VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Systemy telefoniczne oparte na VoIP różnią się od narzędzi analogowych PBX, jednak niektóre elementy pozostają znane użytkownikom. Połączenia VoIP są przesyłane przez sieci danych, takie jak Internet. Tradycyjne rozmowy telefoniczne wykorzystują zamiast tego PSTN. Jednak wrażenia użytkownika pozostają takie same na obu platformach. Ludzie nie potrzebują specjalnego przeszkolenia, aby korzystać z systemów VoIP. Odbierasz telefon, aby odebrać połączenie lub wybrać żądany numer.
Systemy VoIP wprowadziły zupełnie nowe funkcje, takie jak wizualna poczta głosowa i faksowanie cyfrowe. Są one trudne do zreplikowania w systemach PBX opartych na PSTN. Nawet gdyby było to możliwe, byłoby to droższe i niedostępne dla większości firm. VoIP poprawił również istniejące funkcje, które przyjmujemy za pewnik, takie jak identyfikator dzwoniącego
Skromny telefon ma bogatą, wielowiekową historię. Jednak sporo nowych funkcji to najnowsze innowacje. Na przykład Caller ID został wprowadzony w latach 80. XX wieku. Stała się nieodzowną funkcją dla użytkowników, którzy chcieli ekranować połączenia. Nie musiałeś już odbierać połączeń z nieznanych numerów.
Caller ID zmienił zasady gry dla kilku podmiotów, w tym telemarketerów i firm. Użytkownicy mogli odrzucać połączenia, rzucając okiem na identyfikator dzwoniącego. Po co zawracać sobie głowę odbieraniem telefonu, jeśli na ekranie wyświetlał się nieznany rozmówca lub numer bezpłatny? Niektórzy ludzie nie odbierają nawet połączeń z numerów, które nie mają tego samego numeru kierunkowego!
Caller ID utrudniał życie spamerom i przestępcom. Ale wpłynęło to również na legalne firmy próbujące dotrzeć do potencjalnych klientów. Jak dotrzeć do klienta, który odrzuca połączenia z nieznanych numerów? Większość przedsiębiorstw posiada kilka numerów telefonów do różnych celów. Jednak klienci mogą nie rozpoznać ich wszystkich. W rezultacie przedstawiciele serwisowi lub agenci wsparcia nie byliby w stanie dotrzeć do klientów.
Dynamiczny identyfikator dzwoniącego pomaga przedsiębiorstwom rozwiązać problem braku równowagi w systemie. Tradycyjne systemy identyfikacji dzwoniącego były statyczne, tzn. zmiana numeru, który pojawiał się na telefonie odbiorcy, nie była łatwa. Dynamiczny identyfikator rozmówcy pozwala użytkownikom dostosować ten fragment danych. Możesz więc pokazać jeden numer dla połączenia 1, a drugi dla połączenia 2 itd.
Dostawcy usług VoIP mogą skonfigurować tę funkcję na różne sposoby. Niektórzy dostawcy umożliwiają użytkownikom przełączanie się między wieloma numerami na swoim koncie. Inni muszą podać listę numerów, dla których ta funkcja jest włączona. W niektórych systemach można wybrać określony kod, aby zmienić numer wyświetlany w połączeniach wychodzących. Chociaż musisz zapamiętać kody, jest to łatwy sposób na zmianę identyfikatora dzwoniącego dla wielu połączeń.
Czy odbierzesz połączenie, jeśli na ekranie pojawi się „nieznany numer”? Jest to największy powód, dla którego przedsiębiorstwa korzystają z dynamicznego identyfikatora dzwoniącego. Firmy mogą wybrać numer lokalny do wyświetlania dla połączeń wychodzących zamiast numeru bezpłatnego. Agenci call-center mogą kontaktować się z użytkownikami za pomocą odpowiednich numerów lokalnych w celu zapoznania się z nimi. Użytkownicy są bardziej skłonni do odbierania połączeń z lokalnym numerem kierunkowym.
Dynamiczny identyfikator dzwoniącego może pomóc, gdy próbujesz rozwiązać problemy klienta. Czasami agent nie jest w stanie rozwiązać problemu i prosi o pomoc przełożonego. Numer przełożonego będzie nieznany klientowi i istnieje szansa, że połączenie zostanie przesłonięte. Zamiast tego przełożony może wyświetlić ten sam numer, co wcześniejszy agent na identyfikatorze dzwoniącego. Klient wie kto dzwoni i odbierze.
Contact center to nie jedyne działy, które mogą korzystać z dynamicznego identyfikatora dzwoniącego. Sprzedawcy i menedżerowie mogą również korzystać z tej funkcji podczas kontaktu z potencjalnymi klientami. Możesz wybrać bieżący numer, który jest odpowiedni do połączenia w danych okolicznościach. Klient nigdy nie musi wiedzieć, że agent, z którym rozmawia, znajduje się w innym mieście lub stanie. Twoi agenci mogą wykonywać profesjonalne połączenia, które mają osobisty charakter!
Dynamiczny identyfikator dzwoniącego może pomóc w ograniczeniu utraconych szans sprzedaży. Klienci są bardziej skłonni do odbierania połączeń, które wyświetlają lokalny identyfikator dzwoniącego, co zwiększa Twój wskaźnik odpowiedzi. Potraktują te rozmowy poważniej, a Twoi agenci będą mieli większe szanse na zamknięcie sprzedaży. Ogólnie rzecz biorąc, zapewnia to lepsze wrażenia użytkownika.
Dynamiczny identyfikator dzwoniącego pomaga firmom prowadzić legalną sprzedaż i obsługę klienta. Z drugiej strony przestępcy mogą również sfałszować numery identyfikacyjne dzwoniącego. Mogą udawać agentów legalnej firmy i zabiegać o poufne informacje od odbiorców. Firmy pokazujące nieprawidłowe lub wprowadzające w błąd informacje o identyfikatorze dzwoniącego będą karane grzywnami i karami ze strony FCC. Każde przedsiębiorstwo, które korzysta z dynamicznego identyfikatora rozmówcy, powinno przestrzegać zasad lub ryzykować wizytę władz.
Podobnie jak w przypadku każdego narzędzia, dynamiczny identyfikator dzwoniącego może przynieść korzyści lub zaszkodzić użytkownikom. To zależy od tego, jak firmy z niego korzystają. Jeśli jeszcze nie korzystałeś z tej funkcji, skontaktuj się z usługodawcą i sprawdź!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!