VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI) są wszędzie. Zapewniają wszystko, od rekomendacji filmów dla konsumentów po całodobową obsługę klienta dla firmy. Firmy technologiczne poczyniły ogromne postępy w ulepszaniu sztucznej inteligencji poprzez przetwarzanie języka naturalnego i powiązane narzędzia.
Jednak dla małej firmy korzystanie z konwersacyjnej sztucznej inteligencji wydaje się co najmniej zniechęcające . Kiedy martwisz się o utrzymanie włączonych świateł lub dotrzymywanie terminów, jak możesz w ogóle zacząć poruszać się po zagmatwanej domenie sztucznej inteligencji? Niestety rzeczywistość jest taka, że Twoi klienci już oczekują, że zaoferujesz korzyści płynące z rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Musisz więc sprostać, a nawet przekroczyć te oczekiwania.
Mówiąc dokładniej, te oczekiwania prawie zawsze zaczynają się od obsługi klienta. Dzisiejsi konsumenci oczekują, że firmy będą dostępne 24 godziny na dobę , 7 dni w tygodniu, zawsze i wszędzie. Dawno minęły czasy, kiedy klient miał tylko kilka opcji: osobiście odwiedzić Twoją firmę, odebrać telefon i zadzwonić do Ciebie, a może wysłać e-mail. Teraz firmy muszą oferować obsługę klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, głosu, wideo, sieci społecznościowych, aplikacji do przesyłania wiadomości. A klienci oczekują dostępu do tych opcji z różnych urządzeń – od komputera, telefonu komórkowego, tabletu, telefonu stacjonarnego, inteligentnych głośników itp.
Jak widzisz, konwersacyjna sztuczna inteligencja może pomóc Twojej firmie skutecznie docierać do klientów i po niższych kosztach, niż mógłbyś to zaoferować w inny sposób. Możesz rozszerzyć opcje obsługi klienta bez zatrudniania większej liczby pracowników lub inwestowania w drogie systemy. Ale zanim przejdziemy do tego, jak używać konwersacyjnej sztucznej inteligencji w Twojej firmie, dowiedzmy się, czym ona jest, a czym nie jest.
Konwersacyjna sztuczna inteligencja odnosi się do technologii, które pozwalają na bardziej naturalną interakcję między ludźmi a komputerami . Zamiast prosić klientów o mówienie lub zadawanie pytań w sposób zrozumiały dla komputerów, konwersacyjna sztuczna inteligencja zwiększa możliwości komputerów w zakresie interakcji bardziej przypominających ludzi.
Chatboty to najczęściej wdrażane konwersacyjne doświadczenia AI, ale nie jedyne. Typowy chatbot sprzed dekady poradziłby sobie z podstawowymi zapytaniami klientów, takimi jak przekazywanie aktualnych informacji o wysyłce lub statusie konta. Ale dzisiejsze konwersacyjne chatboty wzmocnione sztuczną inteligencją mogą zrobić o wiele więcej. Mogą:
Mogą to wszystko zrobić, korzystając z danych, które już posiadasz na temat klientów, umiejętności przetwarzania języka naturalnego, a także interakcji z użytkownikami w wygodny i użyteczny dla nich sposób.
Od razu widać, jak konwersacyjna sztuczna inteligencja może pomóc w poprawie obsługi klienta . Jeśli chatbot AI poradzi sobie z podstawowymi zapytaniami, Twoi agenci poradzą sobie z bardziej złożonymi problemami. Może to skrócić czas oczekiwania klientów na rozmowę telefoniczną. Nawet jeśli przeniesiesz tylko 20% interakcji wsparcia do chatbota AI, może to ogromnie poprawić wydajność zespołu serwisowego.
Chatboty zorientowane na klienta to jedno, ale możesz również wykorzystać konwersacyjną sztuczną inteligencję, aby pomóc swoim pracownikom . Mogą być szczególnie przydatne w działach HR. Pracownicy często mają pytania dotyczące godzin urlopowych, zasad obowiązujących w biurze, zasad kadrowych, odcinków wypłat i tak dalej. Ale tak naprawdę nie chcesz, aby Twoi pracownicy HR ugrzęźli w odpowiadaniu na proste pytania. Wprowadź konwersacyjne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Teraz Twoi pracownicy otrzymują odpowiedzi, których potrzebują, ale bez konieczności czekania na osobę, która im pomoże.
Konwersacyjna sztuczna inteligencja może również pomóc Twojej firmie w generowaniu większej liczby potencjalnych klientów i zamykaniu sprzedaży . Jak często nie udało Ci się przekonwertować potencjalnego klienta ze swojej witryny, ponieważ nikt nie był dostępny, aby odpowiedzieć na pytanie klienta? A może masz dużo wyświetleń na swoich platformach społecznościowych, ale nie przekładają się one na rzeczywiste leady?
Chatbot AI w Twojej witrynie lub sieci społecznościowej może pomóc odpowiedzieć na pytania klientów dokładnie w momencie, gdy rozważają zakup. Gdy Twój chatbot zaangażuje ich w rozmowę, jest mniej prawdopodobne, że stracą zainteresowanie lub zerkną na konkurencję. W walce o uwagę konsumentów konwersacyjne narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą być ogromną pomocą.
Możesz się zastanawiać, jak dokładnie konwersacyjna sztuczna inteligencja może pomóc Twojej firmie w obsłudze klienta lub sprzedaży i marketingu. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji mogą:
Podobnie jak każda inna firma, starasz się, aby każda interakcja z klientem była jak najbardziej płynna. Istnieje jednak wiele miejsc, w których klienci doświadczają tarć, które powstrzymują ich przed podjęciem decyzji o zakupie. Na przykład Twoja witryna nie zawiera potrzebnych informacji. Lub nie mogą dotrzeć do twoich linii telefonicznych, ponieważ są zajęte.
Wdrożenie chatbota w Twojej witrynie może pomóc zmniejszyć tarcia . Chatbot może cierpliwie odpowiadać na pytania klientów przez całą dobę, niezależnie od stref czasowych i bez zmęczenia. Dzięki temu Twoi klienci mogą wchodzić w interakcję z Twoją firmą w znacznie bardziej naturalny sposób. Nie muszą znać konkretnego żargonu ani zadawać pytań we właściwy sposób.
Konwersacyjna sztuczna inteligencja może również zwiększyć zaangażowanie klientów na Twojej stronie internetowej lub platformach mediów społecznościowych. Te rozwiązania często uzyskują dostęp do danych, które masz na temat swoich klientów, aby zapewnić sensowne rozwiązania. Oznacza to, że Twoi klienci są bardziej zaangażowani w Twoją markę, co prowadzi do większej lojalności wobec marki i utrzymania klientów. Jako bonus, konwersacyjna sztuczna inteligencja pozwala spotykać się z klientami w miejscu, w którym potrzebują pomocy. Nie muszą pamiętać o późniejszym kontakcie.
Konwersacyjna sztuczna inteligencja jest przyjazna dla użytkownika i intuicyjna . W przeciwieństwie do tradycyjnych chatbotów lub „asystentów programowych”, użytkownicy nie muszą zapamiętywać konkretnych słów ani zwrotów. Nie muszą znać ani rozumieć żargonu branżowego. Sztuczna inteligencja tłumaczy ich pytania z języka naturalnego na język zrozumiały dla aplikacji. Może również znaleźć informacje dla klienta i zaoferować je w formacie przyjaznym dla użytkownika, w języku zrozumiałym dla klienta.
Innymi słowy, konwersacyjna sztuczna inteligencja usprawnia sposób, w jaki klienci i komputery wchodzą ze sobą w interakcję, aby być bliżej tego, co mogą osiągnąć dwie osoby. Może oferować spersonalizowaną, kontekstową pomoc, której często brakuje, gdy klienci poruszają się po kanałach pomocy online.
Jakie więc funkcje powinno mieć konwersacyjne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji? Jak możesz wdrożyć je w swojej firmie ? Każde przyzwoite rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji powinno mieć następujące elementy:
Pomyśl o każdej rozmowie, którą prowadzisz z innym człowiekiem. Nie składa się tylko z pytań i odpowiedzi. Chatbot AI powinien być w stanie rozmawiać z klientem w naturalny, przyjazny sposób z konwersacją w obie strony. Użytkownik nie powinien mieć wrażenia, że rozmawia z jakimś oprogramowaniem.
Narzędzie AI powinno być w stanie oferować rozwiązania lub wskazówki w oparciu o kontekst. Każdy klient, który chce pomocy z produktem, nie szuka tego samego rozwiązania. Narzędzie powinno umożliwiać zadawanie pytań w celu wyjaśnienia wszelkich niejasności. Powinien być w stanie zapamiętać fakty i poprzednie odpowiedzi, aby zrozumieć następne pytanie.
Załóżmy, że klient prosi o aktualizację wysyłki i podał swój numer konta. Po otrzymaniu odpowiedzi pytają o inne zamówienie. Narzędzie powinno być w stanie uzyskać ich zamówienie i zaktualizować je bez konieczności powtarzania tych samych informacji.
Nie wszyscy użytkownicy mają ten sam poziom wiedzy specjalistycznej lub wiedzy na temat Twoich produktów lub usług. Niektórzy użytkownicy mogą podać wszystkie niezbędne informacje w jednym zdaniu. Inni mogą dodawać fakty w trakcie rozmowy lub gdy sobie o tym przypomną. Sztuczna inteligencja powinna być w stanie dostosować się i dotrzymać kroku wszystkim rodzajom użytkowników – od absolutnego początkującego do eksperta.
Klienci mają tendencję do odchodzenia od tematu, zwłaszcza gdy szukają informacji przed zakupem lub próbują znaleźć rozwiązanie swojego problemu. Sztuczna inteligencja powinna być w stanie skupić ich na wykonywanym zadaniu, zadając pytania i prowadząc ich do celu.
Rzadko kiedy klient kontaktuje się z firmą, szukając tylko jednej rzeczy. Mogą mieć problem do rozwiązania, potrzebować aktualizacji konta, a także chcą znać Twoje godziny pracy. Mogą też mieć kilka pytań dotyczących produktu, a także chcą kupić inny od Twojej firmy. Tak więc konwersacyjna sztuczna inteligencja powinna być w stanie nadążyć za klientem, nawet gdy zmienia on temat lub zadaje wiele pytań dotyczących różnych obszarów.
Jeśli masz zespół programistów i projektantów, możesz spróbować zbudować własnego chatbota lub narzędzie oparte na sztucznej inteligencji . Jednak większość małych i średnich firm nie ma dostępu do takiej wiedzy specjalistycznej. Łatwiejszą opcją jest skorzystanie z usług innych firm , które zbudują, a nawet wdrożą dla Ciebie chatbota. Możesz także zintegrować sztuczną inteligencję z innymi narzędziami wsparcia, takimi jak system telefoniczny, aby klienci nie musieli się powtarzać, jeśli zmienią urządzenie lub wrócą do Ciebie później.
Skontaktuj się z voipstudio.pl, aby uzyskać więcej informacji o tym, jak konwersacyjna sztuczna inteligencja może pomóc w rozwoju Twojej firmy.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!