VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Przedsiębiorstwa od lat zmagają się z pytaniem, czy przejść na VoIP. Niektóre firmy dokonały przejścia w najwcześniejszych dniach technologii, podczas gdy inne czekały, aż ceny spadną, a problemy początkowe (jakość, niezawodność, dostępność wiedzy specjalistycznej) zostaną rozwiązane.
Jednak nie każda organizacja, która przeszła na VoIP, odniosła 100% sukcesu. Zawsze pojawiają się problemy podczas planowania, wdrażania i rozmieszczania, niezgodności oprogramowania lub sprzętu, a nawet coś tak prostego, jak zaniedbanie konfiguracji ustawień QoS w sprzęcie sieciowym.
Dzieje się tak, ponieważ – niezależnie od poziomu dojrzałości danej technologii – zmiana systemów lub sposobu pracy ludzi niesie ze sobą pewne ryzyko. Generalnie im większa organizacja, tym wyższy poziom ryzyka. Jednak systemy telefonii VoIP stały się częścią głównego nurtu, a nawet korporacje wielonarodowe przeszły na SIP trunking lub hostowane usługi VoIP w tej dekadzie.
Nic dziwnego, że wiele firm wciąż ocenia, czy potrzebują nowych i innowacyjnych funkcji udostępnianych przez technologię VoIP w swoich organizacjach. Skąd wiesz, czy Twoja firma naprawdę potrzebuje VoIP?
W takim razie z pewnością potrzebujesz VoIP. Nie wszystkie firmy odnoszą sukcesy lub są zyskownymi przedsięwzięciami przez cały okres swojego istnienia. Niektóre organizacje działają w branżach o znacznych sezonowych wahaniach, podczas gdy inne firmy zaczynają z bardzo niskimi marżami, ale stają się zyskownymi przedsiębiorstwami. Ale niezależnie od tego, czy Twoja firma przynosi zyski, czy nie, nie powinieneś zaniedbywać okazji do obniżenia kosztów.
Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli środki oszczędnościowe nie skutkują zmniejszeniem produktywności lub wydajności, ale raczej ją zwiększają. Dla firm, które działają na wąskich marżach lub nie osiągają zysków z jakiegokolwiek powodu, hostowany VoIP jest najlepszym rozwiązaniem. Nie wymaga żadnych początkowych inwestycji poza zakupem adapterów lub telefonów z obsługą IP, a model subskrypcji wykorzystywany przez dostawców zapewnia stałe i niskie miesięczne rozliczenia.
Dla większych korporacji i tych, które mają zasoby finansowe, SIP trunking może być lepszym wyborem. Chociaż wymaga pewnego poziomu znajomości VoIP, a także zdolności do inwestowania kapitału, opłaca się pod względem niższych kosztów posiadania w całym okresie użytkowania systemu.
Wielu tradycyjnych operatorów na całym świecie zachowuje się jak organizacje biurokratyczne, ponieważ często mają status niemal monopolistyczny na rynkach regionalnych. Możesz być zaznajomiony z wieloletnimi umowami, umowami serwisowymi i konserwacyjnymi, wcześniejszym powiadomieniem o dodaniu magistrali lub nawet zwykłym oczekiwaniem na technika, który podłączy nowe telefony, gdy ich potrzebujesz.
Ponieważ VoIP dla przedsiębiorstw jest dostarczany przez Internet, eliminuje wiele problemów związanych z prowadzeniem systemów komunikacji telefonicznej dla przedsiębiorstw. Praktycznie żaden renomowany dostawca VoIP nie korzysta z systemu kontraktowego, który jest tak dobrze znany użytkownikom korporacyjnym. Klienci mogą się zarejestrować, korzystać z usług i zmienić dostawcę, jeśli w dowolnym momencie nie będą zadowoleni. W rzeczywistości wielu dostawców oferuje co najmniej miesiąc bezpłatnej usługi, aby organizacja mogła sprawdzić, czy jej wymagania są spełnione.
Wraz z rozwojem Internetu, model biznesowy oprogramowania jako usługi (SaaS) stał się znacznie bardziej popularny. Podczas gdy reszta oprogramowania korporacyjnego i przepływów pracy przeszła do procesów cyfrowych, komunikacja głosowa nadal tkwi w kablach i technologii analogowej. Być może zauważyłeś, że Twój personel spędza znacznie więcej czasu na zarządzaniu siecią danych i systemem telefonicznym niż kiedyś.
Dzięki VoIP komunikacja głosowa nie jest już ograniczona do oddzielnego silosu. Głos przemieszcza się przez tę samą sieć danych, co inne formy mediów, eliminując w ten sposób potrzebę utrzymywania wielu systemów w tym samym celu. Profesjonaliści IT, którzy wcześniej zajmowali się utrzymaniem systemu telefonicznego, mogą zostać przeniesieni do innych, bardziej wartościowych zadań.
Korzystanie ze starszego systemu do komunikacji głosowej jest trudne również dla pracowników. Ponieważ telefonów stacjonarnych nie można zintegrować z innymi aplikacjami lub oprogramowaniem przedsiębiorstwa, danych nie można łatwo udostępniać. Na przykład systemy VoIP można zintegrować z Salesforce lub innym oprogramowaniem CRM, aby sprzedawca mógł zadzwonić do klienta bezpośrednio z aplikacji.
Sporo organizacji jest zadowolonych ze swoich istniejących systemów telefonicznych, po prostu dlatego, że nie są świadome możliwości i okazji, jakie oferują nowsze alternatywy. Na przykład niewiele osób zdaje sobie sprawę, ile czasu marnują na zarządzanie pocztą głosową i zapisywanie informacji zawartych w takich wiadomościach. Ale gdy już przyzwyczają się do otrzymywania poczty głosowej w skrzynce odbiorczej, automatycznych transkrypcji głosu i zarządzania pocztą głosową tak jak wiadomościami e-mail, nie wyobrażają sobie powrotu do starych przepływów pracy. To samo dotyczy bardziej innowacyjnych narzędzi, takich jak faksowanie cyfrowe, interaktywne systemy odpowiedzi głosowej, połączenia konferencyjne i wiele innych funkcji dostępnych w VoIP.
Pod koniec dnia hostowane łącza VoIP lub SIP trunk nie są po prostu prostym zamiennikiem dla linii stacjonarnych. Są one w rzeczywistości znaczącą modernizacją. Nawet jeśli uważasz, że Twoja firma nie potrzebuje VoIP w tej chwili, nadchodzące wyłączenie PSTN w wielu krajach zmusi Cię do działania. W dłuższej perspektywie firmy będą musiały przyjąć VoIP, ponieważ stanie się on standardem dla połączeń głosowych – podobnie jak telefony stacjonarne w XX wieku – całkiem niedługo.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!