VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Technologia VoIP znacznie się zmieniła w porównaniu do początków. To, co kiedyś było egzotyczną zabawką dla profesjonalistów technicznych, jest teraz głównym nurtem. W dzisiejszych czasach trudno byłoby znaleźć firmę, która nie słyszałaby o VoIP, a większość z nich jest w trakcie odchodzenia od telefonów stacjonarnych PSTN.
Pomimo tego postępu wiele osób ma błędne wyobrażenia na temat tej technologii. Na przykład wielu menedżerów uważa, że konfiguracja VoIP jest zbyt skomplikowana do codziennego użytku. Czasami może się to wydawać przytłaczające, ponieważ przejście na nową technologię wiąże się z podejmowaniem ważnych decyzji. Na szczęście dla organizacji, VoIP jest tylko na tyle skomplikowany, na ile go stworzysz.
Stopień trudności konfiguracji VoIP w Twoim biurze zależy od Twoich wymagań i tego, jak chcesz, aby system działał. Mała firma, przedsiębiorca lub niezależny wykonawca pracujący w domu będzie znacznie łatwiej skonfigurować VoIP niż duża korporacja z biurami w wielu krajach. Rozmiar to jednak tylko jeden czynnik. Istnieją inne, które określają poziom trudności związany z konfiguracją VoIP.
VoIP zależy od szybkiego Internetu, więc jeśli masz słabą infrastrukturę sieciową, musisz ją najpierw poprawić przed zmianą. Ponownie, wprowadzanie ulepszeń zajmuje małej firmie mniej czasu niż dużej. Z drugiej strony większe organizacje mają łatwy dostęp do zasobów finansowych.
Konfiguracja VoIP staje się bardziej skomplikowana, gdy chcesz korzystać z zaawansowanych funkcji, chcesz połączyć wiele lokalizacji lub musisz zachować obsługę starszych systemów. Z jednej strony niektóre firmy mogą uruchomić technologię VoIP w ciągu kilku godzin (przynajmniej w okresie testowym). Z drugiej strony, możesz mieć projekty wdrożeniowe VoIP, których ukończenie zajmie lata.
Bez względu na skalę i stopień trudności projektu, większość organizacji przechodząc na VoIP kieruje się siedmioma krokami. W małej firmie każdy etap może zająć kilka godzin lub dni, innym może to zająć kilka tygodni. Oto, co musisz zrobić, aby skonfigurować VoIP w swoim biurze:
Pamiętaj, że nie każdy w biurze potrzebuje telefonu IP lub własnego numeru. Niektórzy pracownicy mogą preferować korzystanie z aplikacji mobilnej, inni zaś potrzebują jedynie rozszerzenia. Posiadanie solidnej liczby ułatwia porównywanie ofert dostawców, oszacowanie liczby potrzebnych liczb/wierszy i określenie całkowitego budżetu projektu.
Możesz mieć szybki, szerokopasmowy internet, ale czy jest on wystarczający dla VoIP? Połączenia głosowe odbywają się w czasie rzeczywistym, więc takie czynniki jak drgania i opóźnienia mogą niekorzystnie wpływać na telefony, jeśli nie skonfigurujesz funkcji QoS. Czy wiesz, ile masz nadmiaru przepustowości dla wszystkich jednoczesnych połączeń wykonywanych przez użytkowników? Czy system się zatrzyma, jeśli ktoś przesyła strumieniowo plik wideo? Nie możesz sobie pozwolić na ryzyko związane ze swoimi telefonami. Niektóre firmy uzyskują nawet profesjonalne oceny od zewnętrznych konsultantów, aby upewnić się, że ich sieć obsługuje technologię VoIP.
Łatwo dać się ponieść tym wszystkim bajerom, które sprzedawcy obiecują w swoich reklamach. Problem w tym, że wszystko kosztuje – czy to z góry, czy w formie bieżących rachunków. Określ, które funkcje są niezbędne dla Twoich potrzeb, które warto mieć, a które nie są zbyt przydatne. Zdecyduj, gdzie chcesz wydać pieniądze, a które obszary nie potrzebują wiele. Listy te będą również pomocne przy porównywaniu planów – za jakie funkcje jesteś skłonny zapłacić?
Każdy dostawca ma inne plany i oferowane usługi. Wybierz dostawcę oferującego pełny pakiet usług VoIP po możliwie najniższych kosztach. Mając pod ręką listę budżetów i funkcji, wybierz dostawcę, który może zaoferować:
Do korzystania z VoIP potrzebne są telefony IP. Mogą to być telefony stacjonarne, komputery z oprogramowaniem VoIP, telefony z aplikacjami mobilnymi, a nawet urządzenia analogowe z adapterami. Po wybraniu dostawcy możesz współpracować z nim w celu zakupu odpowiedniego sprzętu. Inny sprzęt, którego możesz potrzebować, to kontrolery graniczne sesji, zapory ogniowe przyjazne dla VoIP itp. Może się również okazać, że będziesz musiał zaktualizować istniejący sprzęt, taki jak routery lub przełączniki. Starszy sprzęt może nie obsługiwać ruchu VoIP.
Większość renomowanych dostawców oferuje automatyczne udostępnianie, co upraszcza proces konfiguracji. Wystarczy podłączyć telefony do sieci. Użytkownicy mogą konfigurować ustawienia tak, aby odpowiadały ich konkretnym przepływom pracy, a administratorzy systemu mają jeszcze większą kontrolę.
Konfiguracja VoIP jest łatwa, jeśli podzielisz proces na mniejsze etapy. Ostatecznie konfiguracja VoIP jest łatwiejsza i szybsza niż konwencjonalne systemy PBX.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!