VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Systemy telefoniczne VoIP mają wiele udowodnionych zalet dla przedsiębiorstw. Może zaoszczędzić pieniądze i umożliwić pracownikom pracę zdalną. VoIP przewyższa PSTN pod każdym względem, który ma znaczenie. Mimo to niektóre firmy wahają się przed aktualizacją ze względów bezpieczeństwa. Nawet organizacje, które przeszły na VoIP, martwią się o bezpieczeństwo.
Przed systemami telefonicznymi VoIP niewiele osób martwiło się o zabezpieczenie swoich telefonów. Jeśli masz system telefoniczny VoIP lub rozważasz aktualizację, oto dlaczego bezpieczeństwo VoIP ma znaczenie:
Regulacje
Rządy na całym świecie nakładają regulacje na określone branże i przedsiębiorstwa. Powinieneś być również zaniepokojony bezpieczeństwem VoIP, ponieważ Twoja firma może być zobowiązana do przestrzegania określonych przepisów. Organizacje nie będą miały innego wyboru, jak poważnie potraktować bezpieczeństwo.
Weźmy jako przykład ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO). Niektórzy błędnie zakładają, że dotyczy to tylko firm z siedzibą w UE. Ustawodawstwo przyjmuje jednak szersze spojrzenie zarówno na definicję danych osobowych, jak i na to, kto powinien jej przestrzegać.
Zgodnie z RODO firma musi chronić takie rzeczy, jak dane plików cookie, tak samo jak informacje finansowe. Podobnie przedsiębiorstwo, które przechowuje/przetwarza dane o obywatelach UE, musi przestrzegać regulacji. Oznacza to, że firma powinna przestrzegać RODO, nawet jeśli nie prowadzi działalności bezpośrednio w UE.
Dyrektywa w sprawie rynków instrumentów finansowych II (MiFID II) to kolejny przykład ustawodawstwa dotyczącego bezpieczeństwa danych. Chociaż jest skierowany do sektora inwestycji i handlu, prawie każdy specjalista finansowy w UE musi go przestrzegać. Oznacza to, że uwzględnieni są brokerzy, handlowcy, bankierzy i ich firmy. Inwestorzy instytucjonalni i detaliczni również nie są zwolnieni. Każdy instrument finansowy dostępny w Unii Europejskiej podlega temu prawu.
Dla firm amerykańskich HIPAA i SOX są istotne dla tych działających w sektorach zdrowia i finansów. Takie przepisy nakładają na firmy obowiązek odpowiedniej ochrony danych pacjentów i klientów. Niezgodność może prowadzić do kar, od grzywien po bardziej drastyczne środki.
Obawy klientów
Na potrzeby dyskusji załóżmy, że Twoja firma nie musi przestrzegać przepisów. Czy to oznacza, że możesz ignorować bezpieczeństwo danych? Nie, ponieważ Twoi klienci również mają obawy dotyczące swoich danych. Jest to coś, czego organizacje nie mogą dłużej ignorować.
Niedawna ankieta RSA przeprowadzona wśród 7500 obywateli UE i USA wykazała, że 80% z nich obawia się o bezpieczeństwo danych finansowych. Być może bardziej niepokojące dla firm jest to, że 62% konsumentów obwinia organizację, a nie hakera, o naruszenie bezpieczeństwa danych.
Być może to wyjaśnia, dlaczego około 40% respondentów ankiety stwierdziło, że celowo podaje fałszywe informacje podczas zapisywania się do usług. Znaczna część klientów odpowiedziała, że bojkotuje firmę, która nie traktuje bezpieczeństwa poważnie. Z drugiej strony konsumenci są bardziej skłonni do robienia interesów z organizacją, która chroni ich dane.
Co to oznacza dla Twojej firmy? Oznacza to, że stracisz klientów, jeśli nie uznasz bezpieczeństwa za główny problem. Wdrażanie środków bezpieczeństwa może być nawet dobre dla biznesu!
Utrata danych
Większość firm traktuje swoje dane jako aktywa. Oznacza to, że musisz go chronić. Dane stanowią przewagę konkurencyjną w dzisiejszym cyfrowym świecie. Wyobraź sobie konsekwencje, gdyby haker ukradł informacje o Twoim pracowniku lub kliencie. A co jeśli konkurencja uzyska dostęp do kluczowych danych sprzedażowych?
Podobnie jak w przypadku obaw klientów, nie jest to już postrzegane jako zagrożenie. Ostatnie wydarzenia uwydatniły konsekwencje naruszenia bezpieczeństwa w różnych branżach. Duże organizacje ucierpiały z powodu kar, utraty sprzedaży, utraty zaufania klientów i zniszczenia marki. Dzieje się tak nawet wtedy, gdy naruszenie danych nie było ich winą!
Czy system telefonii VoIP jest mniej bezpieczny niż telefon stacjonarny? Krótka odpowiedź niekoniecznie. Istnieją różne środki, które można podjąć w celu zabezpieczenia systemu telefonicznego VoIP. Właściwie wdrożony, nie ma powodu, dla którego telefon VoIP miałby być mniej bezpieczny niż telefon stacjonarny.
Bezpieczeństwo sieci PSTN
Przyjrzyjmy się powszechnemu błędnemu mniemaniu, że telefony stacjonarne są bezpieczne. Rzeczywistość jest taka, że telefony stacjonarne są podatne na pewne zagrożenia. Nie były niemożliwe do zhakowania. Można je sabotować i tak było w wielu przypadkach. Wystarczy fizyczny dostęp i stosunkowo niedrogi sprzęt.
W rzeczywistości jedynym sposobem ochrony połączeń telefonicznych z telefonami stacjonarnymi jest uniemożliwienie fizycznego dostępu do rzeczywistego sprzętu. Łatwiej powiedzieć niż zrobić, gdy przewody muszą w pewnym momencie opuścić Twój budynek!
To prawda, że systemy telefoniczne VoIP mają więcej czynników ryzyka niż telefony stacjonarne. To dlatego, że technologia VoIP jest zasadniczo inna. Sieć PSTN polegała na miedzianych przewodach i obwodach do przesyłania połączeń telefonicznych. Systemy telefonii VoIP konwertują sygnały audio na pakiety danych i wysyłają je przez Internet, tak jak e-mail.
Gdy sygnały audio staną się pakietami danych, technicznie nie ma różnicy między e-mailem a rozmową telefoniczną. Pakiety mogą być przechowywane, wysyłane i odbierane w podobny sposób. Dlatego systemy telefonii VoIP są przedmiotem wielu takich samych ataków. To główny powód, dla którego większość ludzi uważa VoIP za mniej bezpieczny niż telefony stacjonarne.
Ale zmieńmy trochę perspektywę. Zabezpieczenia VoIP różnią się od stacjonarnych pod jednym istotnym względem — masz więcej narzędzi do ochrony swojego systemu telefonicznego VoIP. Czym są te narzędzia? Niektórymi z nich są:
Jeśli organizacja wdroży powyższe środki, w tym szyfrowanie, jej nowy system telefoniczny powinien być bezpieczniejszy niż jakakolwiek linia stacjonarna.
Wybór odpowiedniego dostawcy to duża część zabezpieczenia systemu telefonicznego VoIP. Ponieważ dostawca świadczy usługi telefoniczne online, jest odpowiedzialny za ważny element układanki bezpieczeństwa. Jeśli nie mają wystarczających środków bezpieczeństwa, nic nie możesz zrobić, aby zapobiec incydentowi.
W VoIPstudio poważnie traktujemy bezpieczeństwo. Dlaczego? To całkiem proste. Nasi klienci powierzają nam swoje dane, co oznacza, że każdy element tych danych jest równie ważny. Polityka bezpieczeństwa VoIPstudio obejmuje wszystko, od kontroli użytkowników po bezpieczne centra danych.
Zasoby ludzkie
Użytkownicy stanowią centrum każdego systemu lub firmy. Żaden system bezpieczeństwa nie może sobie pozwolić na ignorowanie czynnika ludzkiego. Dlatego wszyscy nasi pracownicy przestrzegają określonych procesów bezpieczeństwa i ścieżek audytu. Wszystko, od naszej strony internetowej po nasze centra danych, jest zabezpieczane indywidualnie i jako część całości.
Pracownicy i kontrahenci przechodzą kontrolę przeszłości i podpisują umowy o zachowaniu poufności. Ich dostęp jest cofany w ciągu 24 godzin od opuszczenia organizacji lub zmiany umów. Dostęp do danych klientów i bazowych serwerów jest ograniczony do tych pracowników, którzy tego potrzebują. Cały personel uczestniczy w ciągłych szkoleniach z zakresu bezpieczeństwa i warsztatach uświadamiających.
VoIPstudio zapewnia kontrolę dostępu do danych klientów (poszczególni administratorzy posiadają oddzielną nazwę użytkownika i hasło). Dane klientów są podzielone na sekcje, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi. Oznacza to, że nikt nie może przypadkowo wyświetlić danych innego klienta.
VoIPstudio rejestruje każdą zmianę statusu logowania użytkownika. Możesz przeglądać te informacje w interfejsie administracyjnym. W przypadku przesyłania poufnych danych VoIPstudio wspiera i zaleca wdrożenie opcjonalnego 256-bitowego szyfrowania SSL.
Audyty i testy
Nie wiesz, jak bezpieczny jest system, dopóki go nie przetestujesz lub nie dojdzie do naruszenia. Aby temu zapobiec, co miesiąc przeprowadzamy wewnętrzne skanowanie. Zewnętrzna strona kontroluje również naszą infrastrukturę pod kątem zgodności z PCI. Dodatkowo przeprowadzamy testy podatności, aby zidentyfikować wszelkie luki w sieci bezpieczeństwa. Pozwala nam chronić nasze systemy przed oprogramowaniem ransomware i innymi zagrożeniami.
VoIPstudio jest również certyfikowane przez Rzecznika Praw Obywatelskich Rządu Wielkiej Brytanii, w ramach Biura Komisarza ds. Informacji. Nasz system jest zgodny z wymaganiami RODO, więc nie musisz się martwić o zgodność.
Centra danych, szyfrowanie i hosting
Jeśli chodzi o centra danych, VoIPstudio ma 3 na różnych kontynentach. Wszystkie z nich posiadają certyfikat ISO 27001 dla najlepszego bezpieczeństwa. Stosujemy szyfrowanie AES-256 dla fizycznych urządzeń pamięci masowej. W połączeniu z szyfrowaną TLS sygnalizacją SIP i ZRTP dla głosu sprawia, że nasza sieć jest tak mocna, jak pozwala na to obecna technologia.
Korzystamy z usług dostawcy usług hostingowych najwyższej klasy, który chroni dane klientów przed zagrożeniami zewnętrznymi. Wzmocnione hasła są zmieniane co 90 dni, aby chronić Twoje dane. Połączenia bezprzewodowe są również zabezpieczone za pomocą kilku mechanizmów bezpieczeństwa.
Nasza firma posiada formalne zasady bezpieczeństwa i procedury postępowania z wirusami i złośliwym oprogramowaniem. Zapewniamy, że programy antywirusowe są używane i aktywne na wszystkich komputerach. Systemy są aktualizowane i łatane, aby korzystały z najnowszych plików sygnatur wirusów i chroniły przed znanymi lukami w zabezpieczeniach.
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo VoIP, układanka składa się z 3 elementów. Użytkownicy, klient i dostawca. Jak widzisz, podejmujemy wszelkie możliwe środki, aby chronić Twoje dane. Od szyfrowania po bezpieczeństwo fizyczne, nie zostawiamy kamienia na kamieniu.
Zarejestruj się w naszej 30-dniowej bezpłatnej wersji próbnej i sam poczuj różnicę. Nie potrzebujesz nawet karty kredytowej! Rozpocznij ten sezon od najlepszej decyzji, jaką możesz podjąć dla swojej firmy.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!