VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Na dzisiejszym rynku klienci nie są zainteresowani rozmiarem Twojej firmy ani nie są skłonni do kompromisów. Mówiąc prościej, jeśli chodzi o obsługę klienta i komunikację, nie obchodzi ich, jak duża jest Twoja firma, po prostu oczekują tego, co najlepsze. Dlatego tak ważne jest, aby zrobić profesjonalne wrażenie, gdy klient po raz pierwszy skontaktuje się z Twoją organizacją.
Jednym ze sposobów, aby to zrobić, jest użycie niezawodnego systemu VoIP dla firm, aby obsługiwać i zarządzać połączeniami w prosty i profesjonalny sposób, bez konieczności nakładów inwestycyjnych. Dzięki temu Twoja firma będzie wyglądać na tak samo dużą i profesjonalną, jak firma dowolnej innej wielkości, nawet jeśli Twoi pracownicy pracują wirtualnie lub zdalnie. Oprócz zapewnienia firmom każdej wielkości zaawansowanych funkcji telefonicznych, rozwiązanie VoIP może być również znacznie bardziej opłacalne niż tradycyjne linie stacjonarne. Czym jest VoIP? Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej.
VoIP to skrót od Voice-over-Internet Protocol – znanego również jako „Internet Telephony” lub „IP Telephony” i po prostu odnosi się do dowolnej komunikacji głosowej lub danych wykonywanej przez Internet, zwykle przy użyciu połączenia szerokopasmowego. Z drugiej strony tradycyjna telefonia wykorzystuje połączenie przewodowe. Jednym z pionierów technologii VoIP był Skype, który umożliwia użytkownikom wykonywanie bezpłatnych połączeń głosowych i wideo przez Internet. Skype nie jest jednak usługą telefoniczną, ponieważ nie można go używać do wykonywania połączeń alarmowych.
Technologię VoIP można wykorzystywać na wiele sposobów, w zależności od tego, gdzie i w jaki sposób wykonywane są połączenia, czy to z domu, w pracy czy w biurze wirtualnym.
Zalety technologii VoIP obejmują niższe koszty posiadania i konserwacji, proste miesięczne rachunki i niższe koszty połączeń, a także zaawansowany zestaw funkcji, który może wyróżnić małe firmy na tle konkurencji.
Oprócz oferowania wszystkich korzyści tradycyjnej telefonii VoIP oferuje zaawansowane funkcje dla małych firm, które byłyby nieosiągalne w świecie tradycyjnej telefonii. Umożliwia pracownikom kontakt z dowolnego miejsca, o ile istnieje połączenie szerokopasmowe, i pozwala im pozostać produktywnymi, gdziekolwiek się znajdują.
Niektóre funkcje VoIP, opisane poniżej, oznaczają również, że Twoja firma nigdy więcej nie przegapi połączenia, a połączenia przychodzące są kierowane szybko, sprawnie i automatycznie do właściwej osoby za pierwszym razem. Jeśli ta osoba jest niedostępna z jakiegokolwiek powodu, systemy VoIP mogą przekierować połączenia do pierwszego dostępnego pracownika. Co ważne, połączenia wykonywane przez Internet – między urządzeniami obsługującymi VoIP – są bezpłatne.
VoIP ma większy wpływ na obsługę klienta i zespoły sprzedaży w małych firmach w porównaniu z dużymi przedsiębiorstwami. Na przykład Virtual Number zapewnia jeden numer dla Twojej firmy, niezależnie od tego, gdzie znajdują się Twoi pracownicy, co sprawia wrażenie większej, stałej organizacji.
Tymczasem IVR pozwala zarządzać wszystkimi połączeniami przychodzącymi, sprawnie je przekierowując, zapewniając, że połączenia klientów są zawsze obsługiwane przez odpowiedniego członka zespołu. Ponadto konfigurowalne grupy dzwoniących będą przeszukiwać ustaloną grupę pracowników, jeśli pierwsi będą niedostępni z jakiegokolwiek powodu, co oznacza, że nigdy nie przegapisz połączenia.
Poczta głosowa, nagrywanie połączeń, kolejkowanie, konferencje audio i wideo, routing oparty na czasie i muzyka w oczekiwaniu na połączenie to tylko niektóre z innych korzyści, jakie oferuje VoIP. Łącznie nie tylko zwiększają one Twoją własną produktywność, ale także funkcje VoIP poprawiają obsługę klienta i dają profesjonalne wrażenie znacznie większej organizacji… nie wspominając o cięciu kosztów!
Ponieważ telefony VoIP korzystają z oprogramowania – które można pobrać na smartfon, komputer lub „softphone”, oznacza to, że połączenia można często wykonywać z istniejących urządzeń. W połączeniu z faktem, że nie jest wymagany żaden sprzęt, a usługi VoIP są hostowane w chmurze, eliminuje to również potrzebę kosztownej początkowej inwestycji w sprzęt i jego bieżącą konserwację.
Kolejną zaletą korzystania z usługi VoIP jest to, że płacisz tylko jeden prosty rachunek miesięczny, a połączenia na numery nieobsługiwane przez VoIP (np. połączenia w Wielkiej Brytanii i międzynarodowe) stanowią ułamek kosztów tradycyjnej telefonii.
Przenośność jest znaczącą zaletą VoIP. O ile dostępne jest połączenie internetowe, pracownicy mogą wykonywać i odbierać połączenia, gdziekolwiek się znajdują, na dowolnym urządzeniu, z którego korzystają w danym momencie. Oznacza to, że klienci i współpracownicy są dostępni w każdej chwili, co zapewnia, że połączenia nigdy nie zostaną pominięte, a na zapytania odpowiada się szybko i sprawnie.
Połączenia można nawet przekierować do współpracowników bez konieczności wybierania przez klienta innego numeru. Użycie Statusu zapewnia, że połączenia nie zostaną błędnie przekierowane, co jeszcze bardziej zwiększa wydajność i produktywność Twojej firmy.
Usługi telefonii VoIP oferują również znaczną elastyczność małym firmom. Można argumentować, że dla start-upów lub mniejszych firm jeszcze ważniejsze jest, aby być dostępnym dla swoich klientów i partnerów o każdej porze. Tak więc możliwe jest skonfigurowanie trasowania opartego na regułach dla godzin poza biurem lub zmiana sposobu obsługi połączeń w godzinach szczytu, zapewniając, że zawsze ktoś będzie dostępny do odebrania połączenia, niezależnie od jego lokalizacji. Ponieważ wdrażanie jest szybkie i proste, możliwe jest również natychmiastowe dodanie pojemności lub większej liczby pracowników w okresach szczytowego zapotrzebowania, lub w celach sezonowych – w porównaniu z tradycyjną telefonią, która wymagałaby zainstalowania dodatkowych linii przy znacznym nakładzie czasu i kosztów.
Usługi VoIP oferują wiele funkcji, które pozwalają pracownikom na przykład wysyłać wiadomości błyskawiczne, odbierać pocztę głosową i faksy za pośrednictwem poczty e-mail lub prowadzić rozmowy głosowe i wideo, a nawet konferencje, niezależnie od ich lokalizacji. Oznacza to, że nie tylko Twoja firma jest bardziej produktywna, ale także sprawia wrażenie na zewnątrz znacznie większej firmy, a co najważniejsze, takiej, która ma wysokie standardy obsługi klienta i profesjonalizmu. Pracownicy nie muszą nawet przebywać w biurze.
Usługi VoIP hostowane w chmurze zapewniają małym przedsiębiorstwom dostęp do imponujących, najnowocześniejszych technologii i funkcji telefonicznych, które w tradycyjnym świecie telefonii wymagałyby dużych zasobów i wiedzy specjalistycznej.
Odnoszące sukcesy małe firmy muszą robić wszystko, co w ich mocy, przy jak najmniejszej ilości zasobów. Usługi VoIP oferują zaawansowane technologie i możliwości, które mogą zwiększyć produktywność i wydajność, zoptymalizować obsługę klienta i stworzyć wrażenie znacznie większej organizacji z większymi zasobami. Ponadto nie są wymagane żadne nakłady kapitałowe, konserwacja jest minimalizowana, a połączenia są znacznie tańsze, a w niektórych przypadkach bezpłatne.
Teraz gdy odpowiedzieliśmy na pytanie „Co to jest VoIP?”, dowiedz się więcej o korzyściach i funkcjach korzystania z usługi VoIP oraz o tym, co może ona zrobić dla Twojej firmy.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!