich rozmów pozwala firmie na obronę przed zagrożeniami zewnętrznymi. Nagrywanie rozmów głosowych jest jak posiadanie papierowej ścieżki do komunikacji pisemnej. Chroni firmę przed wieloma czynnikami ryzyka.
Rozmowy głosowe to kolejna forma danych biznesowych, która ma kluczowe znaczenie dla przedsiębiorstwa. Podobnie jak kopie zapasowe wiadomości e-mail, dokumentów, umów i danych pracowników, należy mieć również kopie połączeń głosowych. Zarówno klęski żywiołowe, jak i katastrofy spowodowane przez człowieka mogą wymagać możliwości przejrzenia starszych rozmów w poszukiwaniu cennych informacji.
Awarie na dużą skalę to nie jedyna sytuacja, w której instytucja finansowa potrzebuje nagrywania rozmów. Nawet wiele codziennych zadań może wymagać nagrywania i wyszukiwania połączeń. W dzisiejszych czasach możesz ubiegać się o karty kredytowe, kredyty hipoteczne i inne pożyczki za pomocą jednego telefonu. Powinieneś rejestrować takie transakcje, aby pracownicy nie musieli polegać na pamięci podczas wykonywania swojej pracy. Może to być nawet coś tak prostego, jak chęć potwierdzenia szczegółów rozmowy z klientem po zakończeniu rozmowy.
Jak widać, nagrywanie rozmów VoIP to nie tylko przydatna funkcja dla banku lub innej firmy finansowej. Jest koniecznością dla zachowania zgodności z przepisami, zapewnia ochronę przed ryzykiem i może być cennym atutem dla produktywności.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!